1.BÖLÜM

611 31 32
                                    

Todoroki'nin ağzından

Aizawa sensei sınıfa bir çocukla girdi. Büyük ihtimalle yeni gelen biriydi.

Midoriya:Ben Midoriya Izuku.Iyi geçinelim.

Görünüşünün aksine oldukça soğuk bir sesi vardı.

Aizawa:Midoriya Todoroki'nin yanına geç.

Midoriya başını salladı ve yanıma gelerek oturdu.

Aizawa:Tamamdır herkes bu gün sınav olduğu biliyordu bu yüzden masanın üstünü boşaltın.

Iida:Ama Midoriya-kun yeni geldi. O da mı sınava girecek.

Aizawa:Evet. Onunla sizin aranızda fark göremiyorum.

Aizawa hoca kağıtları dağıttı ve sınav başladı. Açıkcası Midoriya'nın notunu merak ediyordum. Yeni geldiği için notu düşük gelebilirdi.

Sınavdan sonra.

Aizawa:Pekala en yüksek üç not.

Gergin değildim çünkü şu ana kadar hiç ilk sıradan düşmemiştim.

Aizawa:Momo yaoruzo 3. Todoroki Shoto 2. ve Midoriya İzuki 1. Ders bitti çıkabilirsiniz.

Ha? Ne yani yeni çocuk ilk günden beni geçmişmiydi. Çantamı toparlayarak öğle yemeği için yemek haneye indim. Geç kaldığım için yer kalmamıştı. Elimde yemekle etrafa bakarken Midoriya'nın yanının boş olduğunu gördüm. Neredeyse bütün sınıf başka yere oturmuş Midoriya'yı işaret ederek fısıldaşıyorlardı. Bende Midoriya'nın yanına gittim ve oturarak yemek yemeye başladım.

Todoroki:Neden diğerleriyle oturmadın.

Midoriya:Sence beni istiyorlarmış gibi bir hallerimi var. Dinle.

Biraz dinleyince duydum.

?:Şu çocuk çok tuhaf biri.

?:Aynen çok soğuk davranıyor.

?:Kesin kendini havalı zannediyor.

Bizimkilerin böyle konuşması canımı sıkmadı değildi.

Midoriya:Sen neden onlarla oturmadın.

Todoroki:Yer yoktu.

Midoriya:Anladım.

Ardından Midoriya yemeğini yedi ve gitti.Bir süre sonra bende yemeğimi bitirdim ve yemek haneden ayrıldım.

BUZLARI KIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin