8.BÖLÜM

325 28 25
                                    

Midoriya'nın evine gelir gelmez kalp krizi geçirdim. BÜTÜN EV ONUN GİBİ KOKUYOR! Tamam bu normal bir şey sonuçta onun evi ama yani ben sadece fotorafıyla sertleşen biriyim.

Midoriya:Todoroki? Todoroki duyuyormusun.

Todoroki:Ha pardon dalmışım. Ne diyordun.

Midoriya:Aç mısın.

Todoroki:Biraz.

Midoriya:Ne yemek istersin.

Todoroki:Yemek yapabiliyormusun.

Midoriya:Şey o kadar fazla şey yapamıyor. Sadece temel yemekleri yapabiliyorum.

Todoroki:Bana fark etmez.

Yirmi dakika sonra masanın önünde durmuş sofraya bakıyordum.

Todoroki:Bu mu temel yemek. Midoroya bütün sofra dolu.

Midoriya güldü ve oturdu.

Midoriya:Oturda ye hadi.

Oturdum ve yemekleri yemeye başladık.

Todoroki:Vay be çok güzel.

Midoriya:Teşekkürler. Yedikten sonra film izleyelim mi.

Todoroki:Bana uyar. Ne izleyelim.

Midoriya:Kahraman filmlerini sever misin.

Todoroki:Elbette.

Midoriya:Yeni bir film çıkmış onu izleyelim mi.

Todoroki:Güzel olur.

Yemek yedikten sonra salona kurulduk ve film izlemeye başladık. Filmi izlerken Midoriya'ya baktım. Çok konsantre izliyordu.

~~~

Film'in sonuna doğru Midoriya omzumda uyuya kalmıştı. Tam onu odaya taşımak için kucağıma aldığımda kapı çaldı. Midoriya'yı bırakmadan kapıyı açtım. Üç tane çocuk kapının önünde durmuşlardı.

Ya isim bulamadım 1 2 3 diye seslencem.

1:Midoriya neredesin sen. Kaç saat oldu- Sen kimsin.

2:Midoriya'ya ne oldun.

3:Neden onun evindesin.

Todoroki:Neden size hesap vermem gerekiyor ki.

2:Yoksa polisi ararız.

Todoroki:Ve gereksiz ihbardan ceza yersiniz.

Midoriya kucağımda biraz kımıldadı ve sarıldı.

Todoroki:Onun okuldan arkadaşıyım. Film izlerken uyuya kaldı ve odasına götürüyorum.

3:Dur dur dur. Sen Todoroki misin.

Todoroki:Eee evet.

Üçlü sırıttı.

1:Bize numarını versen olur mu. Bizde Midoriya'nın arkadaşıyız. Aynı gruptayız.

Meseleyi uzatmak istemedim ve numaramı verdim. Ardından biraz güldüler ve gittiler. Bende çok kafa yormadım ve kapıyı kapatarak içeri girdim. Midoriya'yı odasına çıkarttım ve yatağına yatırdım. Ben tam gidecekken kıyafetimi tuttu.

Todoroki:Hm? Bir şey mi oldu.

Midoriya:Burada kal.

Todoroki:Ne.

Midoriya kıyafetimi çekiştirince hâlâ uyku sersemi olduğunu fark ettim.

Midoriya:Yanımda uyu Todoroki lütfen.

Todoroki:Ama-

Midoriya ağlamaya başladı.

Midoriya:Lütfen.

Büyük ihtimal şu an hafif rüya görüyordu. Yoksa neden bu kadar ısrarcı olsun ki. Ben yanına yatar yatmaz bana sarıldı.

Midoriya:Teşekkürler.

Todoroki:Önemli değil.

Bir süre sonra Midoriya uyuya kaldı. Bende saçlarını okşarken belki biraz(!) koklamış olabilirim. Gerçi hangi akılla yapıyorum ki bunu. Alt tarafımda ki sertlikle dudağımı ısırdım. Yataktan kalkmam gerekiyordu ama Midoriya neredeyse sarılmaktan üstüme çıkmıştı. Uykusunun derin olduğuna emin odluktan sonra arka cebimden bir tane mendil çıkarttım ve pantolonumu hafif indirdim. O sırada Midoiya biraz haraketlendi ve eli erkekliğime geldi. Zaten sert olan aletim iyice sertleşti. Midoriya'nın elini çekecekken vazgeçtim ve elini tutarak erkekliğime sürttüm. İnlememek için ısırdığım dudağımı biraz daha ısırıdım. Midoiya bana biraz daha sokulunca Midoriya'nın elini biraz daha sıkmasını sağlayarak hızlandırdım. En sonunda geleceğimi fark ettim ve mendile boşaldım. Üstümü düzelttikten sonra Midoriya'ya sarıldım.

Todoroki:Beni nasıl kendine aşık ettin Midoriya.

Midoriya biraz haraket etti ve daha da sıkı sarıldı. Bende gözlerimi kapattım ve tekrar sertleşmemeye çalışarak uyudum.

BUZLARI KIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin