Medya : Güllü lokum Cedi
~~~
Güne annemin " Elisa temizlik günü kaldır poponu!" bağırışlarıyla başladım. Zenginiz neden temizliçi tutmuyoruz diye düşünüyorum bazen. Daha sonra annemin bu konuda ki hassasiyeti aklıma geliyor ve düşüncelerimden anında vazgeçiyorum.
Salonun parkelerini adeta düşmanımmış gibi döverek silerken hâlâ hizmetçi fikrini düşünüyordum.
" Anne Tansoy sence de artık hizmetçi tutmanın zamanı değil mi?"
Annemden gelen cevap bir sürelik sessizlikti. Bunun fırtına öncesi sessizlik olduğu belliydi.
"Yavru Tansoy gelsene bi yanıma."
Aha bittim şimdi. Tırsa tırsa gittim yanına.
Allah'ım bari bir kez yakından güllü lokumumu görseydim! Daha önce iki maçını izlemiştim fakat yakından hiç görememiştim.
"Geldim annelerin sultanı!"
Yanına gittiğimde yalakalığımın hiç işe yaramadığını bakışlarından anladım.
Bana dik dik bakıp etrafımda bir tur döndü. Yerini işaretleyecek olup etrafta başka bir iz varmı diye bakan bir köpek gibiydi.
Bi anda süpürgenin açılma sesini duydum ve daha ağzımı açamadan popomu çeken bir şey hissettim.
Annem süpürgeyi popoma tutmuştu!
"Ya anne popomdan ne istiyorsun? Sal popomu! Tamam bir daha demicem."
Popomu süpürgeden zar zor kurtarıp salona koştum. Yarım bıraktığım yer silme işi bana gülümserken oflayarak bu temizlik günü kabusunun bitmesini diledim.
~~~
Temizlik biteli 1 saat olmuştu ve ben üstümden tır geçmişçesine yorgundum. Hâlâ canım yatağımın üstünde yatarken telefonum çalmaya başladı. Yatağın içinde telefonumu ararken arayan kişi her kimse çoktan kapatmıştı. En sonunda bulduğumda arayanın Eylem olduğunu görüp geri aradım.
" He?"
" Öncelikle he değil efendim. Aradın ama telefon yatakta kaybolduğundan açamadım kusura bakma Eylem."
" La açmaman iyi oldu zaten ödemeli attım! "
"Ne beleşçi adamsın Eylem!"
"Hehehe evet öyleyim. Neyse gel bize hadi annem seni çağırıp duruyor"
" Ooo Gülnur Sultanı bende çok özledim. Bekle giyinip gelicem hemen."
" Tamam kapat hadi bana yazıyor!"
" Ulan beleşçi Eylem ben aradım ya!"
" He doğru. Olsun kapat hadi."
Daha cevap veremeden suratıma kapattı. Bi annem bi Eylem suratıma kapatmayı hobi edinmişlerdi.
Hızla yatağımdan kalktım ve dolabımın önüne geçtim.
Elime siyah pantolonmu alıp üzerime geçirdim. Üstüme de kırık beyaz uzun kollu biraz kısa kazağımı aldım ve giydim. Saçıma ellerimle şekil verdim. Makyaj falan yapmayacaktın. Ayakkabı dolabımdan hafif topuklu bileğimi kapatan siyah botlarımı çıkarıp giydim. Çantama gerekli eşyaları attım. Telefonumu da arka cebime soktum ve hazırdım.
Hızlıca merdivenlerden inip annemin yanına gittim.
" Anne Tansoy ben Eylemlere gidiyorum. Haberin olsun."
" Tamam Yavru Tansoy selam söyle hepsine. Söyle de bir ara bize gelsinler özledim kankamı."
Evet Gülnur Sultan ve annem best kankalar. Çocukluktan beri arkadaşlar ve çok sıkı bir dostlukları var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L*O*V*E YOURSELF~Cedi Osman
Fiksi Penggemar"Cause you're perfect..." -thefirstcedi #1 {250920} -nba #4 {250920} -basketball #9 {301220} -cediosman #7 {170121} -basketball #5 {050221}