" Geldik."
Cedi'nin sesiyle etrafıma baktığımda çok güzel ağaçlık bir arazinin içinde bulunan restorantı görmüştüm. Tam restorant bile denemezdi belki.
" Cedi... Burası çok güzel."
Büyülenmişçesine etrafa bakarken konuştuğumda Cedi gülüp arabadan inmiş ardından ise benim inmeme yardım etmişti.
" Beğenmene sevindim. Hadi gel içeri girelim."
Başımla onu onayladığımda önüme uzattığı eline bakıp gülümsedim ve elini tuttum. Şuan kalbim marotana katılmış gibiydi ve ilerleyen saatlerde kalp krizi geçirmemek için dua etmeye başlamıştım.
Yavaş adımlarla restoranta girdiğimizde içerideki lise çağlarında bir erkek çalışan yanımıza geldi. Restoranta ufak bir göz gezdirdiğimde bizim dışımızda bir çiftin daha olduğunu gördüm.
" Cedi abi hoşgeldin!"
Çocuk ve Cedi sarıldığında gülümseyerek onları izledim. Cedi'nin buraya sık uğradığını tahmin edebiliyordum.
" Fatih naber?"
" İyiyim Cedi abi senden naber? İlk defa seni yanında biriyle gelirken görüyorum."
Fatih müzhip bakışlarını ikimiz arsında gezdirdiğinde kızarık yanaklarımla gülümsedim ve elimi uzattım.
" Merhaba Fatih. Ben Elisa. Tanıştığıma memnun oldum. "
" Bende öyle Elisa abla. Çok güzelsin. Cedi abi turnayı gözünden vurmuş bakıyorum da. "
Söyledikleri beni daha da utandırdığında Cedi gülerek Fatih'in omzunu sıktı.
" Seninde ağzının ayarı yok be oğlum. Öyle denir mi hiç? "
Fatih de güldüğünde bizi bir masaya ilerletti. Cedi sandalyemi çektiğinde teşekkür ederek oturdum. O da karşıma oturduğunda Fatih menüleri getirmişti.
İkimizde hızlıca siparişlerimizi verdiğimizde Fatih yanımızdan ayrılmıştı.
" Fatih'in kusuruna bakma. Aklına geleni söyleyen bir çocuk."
" Sorun değil. Tatlı biri. Kusura bakılacak bir şey yok ki."
İkimizde gülümsediğimizde yanımıza gelen kişilerle Cedi gülerek ayağa kalktı.
" Hasan amca! Hülya teyze!"
" Seni hayta! Nerelerdeydin? "
Üçü kısaca sarıldığında gülümseyerek onları izliyordum. Bu görüntü aklıma Füsun teyze ve Haluk amcayı getirdiğinde, en kısa sürede yanlarına uğramam gerektiğini kendime hatırlattım.
" Bu güzel kızımız da kim? "
Adının Hülya olduğunu öğrendiğim sevimli kadın bana bakarak konuştuğunda oturduğum yerden kalkıp elimi uzatarak gülümsedim.
" Ben Elisa. Tanıştığıma memnun oldum."
" Ah pek de kibar. Hülya ben kızım. Bu da eşim Hasan. Çok memnun oldum seninle tanıştığıma."
İkisiyle de el sıkıştığımda yanımızdan ayrılıp mutfağa geçmişlerdi. Cedi tekrar karşıma oturduğunda ise yemeklerimiz de gelmişti.
Yemekten ilk lokmamı aldığımda gözlerimi kocaman açarak hali hazırda beni izleyen Cedi ile göz göze geldim.
" Bu yediğim en güzel yemeklerden biri! Çok lezzetli!"
" Bende öyle düşündüğüm için seni buraya getirdim. Buradaki tüm yemekleri Hülya teyze ve Haluk amca beraber yaparlar. Kendilerince yeni şeyler kattıkları yemekler hepsi. Bu kadar boş olduğuna bakma, ben geleceğimi söylediğim için çok müşteri kabul etmemişlerdir. Burası çok bilinmese de bir hafta sonrası için bile zor rezervasyon yaptırılır. "
" Bende bu güzel yemeklere rağmen nasıl bu kadar boş diyordum. Kesinlikle Hülya teyze ve Hasan amca geldiğinde bu lezzet şöleni için onlara teşekkür etmeliyim. "
Cedi tepkime kahkaha attığında buna takılamayacak kadar yemeklere odaklanmıştım. Önce karnımı doyurmalıydım. Aç ayı oynamaz diye boşuna dememişler.
