Okul çıkışı kapıda durdum. Yağmur yağıyordu. Şiddetli bir biçimde yağdığı için yakın zamanda da durmazdı. O sırada biri yanıma geldi ve bana bir tane şemsiye uzattı.
Midoriya:Bunu alabilirsin.
Todoroki:Sen ne yapacaksın.
Midoriya:Sorun değil al.
Midoriya'nın elindeki şemsiye aldım ve açtım. Ben alır almaz yürümeye başladı. Islanmak umrunda değildi galiba. Ona beraber gitmeyi teklif edecektim ama ikimizde ters yönlere yürüyorduk. En sonunda boş verdim ve yoluma devam ettim. Eve varınca şemsiyeyi kenara koydum ve üstümü değiştirerek masaya geçtim. Ödevlerimi geceye bırakmak istemiyordum çünkü geceleri yürüyüşe çıkardım.
~~~
Bir süre sonra ödevler bitti ve oturduğum yerde gerindim. Daha sonra saate baktım. Daha yediydi. Mutfağa giderek bir kaç tane sandiviç yaptım ve paketledim. Bazen yürüyüş yaparken acıkıyordum. Daha sonra biraz sosyel medyada takılmaya karar verdim ve instagrama girdim. Biraz gezdikten sonra aklıma Midoriya geldi. Arama kısmına adını yazdım ve gönderilerine bakmaya başladım.
1872 beğeni 917 yorum
1846 beğeni 892 yorum
1748 beğeni 826 yorum1639 beğeni 817 yorum
1879 beğeni 1003 yorum
2619 beğeni 1436 yorum (Bu fotoraf benim 2. Favorim olduğu için kesinlikle beğeniyi ve yorumu arttırmadım)
1846 beğeni 836 yorum
1846 beğeni 725 yorum
Midoriya fotoraflarda çok daha tatlı gözüküyordu. Yada belkide gerçekten tatlı biriydi ama sadece yeni geldiği için utangaçtır veya çekingendir.Biraz daha fotoraflarına bakacakken saat'in dokuza geldiğini fark ettim ve yürüyüş için hazırlanıp çıktım.
~~~
Bir süre sonra iki katlı bahçeli güzel bir evin önünden geçiyordum. Saat on civarıydı ve kapının önünde yaklaşık kırk kişilik bir kız grubu vardı. Bazılarının elinde kalem kağıt bazılarında ise fotoraf makinası vardı. En sonunda ev sahibi çıktı.
Midoriya:Lütfen artık evlerinize gidin. Fotoraf çekilmeyi yada imza vermeyi sevmiyorum.
Kız:Lüfen Midoriya-san.
Kız:Evet. En son şarkın çok güzeldi.
Kız:Sadece bir tane fotoraf.
Midoriya:Üzgünüm ama hayır.
Kız grubu üzüntüyle eve dönerken Midoriya kapıdan çıktı ve başka bir yöne doğru gitmeye başladı. Nereye gittiğini merak ettim ve gizlice takip etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZLARI KIR
Fanfictionkonuyu kısaca özetliyorum.Midoriya okulda çok soğuk olacak Todoroki'de soğuk olacak ama onunla tanışmak isteyecek.Ua falan yok.Smut olur mu bilmiyorum bu sefer ama büyük ihtimal olacak.