Medya: Cedi Osman 🏀
İyi Okumalar ❤️
" Aras uyan artık saat 12 oldu!"
Elimde ki domates dolu tabağı kahvaltı masasına bırakıp Aras'ı uyandırmaya odasına çıktım.
Bütün aile uyanmıştık fakat her zaman ki gibi Aras Tansoy uykusuna doyamamıştı!
Aşağıdan her ne kadar seslensem de duymadığından odasına girdim. Gece uyanıp üstünü değiştirmişti sanırım. En son takım elbisesi vardı şuan ise pijamaları üstündeydi.
Yanına gidip omzunu dürtmeye ve bir yandan da " Aras uyan!" diye söylenmeye devam ettim.
Bana aldırış etmeyip uykusuna devam etti.
Sinirli adımlarla odama girip su tabancamı aldım. Mutfağa dönüp içine buz gibi suyu doldurdum ve Aras'ın odasına girdim.
Beni takmamak ne demekmiş göstereyim sana Aras Tansoy!
" Bismillah!" diye bağırıp suyu bütün vücuduna ve yüzüne sıkmaya başladım.
" LAN!"
Bağırarak uyanan Aras'a kahkahalarla gülüp bütün suyu sıktım üzerine.
" Elisa son duanı et kardeşim!"
Elimdeki su tabancasını üzerine fırlatıp " Annee! Babaa! Yardım edinn!" diye bağırıp koşmaya başladım.
Peşimden koşan Aras eşliğinde bütün salonu turladık. Annemler gülerek bize bakarken bir anda Aras belimden tutup beni omzuna aldı. Baş aşağı bir şekilde arka bahçeye giderken çığlık atıp sırtına vurmaya başladım.
" Aras bırak beni! Ya öküz sana diyorum heyy!"
İlerlemeye devam edip bir süre sonra durdu.
" İyi yüzmeler kardeşim!"
" Dur, ne diyors-"
Daha lafımı tamamlayamadan kendimi havuzun derinlerinde buldum.
Hırsla su yüzeyine çıkıp Aras'a bağırdım.
" Sen varya öküzün önde gidenisin! Aras Tansoy sen bittin!"
Bana kahkaha atıp telefonunu cebinden çıkarıp fotoğrafımı çekmeye başladı. Ardından telefonunu cebine atıp arkasını dönüp gitmeye başladı.
Aklıma gelenle gülüp suratımı acı çekiyor gibi bir hale getirip boğuluyor taklidi yaptım. Klişeydi ama işe yarardı.
" Aras! Boğuluyorum!"
Suya batıp çıkarken Aras bana döndü ve " Yemezler sinsirella." diyip yoluna devam etti.
" Aras kramp girdi, çıkamıyorum! Yardım et!"
Annemler de duyup çıktı ve oyunuma devam ettim.
" Aras yardım-"
Lafımı tamamlamadan kendimi suyun içine bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L*O*V*E YOURSELF~Cedi Osman
Fiksi Penggemar"Cause you're perfect..." -thefirstcedi #1 {250920} -nba #4 {250920} -basketball #9 {301220} -cediosman #7 {170121} -basketball #5 {050221}