~~~
" Görüşürüz! "
Cedi ile Hülya teyzelere el sallayarak restoranttan çıkmıştık. Yaklaşık üç saattir oturup sohbet ediyorduk hep beraber ve saatin nasıl geçtiğini asla anlamamıştım. Hepsi çok tatlı insanlardı. Hülya teyze ve Hasan amcanın birbirine olan aşkları ise göz kamaştırıcıydı.
Düşüncelerime gülümserken elime dolanan el ile şaşkınca Cedi'ye döndüm.
" Düşme diye tutuyorum. Yollar şey ya, taş dolu falan. Ondan yani."
Duraksayarak yaptığı açıklama sonrası kahkaha atmamak için dudağımı ısırarak derin bir nefes aldım. Allah'ım, çok tatlı!
" Açıklama yapmana gerek yoktu aslında. Rahatsız olduğumu söylemedim. "
Şakacı bir tavırla göz kırptığımda kıkırdayıp tek kaşını kaldırarak karşımda durdu. Ona çarpmamak için bende durduğumda kafamı kaldırarak yüzüne baktım.
" Böyle söylediğin için eve gidene kadar elini bırakmayacağım. Sizin için uygun mudur Elisa Tansoy? "
Hafifçe yüzüme eğilerek fısıldadığında göz hizama denk gelen dudaklarına bakıp tekrar gözlerine bakarak onu taklit edip bende yüzüne yaklaştım ve fısıldadım.
" Uygundur Cedi Osman. "
Gözleri dudaklarım ve gözlerim arasında turlarken sevimlice sırıtıp bir an da ondan uzaklaştım. Şaşkınca bana bakarken ayrılmamış ellerimiz yardımıyla arabaya ilerlerken onu çekiştirdim. Arkamdan fısıltısını duysam da duymamazlıktan gelerek sırıtıp ilerlemeye devam ettim.
" Hayallerim yıkıldı..."
Üzgünüm Cedi, hayallerini yıkmak istemezdim ama ilk randevuda seninle öpüşürsem kızların dilinden kurtulamam. Sürekli dalga geçerler ve imalarıyla bıktırırlardı.
Arabaya geldiğimizde kapımı açıp oturmama yardım ettikten sonra sürücü koltuğuna oturdu. Emniyet kemerimi takarken konuştum.
" Bugün için çok teşekkür ederim Cedi. Mükemmel bir gündü."
" Asıl ben teşekkür ederim. Günü güzelleştiren sendin."
Söyledikleriyle donup kaldığımda kahkaha atarak yanağımı okşadı ve elimi tutup arabayı çalıştırdı.
" Çok tatlısın Elisa. Donup kalıyorsun. "
" Aniden böyle şeyler söylersen donarım tabi! Ben sana aniden çok tatlısın desem donmaz mısın?! "
Cedi anlık arabayı istop ettirdiğinde şokla bana döndü.
" Araba kullanırken yapılır mı bu ya?"
Kahkaha atarak elimi çenesine koyup başını önüne çevirdim.
" Nasıl oluyormuş? Hadi çalıştır tekrar sustum."
Gülerek arabayı tekrar çalıştırdığında elimi çenesinden çektim. Diğer elim, onun eli arasında dizinde duruyordu. Şuan flörttük sanırım. Değilsek cinnet geçirebilirdim.
Yolculuğun geri kalanı tatlı sohbetler ve bol kahkaha ile geçmişti. Evimin önüne geldiğimizde ise birbirimize iyi geceler dinlemiştik. Gitmeden önce ise yanağımdan küçük bir öpücük çalıp göz kırparak beni kalp çarpıntımla baş başa bırakmış ve gitmemi işaret etmişti tatlı tatlı. Ona el sallayıp heyecandan titreyen bedenimle eve girmiş, hızla odama çıkarak yatağıma atlamıştım.
Bugünün bende bıraktığı etkiyi atlatmam uzun sürecek gibi duruyordu.
~~~
Selam sabırla bölüm bekleyen canlarımmm 💞
Sonunda bitirip yayınladığım için kendimi ve sabırla yeni bölüm bekleyen sizleri tebrik ediyorum🎉🎉
Oy verip yorum yapmayı unutmayın aşklarımm💕
Sizi seviyoree ben kaçarr ❤️✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L*O*V*E YOURSELF~Cedi Osman
Fanfiction"Cause you're perfect..." -thefirstcedi #1 {250920} -nba #4 {250920} -basketball #9 {301220} -cediosman #7 {170121} -basketball #5 {050221}