Medya: Elisa Tansoy🌿
Nefessiz kalarak başladım güne. Sebebiyse Eylemin boğazıma bastırdığı koluydu. Bu kız gerçekten uyumayı bilmiyor. Suikast düzenliyor resmen uyurken.
Eylem'in kolunu üstümden atıp yatakta doğruldum. Elime telefonumu aldığımda Nalan dan mesaj olduğunu gördüm.
Nalanoviç : Elisa beni aramışsın ne oldu?
Bugünkü yemeği iptal etmesi için aramıştım. Akşam Pelin'in düğünü vardı.
Gözlerim saate iliştiğinde 11 olduğunu gördüm.
Yataktan kalkıp odamda ki banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktığımda kendimi daha dinç hissediyordum.
Eylemi uyandırmadan aşağıya indim. Salonda babam oturuyordu.
Koşarak yanına gidip sarıldım.
" Günaydınn Baba Tansoyy!"
" Günaydın çiçeğim, Eylem uyanmadı mı?"
" Uyanmadı o baba. Annem nerde?"
" Gülnur teyzenle yeni uyandılar. Sırf benimle uyumadı diye sabah kaldırmadım onu erkenden. Oh olsun!"
" Ya baba! Küstün mü sen anneme?"
" Küstüm tabi. Gitsin kankitosuyla uyusun her gün. "
Ben babama kahkahalarla gülerken annem elinde topuklularıyla koşarak merdivenlerden iniyordu. Bir yandan da 'geç kaldım, geç kaldım' diye sayıklıyordu.
En son ayakkabılarını giyerken babama kaşlarını çatarak baktı ve " Aşk olsun Tamer insan uyandırır karısını! Geç kaldım işte!" dedi.
Kapıdan çıkmadan önce babam arkasından bağırdı.
" Sen kocanın yanına yatmazsan gece, daha çok beklersin aşk olsun diye!"
İkisinin atışmalarına kahkahalar atarken babam da annemin peşinden çıktı.
Bende mutfağa geçip kahvaltı da ne yesek diye düşünmeye başladım.
~~~
Bir yandan Nalanla konuşup akşam ki yemeği ertelemesini söylerken diğer yandan kahvaltımı etmiştim.
Masayı toplayıp bulaşıkları da Gülnoşa bırakıp Eylemle odama çıktık.
"Elisa ya ben hiç gitmek istemiyorum!"
" O ne demek Eylem! Pelin bizim kankitomuz ayıp olur gitmezsek."
" Ama sap gidicez ki."
Eylem'in söylediğinden sonra ona döndüğümde dudaklarını büzmüş yavru köpek bakışlarını attığını gördüm.
" Hiç bana öyle bakma Eylem Gören. O düğüne gidilecek. "
" Of Elis ya! O zaman önce duşa gireyim ben. "
" Tamam sen gir senden sonra da ben girerim."
Eylem burda olan havlusunu alıp odamda ki banyoya girdi. Bende ikimizin elbise, çanta ve ayakkabılarını çıkartıp yatağın üzerine bıraktım.
Giyeceklerimizi inceleyip kullanılacak makyaj malzemelerini çıkartmaya başladım. Makyaj malzemeleri ile işim bitince takılarımın olduğu aynalı dolabımı açıp içinden kıyafetlerimize uygun bir kaç takı çıkarttım.
Her şey hazır olduğunda bir de ojeleri çıkarıp eksik birşey var mı diye bakındım.
Her şey tamamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L*O*V*E YOURSELF~Cedi Osman
Fanfiction"Cause you're perfect..." -thefirstcedi #1 {250920} -nba #4 {250920} -basketball #9 {301220} -cediosman #7 {170121} -basketball #5 {050221}