16.BÖLÜM

303 24 7
                                    

Bizimkilerde bunu anlamış olmalılar ki sırıttı.

Sero:Dostum sevgilinin kucağına oturmak varken neden yere oturuyorsun ki.

Denki:Aynen dostum.

Kirishima:Sevgilinin kucağına otur.

Bizim çocuklara "Sizden nefret ediyorum" bakışlarımı yollarken Midoriya bağdaş kurduğum bacaklarımın ortasına oturdu. Şu an bu durumu tarif edebilecek tek bir gelime var. O da koca bir SİKTİR! Midoriya kucağıma oturmuştu. En azından haraket etmiyordu ve bu sayede bana sürtünmüş olmuyordu. Sürtünseydi büyük ihtimal bizimkileri evden kovup Midoriya'yı sakatlardım.

Sero:Midoriya.

Midoriya:Evet.

Sero:Todoroki'yi seviyormusun.

Midoriya gülümsedi.

Midoriya:Evet~~~ Hemde çok.

Denki:Cidden mi.

Midoriya:Evet.

Kirishima:O halde bize onu ne kadar sevdiğini gösterebilirmisin. Sevgiline bir öpücük ver.

Midoriya hiç bir şey demenden kucağımda bana doğru döndü. Bacaklarını belime sardı ve kollarınıda boynuma doladı. Sırıttım.

Todoroki:Uykuluyken itatker olman ne kadar hoş. Bunu sık sık kullanacağım.

Midoriya'da güldü ve biraz yükselerek dudaklarını benimkilere bastırdı. Elimi çenesine koydum ve ağzını açtırarak dilimi yolladım. Bir süre sonra Midoriya'nın nefessiz kaldığını düşünerek ayrıldım. Kucağıma iyice yerleşerek yan bir şekilde uzandı. Kafasını göğüsüme yasladı zaman gözleri de kapandı ve tahminimce uykuya daldı.

Todoroki:Gidin artık.

Sero:Neden.

Kirishima:Biz gidince uyuyan sevgilini mi okşayacaksın.

Todoroki:Evet.

Şaka değildi. Midoriya çok tatlı bir şekilde yanımıza gelmiş kucağıma oturmuş ve beni öpmüştü. Tabi ki sertleşmiştim. Onlar gidince de Midoriya'ya bakarak kendimi çekecektim. Bu sırada elbette Midoriya'ya dokunacaktım.

Sero:Vaov çok dürüst.

Kirishima:O halde biz gidiyoruz.

Ve sonunda herkes gitti. Midoriya'yı yatak odasına geri götürdüm ve yatağa bıraktım.

BUZLARI KIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin