Akşama kadar Midoriya ile takıldıktan sonra babam aradı.
Bu hikayede Todoroki'nin babası kötü biri değil.
Enji:Shoto bu gece evde tek olacaksın. Yani eğer resmi bir davete gelmek istiyorsan başka.
Todoroki:Hayır teşekkürler.
Telefonu kapattım ve cebime koydum.
Todoroki:Bu gece bizde kalsana. Ev boşmuş.
Midoriya:Olmaz.
Todoroki:Neden.
Midoriya:Sadece olmaz.
Todoroki:Eğer gelmek istemiyorsan sadece istemiyorum de.
Midoriya:Todoroki gelemem!
Todoroki:Sadece nedenini söyleyemezmisin.
Midoriya:Todoroki sana gelemem dedim! Neden inatla soruyorsun! Zaten dün gece yeteri kadar zordu!
Başımı eğdim. Dün uyanıktı demek ki. Daha fazla zorlamamaya karar verdim ve Midoriya'ya bakmadan soğuk bir sesle konuştum.
Todoroki:Dün için üzgünüm. Bir daha benle görüşmek istemiyorsan seni zorlmayacağım. Hoşçakal.
Midoriya:Todo-
Arkamı döndüm ve eve gitmeye başladım. Arkamda bıraktığım Midoriya ise pişman bir ifadeyle yerinde kalmıştı. Bundan nefret ettiğini söyleyen oydu neden öyle bakıyordu ki. Eve gidince hızla odama çıktım ve kapıyı kapatarak kendimi yatağa attım. En başta Midoriya hariç bir şeyler düşünmeye çalıştım ama başaramayınca instagramdan hesabına girdim. Biraz daha aşağılara inerek fotoğraflara baktım.
1837 beğeni 917 yorum
1948 beğeni 927 yorum
2317 beğeni 839 yorum
2658 beğeni 1385 yorum (1. Fav fototafım çok güzel ya.)
1852 beğeni 938 yorum
1843 beğeni 927 yorum
1848 beğeni 937 yorum.
1946 beğeni 928 yorum
Telefonu kapatarak kenara koydum. Bir insan ne kadar mükemmel olabilir sorusunun cevabıydı bu. En sonunda biraz uyumaya karar verdim ve gözlerimi kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZLARI KIR
Fanfictionkonuyu kısaca özetliyorum.Midoriya okulda çok soğuk olacak Todoroki'de soğuk olacak ama onunla tanışmak isteyecek.Ua falan yok.Smut olur mu bilmiyorum bu sefer ama büyük ihtimal olacak.