Akşam konser'den sonra Midoriya'nın yanına gittim.
Todoroki:Çok iyiydin.
Midoriya:Teşekkürler.
Midoriya yorgunca nefes alırken arkasından sarılarak kulağına fısıladadım.
Todoroki:Hadi eve gidelim. Yolda alkol alabileceğimiz bir yer biliyorum.
Midoriya:T-Tamam.
Midoriya bir kaç kişiyle vedalaştıktan sonra eve doğru yola çıktık.
~~~
Eve gelince salona geçtik ve koltuğa oturarak içmeye başladık. Midoriya içtikçe daha tatlı ve atılgan oluyordu. Ben bir kaç bardaktan sonra durmuştum. Midoriya biraz daha içince tamamen sarhoş oldu.
Midoriya:Too~doo~roo~kii~
Todoroki:Evet.
Midoriya kucağıma oturunca sırıttım. Atılganken çok tatlıydı. Kalçasını bana sürterken kollarını boynuma doladı.
Midoriya:Sıkıldım. Hadi oyun oynayalım.
Todoroki:Tabi.
Midoriya'yı sıkıca tuttum ve ayağa kalktım.
Todoroki:O halde oynayalım.
Midoriya'yı odaya götürüp yatağa bıraktım. Ardından üstüne geçtim ve dudaklarına kapandım. Midoriya'yı öperken bir yandan da ikimizide soymaya başladım. Tamamen çıplak kaldığımızda parmaklarımı uzattım.
Midoriya:Bu sefer direk soksan olmaz mı.
Todoroki:Genişletmeden mi.
Midoriya:Evet. Direk hepsini sok.
Todoroki:Ama-
Midoriya beni kendine çekip yalvaran bir sesle konuştu.
Midoriya:Lütfen efendim. Beni sertçe becerin.
Kafam allak bullak olunca birden hepsini içine kökledim. Midoriya'nın en başta nefesi kesilsede hemen ardından inlemeye başladı.
Midoriya:AHhHhhHH!
İçinde hızlıca haraket ederken boynuna yönelerek izler bırakmaya başladım.
Midoriya:HaAAaAhH! Efen~dimm daha~a~Ah hızlı!
Dikleştim ve Midoriya'nın içinden çıkmadan kucağıma oturttum. Kollarını boynuma sararak zıplamaya başladı.
Midoriya:AhHHhHhh ç~ok der~AhhH!~in.
Todoroki:Hoşuna gitmedi mi.
Midoriya:H~ayır sev~dim.
Midoriya'nın kalçalarındaki ellerimden birini ensesine çıkarttım ve okşamaya başladım.
Midoriya:HaAaaahhH ef~endim d~durunn lüt~fen. Or~ası olmaz AhhHHh!
Todoroki:Ama inlemen çok tatlı.
Diğer elimide Midoriya'nın penisine attım. Midoriya da üç yerden gelen hazla kafasını omzuma yasladı.
Midoriya:HaAaAAahHH efen~dim boşal~mam gerek.
Todoroki:İzin mi istiyorsun.
Midoriya:Evet HaAaaHHh.
Todoroki:Güzel. Boşalabilirsin.
Midoriya benim karnıma boşalınca bende içine boşaldım. Midoriya'nın içinden çıktım ve yavaşça yatağa bıraktım. Oldukça yorulmuş olmalı ki hemen uykuya daldı.
Todoroki:Sanırım yarın duş alıcaz.
Bende yanına yattım ve sıkıca sarılarak gözlerimi kapattım.
dekuvedicki buyur baby bayadır bölüm istiyordun ama ben mükemmel(!) Bir yazar olduğumdan baya bir beklettim. Neyse umarım sevmişsinizdir bölümü. Bide küçük bir ititaf yapıcam. Knk senin adını sürekli dekuvekedicik diye okuyorum neden bilmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZLARI KIR
Fanfictionkonuyu kısaca özetliyorum.Midoriya okulda çok soğuk olacak Todoroki'de soğuk olacak ama onunla tanışmak isteyecek.Ua falan yok.Smut olur mu bilmiyorum bu sefer ama büyük ihtimal olacak.