(Bu kitabın da sonuna geldik. Bir sonraki kitabı Junkyu üzerine yazmayı planlıyorum. Umarım bunu okuduğunuz gibi onu da okurve desteklersiniz. Sevgilerle💚)
Haftasonu Daehwi ile hazırlanıp şirkete gittik. O büyük ve görkemli şirket "Ben şirketlerin hasıyım!" diyordu. Önce Daehwi ve çocuklar ile biraz sohbet ettik. Sonra Daehwi ile başbaşa kaldık. Şirkette dolaştık. Bana bir çok yeri gösterdi. Sonra dönüp dolaşıp Ceo'nun odasına geldik. Daehwi'yi durdurdum.
-Bak! Eğer kızacak gibi olursa üstelemek yok. Tamam mı?
-Neden kızmasın? Çocuk muyuz?
-Tamam mı diyorum sana!
-Tamam tamam. Hadi girelim.
-Çok heyecanlandım. Giremeyecek gibiyim.
-Yapma! Altı üstü ilişkimizi anlatacaz.
-Peki...adam banane sizin ilişkinizden bunu sözleşmeden önce söylemeliydiniz derse? O zaman ne yapacaz?
-Ayrılacaz. Şirketten. Hemen.
-Ama bu senin hayalin.
-Sen de benim hayalimdin. Şimdi gir içeri. Dedi ve bana laf bırakmadan kapıyı çalıp içeri girdi. Elimi tutmayı da ihmal etmemişti. Ceo bizi öyle görünce şaşkınlıkla baktı. Ayaklarım boşalmış gibi hissettim. Ama zorla ayakta durdum.
-Pd-nim. Size söylememiz gereken bir şey var.
-Söyle Daehwi!
-Benim bir sevgilim var. Sözleşmeden önce de vardı.
-Bunun yasak olduğunu biliyorsun. İşine duygularını katmaman gerek.
-Yeojin'den ayrılmayacam.
-Bunu sözleşmeden önce söylemen gerekmez miydi?
-Neden ayrılmayacağımı merak etmiyor musunuz?
-Sevdiğin için.
-Evet. Belki temel sebep bu ama bizim hikayemizi dinlerseniz siz de kabul edeceksinizdir.
-Bak Daehwi. Masal dinleyecek zamanım yok.
-North Entertainment'ın ifşasını biz çıkardık. Diye atıldım. Şaşkınlıkla bize baktı. Daehwi de bakmıştı. Ona zormala diyen bendim ne de olsa.
-Ne? Dedi Ceo. Daehwi ile oturduk ve anlatmaya başladık.
-Ben Daehwi'den önce North Entertainment'da stajyerdim. Bir debut takımı kuruldu. Debut takımında değildim ama debut takımındaki üyeleri öldürdüğü gördüm. Sonra ayrılma kararı aldım. Ama yapmak kolay olmayacaktı. O yüzden...ayağımı kırdım. Böylece onlar beni kendileri çıkardı. Sonra yeni bir okula gittim. Orada Daehwi ile tanıştık. Sonra onun North stajyeri olduğunu öğrendim. Hikayemiz öyle başladı.
-Yeojin başta kendi yaşadıklarını anlatmadı. Sonra bir gün çalışırken beni çağırdı ve başından geçenleri anlattı. Sonra ona da şirkete dönmesini söyledim. Gizlice kanıt toplayıp onu yıkacaktık. Kolaylıkla Yeojin'i şirkete geri aldık. Başta biraz şüpheli gelse de pek takmamıştık. Yeojin şirkete geldiği ilk gün şirketteki gizli yerlerin krokisini çizdi.
-Bir kaç gün sonra Daehwi ile aramalara başladık. İlk gün pek bir şey yapamadık ama pes etmedik. Sonra baya ilerledik. Bir gün Ceo beni yanına çağırdı.
-Benim haberim yoktu. Yeojin, Ceo'nun yanına gitti. Haberim olduğu gibi ben de koşa koşa şirkete gittim. Meğer Yeojin şirkete ilk gittiği günden beri Ceo ona aşıkmış. Evlilik teklifi etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NORTH
Teen FictionHer zaman sahnenin üstünden görünen hayranların yaktığı ateş böceği misali o minik ışıkları izlemek isterdim. Bana, bana özel yakılan ışıklara sahip olmak en büyük isteğimdi. Peki ya hiç bir şey beklediğim gibi gitmezse?..