11.BÖLÜM

315 27 5
                                    

Ertesi gün Midoriya okula gelmedi ve sonraki günde ve ondan sonraki günde de. Dersler bitince eşyalarımı topladım ve Midoriya'nın evine doğru yola çıktım. Evine gelince kapıyı açan kişi yeşil saçlı bir kadın oldu.

Inko:Evet?

Todoroki:Şey ben Midoriya'ya bakmaya gelmiştim de. Son zamanlarda okula gelmiyor.

İnko:Ah şey tabi. Gel.

İçeri girdim ve annesiyle beraber Midoriya'nın odasına çıktık.

İnko:Son zamanlarda çok suskun oldu. Odasından da çıkmıyor. Nedenini biraz olsun anlarsan bana da söyle lütfen.

Ardından annesi gitti ve kapıyı çaldım. Kapı açılmıyınca bir daha ve tekrar tekrar çaldım. En sonunda bir kaç gündür yemek yemediği belli olan ve uykusuzluk yüzünden göz altları mos mor olmuş bir adet Midoriya kapıyı açtı.

Midoriya:Ne old-

Beni görür görmez kapıyı kapatmaya çalıştı ama ayağımı koyarak engelledim. Ardından içeri girdim ve kapıyı kapattım.

Midoriya:Neden geldin.

Harbi neden geldim ben. Ne dicem şimdi.

Todoroki:Sadece iyi olduğundan emin olmak istedim.

Midoriya:İyiyim...Baksana neden sana öyle şeyler söyleyen birini görmeye geldin ki.

Todoroki:Benim hakkımda ne düşündüğün umrumda değil. Ne olursa olsun yanında olacağım.

Midoriya:Neden ki. Ne gereği var.

Todoroki:Cidden bilmek istermisin...

Midoriya:Evet.

Midoriya'ya yaklaştım ve duvarla arama alarak öptüm. Midoriya en başta şaşkınca bana bakınca kendime lanet ettim. Birden gaza gelip yapmıştım. Ben tam geri çekilirken ellerini sırtıma koydu ve karşılık verdi. Bu sefer şaşıran bendim ama zamam kaybetmeden öpmeye devam ettim. Nefeslerimiz kesilince geri çekildim. İkimizde kısa bir nefes alınca tekrar öpmeye başladım. Midoriya öpücüğün arasında zorla konuştu.

Midoriya:T-Todoroki ka-pı.

Öpmeyi bırakarak kapıyı kilitledim ve tekrar Midoriya'nın yanına geldim. Sıkıca sarıldım ve saçlarını okşadım.

Todoroki:Midoriya seni seviyorum.

Midoriya:Bende seni seviyorum Todoroki.

BUZLARI KIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin