Herkes gidince Midoriya'yı yatağa bıraktım ve üstüne geçtim. Üstünde ki t-shirt'ü sıyırdıktan sonra boxer'ı da çıkarttım. Kendi pantolonumu biraz indirerek kendimkini çıkarttım. Midoriya'nın üstüne eğilerek ikimizinde erkekliğini tuttum.
Midoriya:Mmm.
Elimi biraz sıkarak ikimizide çekmeye başladım. Dudaklarımı önce Midoriya'nın boynuna sonra da yavaş yavaş göğüsüne kaydırdım. Elimi biraz daha hızlandırırken dudağımı dişledim. Göğüsüyle oynamayı bırakıp dudaklarına yapıştım. Dilimde ağzının içini keşfederken elimi daha da hızlandırdım. İkimizde boğuk bir inlemeyele boşaldığımızda üstümüzü ve yatağa düzelttim. Ardından ellerimi yıkadım ve Midoriya'nın yanına uzandım.
~~~
Ertesi gün telefonun ısrarla çalmasıyla uyandık. Midoriya çalan telefonunu alarak ekrana bakarken bende arkasından sarılmış kafamı da sırtına dayamıştım. Midoriya telefonu açarak kulağına yasladı.
Midoriya:Evet.
Sero:Dostum bu gece için konser ayarladık. Saat onda xxxx barında ol.
Midoriya:Bir daha konserleri bana sormadan ayarlarsanız üçünüzüde sikerim.
Arkadan Kirishima ve Denki'nin sesi geldi.
Kirishima:Sero'nun fikriydi.
Denki:Aynen.
Sero:Ne!? Şerefsizler.
Midoriya telefonu kapatarak yatağın kenarına fırlattı.
Todoroki:Konserine gelebilirim değil mi.
Midoriya:Mmm tabi.
Midoriya hâlâ uykuluydu. Gülümsedim ve kulağına yaklaşarak fısıldadım.
Todoroki:Bebeğim uykuluyken çok güzelsin ama eğer ayılmazsan kendi yöntemlerimi kullanırım.
Bunu derken elimi t-shirt'üne soktum. Midoriya kızararak elimi tuttu.
Midoriya:U-Uyandım. Dün yeteri kadar yaptık.
Todoroki:Dün oldukça atılgandın ne oldu da tekrar utanıverdin.
Midoriya:Ne.
Midoriya bir süre düşündü. Kısa sürede hatırlamış olmalı ki daha da kızardı.
Midoriya:Ama sende tamamen yararlanmışsın.
Todoroki:Elbette yararlandım. Hem uykuluyken bile bu kadar atılgansan acaba sarhoşken nasıl olursun.
Midoriya:Hıh asla öğrenmeyeceksin.
Todoroki:Hmm cidden mi. Eh o zaman ayıkken yaparız.
Midoriya'nın bacaklarını açarak ayırdım. Vücudu çok gerginleşmişti. Kendimi alttan sürterken bir elimlede bacak içlerini okşuyordum.
Midoriya:T-Tamam içicez. S-Sadece kes şunu.
Bir elimi Midoriya'nın ensesine koyarak okşamaya başladım. Tabi böyle bir tepki beklemiyordum.
Midoriya:D-Dur~ or~aya dokunmaa.
Sanırım Midoriya'nın sadece içinde hassas noktası yok. Biraz daha sert okşadığımda daha sesli inledi.
Midoriya:Ahh! Bek~le Todoroki~~~
Todoroki:Bak bunu bilmiyordum işte. Buradan bu kadar hassasmıydın hep.
Dudaklarımı Midoriya'nın ensesine bastırdım ve hafifçe dişledim.
Midoriya:D-Dur Todoroki Mmm. Lütfen~~~
Dudaklarımı çekerek Midoriya'yı bıraktım.
Todoroki:Akşam konserin var. Seni sakatlamak istemem.
İkimizde yataktan kalktık ve mutfağa indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZLARI KIR
Fanfickonuyu kısaca özetliyorum.Midoriya okulda çok soğuk olacak Todoroki'de soğuk olacak ama onunla tanışmak isteyecek.Ua falan yok.Smut olur mu bilmiyorum bu sefer ama büyük ihtimal olacak.