*eight*

373 19 6
                                    

Medya: Cedi Osmann 🏀

Bölüm sonunda küçük bir açıklama var. Okursanız sevinirim canlarım❤️
İyi Okumalarr!

Karşımda duran Cedi Osmanla adeta küçük dilimi yutacak duruma gelmiştim.

" Merhaba. Ben Cedi."

Şuan Cedi Osman elini uzatmış benimle tanışmayı bekliyordu fakat ben tepki veremiyordum.

Derin bir nefes alıp tebessüm ettim ve elimi elinin içine bıraktım.

" Merhaba bende Elisa. Memnun oldum Cedi."

" Bende memnun oldum Elisa."

İkimizde ellerimizi çektik ve ben masadaki Doğuş abinin kankalarıyla tanışmaya devam ettim.

Pelin'in eşi basketbolcu Kenan Sipahiymiş. Helal kızıma benim kapmış 1,97 çocuğu!

Tabi ki kim olduğunu öğrendiğim gibi stalk yapmadım (!)

Doğuş Abi, Aras ve Cedi birşeyler konuşup gülüşüyorlardı. Bende Doğuş abinin eşiyle sohbet ediyordum ama gözüm Cediye kayıyordu. Hâlâ inanamıyordum. Adama fake hesaptan yazarken bi anda karşıma çıktı.

Abime seslenip dikkatini çektim.

" Ben Eylem'in yanına gidiyorum abi."

Abim kafasını sallayıp konuya geri döndü. Cediye baktığımda bana bakıyordu. Kendimi birşey söylemek zorunda gibi hissedip gülümsedim.

" Tekrar tanıştığıma memnun oldum Cedi."

"Bende çok memnun oldum Elisa."

İkimizde gülümsedikten sonra Eylemlerin olduğu masaya ilerlemeye başladım.

Aferin kızım Elisa! Kendini rezil etmeden tanıştın.

Kendi kendimi tebrik ederek Eylem'in yanına geldim.

" Elisa, burası basketçi kaynıyor. Kendimi adeta develer diyarına düşen bir cüce gibi hissediyorum."

Ben cevap veremeden sohbeti dinleyen Cenk kafasını ikimizin arasından uzatıp fısıldadı.

" Hu ha dev adam on iki dev adam!"

Yüzümü buruşturup güldüm ve aramızda ki kafasını elimi alnına koyarak ittirdim.

Eylemle Cedi'nin dedikodusunu yaparken ileriden Cenk'in kaş göz işareti yaparak yanına çağırdığını gördüm.

Eylem'e kısa bir açıklama yapıp Cenk'in yanına ilerledim.

Kolunu uzatıp bana gülümsedi. Bende ona gülümseyip koluna girdim ve beni balkona çıkarmasına izin verdim.

Balkona çıktığımız gibi benden ayrılıp elini cebine attı ve hızlıca sigarasını yaktı.

Cenk'in sigara içtiğini sadece ben biliyordum. Tesadüfen öğrenmiştim zaten.

" Sağol Elisa sen olmasan bizimkilerden biri illa arkamdan gelirdi."

" Ne demek Cenk, her zaman."

" Ben burda ki hiç bir kızı beğenemedim ya. Yine kaldık bekar iyi mi!"

" Cenk sana kız mı yok aşkım! İlla bulucam ben sana hayırlı bir kısmet."

" Aynı annem gibi konuşuyorsun Elis."

" Gülnoş doğru söylüyor. Bi kere önemli olan kısmet bulmak değil, hayırlı kısmet bulmak aşkım!"

Gülnoş'un sözlerini onu taklit ederek söylediğimde ikimizde güldük.

L*O*V*E YOURSELF~Cedi OsmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin