*eighteen-part1*

177 19 16
                                    

" Olaylar böyle kızlar."

Yatağımda oturmuş Nalan, Eylem ve Pelin'e olanları anlatıyordum. Hepsi adeta tatlı krizine girmiş gibi çıldırıyordu ben anlattıkça. Gerçi benim de onlardan aşağı kalır yanım yoktu. Anlattıkça kızarıp sırıtıyordum.

" Bak var ya bugün de sevgili olmazsanız bir daha gözüme gözükme Elisa Tansoy!"

Pelin yerinden kalkıp zıplayarak bağırdığında ona arkamdaki peluş ayıyı fırlatıp sus işareti yaptım.

" Ya salak abim evde! "

" Ay ben hödük Aras'ı unuttum ya! Pardon kanka. "

Pelin geri yerine oturduğunda Nalan kalktı bu sefer.

" O zaman geleneksel kankalık görevimizi yerine getirelim kızlar!"

Ben üçüne birden mal mal bakarken onlar aralarında anlaşıp hızla dolabıma yönelmişlerdi.

" Kankamızı randevuya hazırlama vakti! "

Dolabımdaki elbiseler sırayla yere atılırken onlara onaylamaz bakışlarımla bakmaya başladım.

" Kızlar, ne bu gürültü?"

Annem aniden odaya girdiğinde ne diyeceğimi bilemeden ona bakakalmıştım. Eylem ve Pelin hemen annemin yanına gidip sarılmış ve bombayı salıvermişlerdi.

" Beliz Sultan, senin kız randevuya çıkıyor!"

Annem şokla bana bakarken kızlar çığlık çığlığa zıplamaya başlamışlardı. Annem benden onay beklercesine bakarken kızaran yanaklarımla hafifçe kafamı sallamıştım.

" Sonunda kızım sevgili yapacak! Allah'ım şükürler olsun! "

Annemde kızlarla bağırıp zıplamaya başladığında bu görüntü hayatı sorgulama ihtiyacı hissettirmişti.

Gözlerimi devirip yatağımdan kalktım. Bu kadar abartmaya gerek var mıydı cidden?

" Ay ben çok heyecanlıyım! "

Bağırarak koşup onlara sarılmış ve onlar gibi zıplamaya başlamıştım.

Tabi ki abartmaya gerek vardı! Randevuya çıktığım kişi Cedi Osman'dı!

" Kızım kim bu şanslı kişi?"

Annem bizi durdurup omuzlarımdan tuttuğunda gözlerimi kaçırarak ona cevap verdim.

" Şey anne. Şey varya işte o."

" Kızım düzgün cevap versene!"

" Off! Cedi. Cedi'yle randevuya çıkıyorum."

Annem adeta inme inmiş gibi kalakaldığında kızlarla onu dürtüp kendine getirmeye çalıştık.

" Ay inanamıyorum! Cedi mi? Aferin benim kızıma. Çok severim Cedi'yi! "

İkimizde sarılıp zıplarken kızlarda bize sarılmıştı.

" Noluyo lan burda? "

" Ulan oda kadın hamamına dönmüş şunlara bak!"

Duyduğumuz sesle yerimizde öylece kalıp kapıya döndük. Aras ve Cenk iğrenmiş bakışlarıyla bize bakarken boğazımızı temizleyerek birbirimizden ayrılmıştık.

" Oğlum niye kapıyı çalmadan giriyorsunuz?! "

" Anne kapı açıktı zaten? Bağırış seslerinize geldik."

" Valla Beliz Sultan, ben Elis Eylem'i dövüyor sanıp izlemek için gelmiştim. Ama hayal kırıklığı yaşıyorum şuan."

" Kapat çeneni gerizekalı!"

L*O*V*E YOURSELF~Cedi OsmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin