13.BÖLÜM (SMUT)

555 26 20
                                    

Tekrar Midoriya'yı öpmeye başladığımda elimi t-shirt'üne soktum. Hafifçe vücudunu severken dudaklarından ayrıldım.

Todoroki:Bu gün sadece baldırlarını kullanacağım tamam mı. Yoksa annen duyabilir.

Midoriya:P-Peki.

Midoriya soyarken vücudunu öpüp okşuyordum.

Todoroki:Korkuyormusun.

Midoriya:Hayır...Sadece ilk defa başka biri bana dokunuyor.

Todoroki:Hm? Yani daha önce kendine dokundun.

Midoriya:H-Hayır öyle değil.

Sırıttım.

Todoroki:Yani hiç kendine dokunmadın.

Midoriya:Ben...Dokundum. S-Sadece bir kaç kez. Seni düşünmeyi engelleyemiyorum.

Todoroki:Çok tatlı. Yani beni düşünerek mi kendini çektin.

Elimi yavaş yavaş Midoriya'nın erkekliğine götürürken sırıttım. Onu utandırmak çok güzeldi.

Midoriya:S-Sadece bir kaç kez.

Todoroki:Shh sorun yok. Bende seni düşünerek kendimi çektim. Hatta bir seferde senin elinle geldim.

Midoriya daha da kızarırken erkekliğini sıkıca kavradım.

Todoroki:Sana beni düşünerek kendini çekmekten çok daha güzel bir şey vereceğim.

Midoriya'nın erkekliğini çekmeye başladığımda inledi ve belini büktü.

Midoriya:A-Ah.

Todoroki:Sevmiş gibisin.

Elimi biraz daha sıktım ve hızlandırdım.

Midoriya:Ç-Çok güzel

Todoroki:Sana mükemmel bir zevk yaşatırdım ama annen tarafından basılmak istemeyiz değil mi.

Midoriya'yı biraz daha çektim ve boşaldı. O hâlâ nefes nefeseyken ters çevirdim ve kalçasını havaya kaldırdım. Üstüne doğru eğildim ve kulağına fısıldadım.

Todoroki:Bacaklarını sık tamam mı.

Midoriya:T-Tamam.

Midoriya bacaklarını sıkınca aletimi hizzaladım ve baldırlarının arasında haraket etmeye başladım. Midoriya'nın üstüne biraz daha eğilerek sırtına izler bırakmaya başladım.

Midoriya:T-Todoroki.

Bir süre sonra Midoriya'nın bacaklarında güç kalmamış olacak ki gevşiyordu. Arkasından ayrıldım ve önüne geçtim. Midoriya'nın yanaklarından tuttum.

Todoroki:Bacaklarında hiç güç kalmadı.

Midoriya:B-Bunun ağzıma sığacağına emin misin.

Todoroki:Endişelenme yapabilirsin.

Midoriya önce gövdesini biraz yaladı ve sonrada ucunu ağzına aldı. Ucunu emmeye başladığında inledim.

Todoroki:Ahh.

Midoriya birazını daha ağzına alırken gözleri yaşardı.

Todoroki:Midoriya...Üzgünüm.

Midoriya bana anlamayan bakışlar atarken hızla dizlerimin üstüne yükseldim ve Midoriya'yı da dizlerinin üstüne oturttum. Ardından kendimi Midoriya'nın ağzına ittim. Gözlerinden küçük küçük yaşlar akarken ellerini belime koydu. Ağzının içinde haraket ederken boşalmam gerektiği fark ettim. Midoriya'nın ağzından çıktım ve yüzüne boşaldım. O kadar azdırıcı görünüyordu ki tekrar sertleşmemek için yüz yılın çabasını verdim. Midoriya'nın yüzünü temizledikten sonra tekrar yatağa yattık.

Midoriya:Giyinmeliyiz.

Todoroki:Biraz daha sarılalım.

Midoriya:Annem kapıyı çalabilir.

Karşı çıkmak istesemde haklıydı. Yataktan kalktım ve giyindik.

Todoroki:Yarını iple çekiyorum.

Midoriya:B-Bende.

Midoriya kızarınca güldüm ve sıkıca sarıldım.

Todoroki:Seni seviyorum Midoriya

Midoriya:Bende seni seviyorum Shoto.

BUZLARI KIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin