19.BÖLÜM (FİNAL)

350 26 14
                                    

Ertesi sabah alarmla uyandım. Daha doğrusu uyandık. Midoriya gözlerini ovuştururken ben fark ettiğinde beni ne kadar azarlayacağını düşünüyordum. Düşündüğüm gibi de oldu. Midoriya kalçasında ki acıyı fark edince bana döndü.

Midoriya:Bana hiç mi acımadın.

Todoroki:Benim suçum yok. Sen kedin istedin.

Midoriya:Gıcıksın. Neyse bu gün sınav var. Evde ağrı kesici var mı.

Todoroki:Var. Bekle kahvaltıyla beraber getiriyim.

Midoriya:Hm hm.

Mutfağa indim ve küçük bir kahvaltı hazırladım. Dolaptanda ağrı kesiciyi aldıktan sonra odaya geri döndüm. Tepsiyi Midoriya'nın kucağına bıraktıktan sonra onu izlemeye başladım.

Midoriya:Neden öyle bakıyorsun.

Todoroki:Sebebi yok.

Midoriya:Peki madem.

Midoriya yemeğini bitirince ağrı kesiciyide içti. Bende tepsiyi mutfağa götürdüm ve yanına geri döndüm.

~~~

Okul çıkışı tekrar Midoriya'nın evine gittim. Orada kalacaktım yine. Eve gelince salona geçtik.

Todoroki:Midoriya.

Midoriya:Evet.

Todoroki:Sevi sevdiğimi biliyorsun değil mi.

Midoriya:Elbette.

Todoroki:Ve sende beni seviyorsun.

Başımı Midoriya'nın boynuna yasladım ve derin bir şekilde kokladım.

Todoroki:Seni herşeyden çok seviyorum Midoriya.

Midoriya:Bende seni çok seviyorum Todoroki. Hemde yanında rahat bir şekilde gülüp ağlayabilecek kadar.

Böyle berbat sonralara alışın. Aklımda bir sürü hikaye fikri var ama kitapları bitirmeden yazamam. Malum okurlarımdan biri bana bir güzel azar çekti. Neyse yakında diğerleride final olacak veeee yeni hikaye. Ve tahmin edin konusu ne...YANDERE TODOROKİ.

Eğer başka bir istek konu varsa buraya yazın.

BUZLARI KIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin