14.BÖLÜM (SMUT)

552 25 23
                                    

Ertesi gün okuldan sonra Midoriya ile bizim eve gittik. Şansımıza evde sadece ablam vardı ve oda çıkmak üzereydi. Midoriya'yı görünce güldü.

Fiyumi:Sen Midoriya'sın değil mi. Shoto senden çok bahsetti.

Todoroki:Ve bunu söylemene gerek yok.

Midoriya hafif kızarmıştı. Ablamda gidince odaya çıktık ve ne olur ne olmaz diye kapıyı kilitledim.

Midoriya:Önce ders çalışmayacakmı-

Midoriya sözünü tamamlayamadan öpmeye başladım. Ellerini sırtıma koydu ve ağzını da açınca dilimi içine gönderdim. Yavaş yavaş yatağa doğru yürürken Midoriya'yı soymaya başladım. Yatağa gelince hafifçe ittim ve yatağa yatmasını sağladım. Midoriya'yı tamamen soyarken vücudunu öpmeye ve okşamaya başladım.

Todoroki:Midoriya nasıl bu kadar tatlı olabilirsin.

Midoriya:Böyle şeyleri duymak utandırıcı o yüzden sus.

Todoroki:Utanıyormusun.

Midoriya'nın kulağına eğildim ve yaladım.

Todoroki:Midoriya çok tatlısın. Hayatımda gördüğüm en mükemmel insansın. Senden daha sevimli birini görmedim. Her noktan çok güzel Midoriya.

Midoriya:S-Sus.

Midoriya'nın boynuna yöneldim ve küçük küçük izler bırakmaya başladım.

Midoriya:Todoroki sende soyun lütfen. Böyle çok utanıyorum.

Todoroki:Hm? Benim vücudumu mu görmek istiyorsun.

Midoriya daha da kızarırken güldüm ve boxer'ım hariç her şeyimi çıkarttım. Elini karnıma sürttü ve sonra da biraz altlara götürerek baxerımı indirdi.

Midoriya:Bu içime mi girecek.

Todoroki:Yapmak istemiyorsan durabiliriz.

Midoriya:İstiyorum ama...Çok büyük.

Todoroki:Sadece sakin ol tamam mı. Canını acıtmamaya çalışacağım.

Midoriya:Tamam.

Bu gün için aldığım kayganlaştırıcıyı Midoriya'nın deliğine ve kendi parmaklarıma sıktım.

Todoroki:Birle başlıyorum.

İlk parmağımı içine yolladım.

Midoriya:Mmm bu biraz tuhaf hissettiriyor.

Todoroki:Acımıyor değil mi. Bir tane daha sokuyorum.

Orta parmağımıda soktuğumda biraz daha yüksek sesle inledi.

Midoriya:Ahh biraz acıtıyor.

Todoroki:Kendini kasma tamam mı.

Midoriya:Peki.

Todoroki:Şimdi üçüncü parmağımı da sokuyorum.

Üçüncü parmağımıda sokunca yüksek sesle inledi. Ben parmaklarımı haraket ettirerek deliğini genişletirken biraz daha derine götürdüm.

Midoriya:A-Ah.

Todoroki:Sanırım bu yeterli.

Parmaklarımı çıkarttım ve kendimi deliğine hizzaladım.

Midoriya:Çok acıyacak mı.

Todoroki:Biraz.

Midoriya'nın içine girmeye başladığımda elleriyle yorganı sıktı.

Midoriya:T-Todoroki.

Todoroki:Shh sakin ol.

Midoriya'nın dudaklarına eğildim ve öpmeye başladım. Biraz daha içine girerken ağzıma inledi. Avuçladığı yorganı daha da sıkarken ellerini sırtıma yerleştirdim.

Todoroki:Hepsini sokacağım. Çizmekten çekinme.

Midoriya:P-Peki.

Kendimi hızlıca Midoriya'nın içine itince tırnaklarını sırtıma geçirerek çizmeye başladı.

Midoriya:T-Todoroki çok büyük!

Hızlıca haraket ederken biraz eğildim ve Midoriya'yı tekrar işaretlemeye başladım.

Todoroki:Midoriya çok iyisin.

Midoriya:Hahhhh Todoroki! Todoroki yavaşla!

Midoriya'nın inlemesiyle kendimi yavaşlatmaya çalışsamda yapamadım.

Todoroki:Üzgünüm sadece biraz daha dayan.

Dikleşerek pozisyon değiştirdim ve Midoriya'yı üstüme aldım. Midoriya anlamış olacak ki ellerini karnıma koydu ve zıplamaya başladı.

Todoroki:Aferim meleğim zıplamaya devam et.

Midoriya nefes nefese zıplarken ağzını araladı.

Midoriya:T-Todoroki başka bir p-pozisyona geçelim.

Todoroki:Neden. Böyle gayet iyi iş çıkartıyorsun.

Midoriya:A-Ama beni öpmeni istiyorum.

Todoroki:Hmm gerçekten mi.

Midoriya:E-Evet!

Dikleştim ve ellerimi Midoriya'nın beline koyarak yaklaştım. Bir yandan haraket ederken bir yandan da öpmeye başladım. Kendimi biraz daha ileri atarak Midoriya'yı tekrar altıma aldım. Öpücüğü kesmeden hızlıca haraket etmeye başladım.

Midoriya:T-Todoroki gelmem gerek ah!

Parmağımla Midoriya'nın erkekliğinin ucunu kapattım.

Todoroki:Benim için biraz daha dayan.

Midoriya:A-Ama ıgh g-gerçekten gelmem gerek.

Midoriya'nın içinde biraz daha hızlı haraket ederken göğüsleriyle oynamaya başladım. Bir tanesini sertçe ısırdığımda inledi.

Midoriya:Ah! Todoroki bu acıttı.

Todoroki:Üzgünüm.

Midoriya'nın içinde biraz daha haraket ettikten sonra içinden çıkarak boşaldım. Ardından parmağımı çekerek boşalmasına izin verdim. O da boşalınca yanına yattım ve sarıldım. Nefes nefeseydi. Yanağından öptüm.

Todoroki:Hadi şimdi sırada dersler var.

Midoriya bana "benimle dalga mı geçiyorsun" bakışlarını attıktan sonra bana döndü ve sarılarak kafasını göğüsüme yasladı.

Todoroki:Yıkanmalıyız.

Midoriya:Çok yorgunum ama.

Todoroki:Seni yıkamamı istermisin.

Midoriya:Evet.

Yataktan kalkarak Midoriya'yı kucağıma aldım ve odamın kilidini açarak banyoya götürdüm. Evde kimse olmadığı için şanslıydık. Midoriya'yı küvete koyduktan sonra suyu ayarladım ve arkasına geçerek oturdum. Midoriya'nın saçlarını köpürttükten sonra vücudunu da temziledim. Kendimi de temizledikten sonra ikimizide havluyla sardım ve odaya geri gittik. Giyindikten ve saçlarımızı kuruttuktan sonra yatağa uzandık ve sarılmaya başladık. Bir süre sonra güzel zamanlarımız zilin çalmasıyla sonra buldu.Midoriya uyuya kalmıştı. Yavaşça kalktım ve aşağı kattaki kapıyı açtım.

İki bölüm üst üste smuttttt. Umarım hâlâ beni öldürmek istemiyorsun okur-sama 😥

BUZLARI KIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin