*thirteen*

261 18 3
                                    

" Ben bittim!"

" Ne oldu Doğuş Balbay? Çok emindiniz kazanacağınızdan."

" Haksızlık var Elisa!"

Yerde uzanmış halde konuya dahil olup itiraz eden Cedi'ye dönüp güldüm.

" Ne haksızlığı acaba?"

" Biz yorgunduk ve senin takımında eski efsane Tamer Tansoy vardı!"

" Beni hiç alakadar etmez. Meydan okuyan sizdiniz. İstediğimiz bir şeyi yapacaksınız."

İkiside oflarken gülüp elimdeki yarım şişeyi kafama dikip bitirdim. Arkama dönüp boş şişeyi çöp tenekesine fırlattım. Şişe çöpe girerken babama döndüm.

" Hadi eve gidelim baba. Bu mızıkçılar kalsın burda."

" Elisa!"

Bağıran Doğuş abiye dil çıkarıp ikisine de el salladım ve babamla arabaya ilerledik. Bir anda duran babamla bende arabaya binemeden durdum. Babam arkasını dönüp Cedi ve Doğuş abiye baktı.

" Çocuklar gidin evlere bir duş alın. Akşam yemeğine bize bekliyorum."

İkisi birden ayaklanıp babama tezahürat yapmaya başlayınca babam onlara gülüp el salladı ve arabaya bindi. Bende ikisine gülüp bindim ve arabayı çalıştırıp sahadan uzaklaştım.

" Anneme hemen haber ver istersen baba . Yemeğe geleceklerini duyunca ne yapacağını bilemez o şimdi."

" Haklısın kızım."

Babam lafını bitirip annemi aradı. Annemin telaşlı sesini duyduğumda gülümsedim. Yol boyu babam telefonu annemin bağırışları yüzünden kapatamamıştı. Kapatabildiğinde ise çoktan eve gelmiştik.

Babam arabadan inip bana döndü.

" Sen neden inmiyorsun kızım?"

" Baba ben Nalanlara gideceğim. Hem Aslan oraya gidecekti okul çıkışı hem de Selin Sultan'ı ne zamandır görmedim onu da göreyim."

" Tamam kızım. Geç kalmayın . Çocukları çağırdık o kadar ayıp olur."

Babama onaylarca kafamı salladığımda arabanın kapısını kapatıp eve ilerledi. Bende Nalanların evine sürmeye başladım.

~~~

" Selin Sultan yine döktürmüşsün valla!"

" Sus kız eşek sıpası! Ne aradığın ne sorduğun var!"

" Seloş'um sen bilmiyor musun ben çok meşgul bir iş kadınıyım yahu!"

" İş kadınıymış peh! Tek yaptığın kağıtlara imza atmak kız çırpı!"

" Neden öyle diyorsun ya! Alındım,gücendim."

Selin Sultan bana yüzünü buruşturup elindeki kahveyi içmeye devam ettiğinde bende Nalan'la iş hakkında konuşmaya devam ettim.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle Nalan'ı dinlemeye devam ederken bir yandan da bildirime tıkladım. Fakat gördüğüm şeyle gözlerim fal taşı gibi açılırken yediğim kurabiyenin boğazıma kaçmasına engel olamadım.

" Nalan yanlış mı görüyorum yoksa Cedi Osman bana mesaj mı atmış?"

Nalan da şaşkınca telefona baktığında heyecanla bana dönüp kafa salladı. Anında mesaja girdim.

@cediosman: Elisa ?

@cediosman: Size geldik ama sen yoksun?

@elisa.tansoyy: Kardeşimi almaya geldim. Birazdan ordayım Cedi. 

@cediosman: Anladım. Ben seni göremeyince bir yazayım demiştim.

@elisa.tansoyy: Yani merak ettin?

@cediosman: Yani olabilir.

@cediosman: Neysee ben kaçtım Doğuş bana kötü kötü bakıyor.

@elisa.tansoyy: Kaç bakalım Cedi

@cediosman: Elisa

@cediosman: Geç kalma

Son mesajınıda yazıp İnstagram'dan çıktığında gülümsedim ve cevap vermeden bende uygulamadan çıktım. Nalan sorarcasına bana bakarken sonra anlatırım diye fısıldayıp ayağa kalktım.

" Bebeğim gitme vakti."

" Ama abla biraz daha otursaydık!"

" Evde misafirler var Aslan. Gitmemiz lazım. Sonra tekrar geliriz."

Aslan gülümseyip kafasını salladı ve montunu giyip kapıya ilerledi. Bende kapıya geldiğimde ayakkabılarımı giyip Nalan ve Selin Sultan'a dönüp sarıldım. Görüşürüz deyip arabaya ilerlerken Aslan'ın Nalan'a öpücük attığını görüp güldüm.

İkimizde arabaya bindiğimizde hemen klimayı açıp gaza bastım. Eve doğru sürerken Aslan'ın sesini duyup dikiz aynasından ona baktım.

" Misafirler kimmiş abla?"

" Doğuş abiler ve onların bir arkadaşı bebeğim."

Bana olumlu anlamda kafasını salladığında tekrar bakışlarımı yola odakladım.

~~~ 

" Elisa!"

Bağırarak kucağında Austin'le bana koşan Erica'yı görünce bende ona koştum. Erica ona sarılacağımı düşünürken ben koşup Austin'i aldım kucağıma ve öpmeye başladım.

" Austin varken hemen satılıyorum ya!"

" Kıyamam gel hadi sana da sarılayım."

Gülüp Erica'ya da sarıldım ve kurulmuş yemek masasına ilerledim. Herkese kısa bir başa selamı verip Erica'nın yanına ve Cedi'nin karşısına oturdum. Cedi ile gözlerimiz kesiştiğinde gülümsedim. O da bana göz kırpıp yemeğine başladı.

Yemek havadan sudan sohbetlerle geçtikten sonra Erica ve ben herkesi salona gönderip masayı toplamaya başladık. Bir yandan dedikodu yapıp bir yandan da masayı topladığımızda Erica bulaşıkları makineye dizerken bende salona geçtim. Kapıda durup herkese göz gezdirdiğimde derin bir sohbet içerisinde olduklarını gördüm. Boğazımı temizleyip dikkatlerini çektiğimde konuşmaya başladım.

" Kahve yapacağız da kimler nasıl içiyor diye sormaya geldim."

Annem,babam ve abim orta şekerli içtiklerini bildiğimden bana yanıt vermezken Aslan heyecanla konuştu.

" Ben şekerli istiyorum!"

" Sana yok bücür. Küçükler kahve içmez."

Aslan bana göz devirip telefonuna döndüğünde güldüm.

" Ben bir şekerli kahveni alırım çitlenbik."

Doğuş abiye kafamı sallayıp Cedi'ye döndüm.

" Benimde şekerli olsun Elisa."

Gülümseyip kafamla onayladığımda tekrar ettim.

" 3 orta şekerli 2 tane de şekerli kahve hemen geliyor."

Tam lafımı bitirmemle arkamdan gelen ses yüzünden korkup hızla arkamı döndüm.

" Şekerli kahve 3 olsun hain arkadaş."

~~~

Ben geldimmm! SONUNDA! Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın. Bilgisayardan yazıyorum. Kontrol etmeye de fırsatım olmadı :((

Sizce kim geldiiii???

Herkese iyi okumalarr. Oy verip yorum yapan herkese şimdiden öpücüklerr❤️❤️❤️

L*O*V*E YOURSELF~Cedi OsmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin