Babamın bizi terk edişi üzerinden yıllar geçmişti ama ben hâlâ tüm bu olayları kabullenemiyordum.
Babam beni bırakıp hoşlandığım çocuğun babası olmuştu.
Evet evet ne kadar acınası değil mi?
Her gün, hayatımı yerle bir eden, kaderimi s*ken babama,
o kadına ve onun oğluna lanetler okuyordum.Büyüdükçe daha da duygusuz birine dönmüştüm. Onların uzerinden kamyonla geçmek ya da onları parçalayıp kalplerini elimle yerlerinden sökmek istiyordum.
Canavar, evet ben bir canavardım.
Ben Kim Jisoo. Ailem ben daha 6 yaşındayken parçalanmıştı-tabi aile denebilirse-bir bardak gibi ellerimin arasından kayıp gitmişti,paramparçaydı.
Babam başkasından çocuğu olan bir kadın için beni ve annemi terk etmişti.
Bana dediği son şey;"Sen istenmiyorsun.Hiç doğmamalıydın"
Bende böyle isterdim,hiç doğmamış olmayı diledim ama hiç birseye yaramıyor..
Annem ise her gün içiyordu,her gece ağlayıp bana bağırıp duruyordu. tüm sinirini hırsını benden çıkarıyordu. Bazen özür dileyip bir daha olmayacagını söylüyordu,yine yapmaya devam ediyordu...
Ama yine de beni babam gibi terk etmediği için onu seviyordum....
Daha küçücükken psikolojimi bozmuşlardı. Ama ben onların öylece
Mutlu bir şekilde yaşamalarına izin veremezdim. Onlardan sevgisiz gecirdigim yıllarımın, tüm uykusuz kaldığım gecelerin intikamını almalıydım. Sonra da buralardan kaçmalıydım ya da kendi sonumu getirecektim..Kim Taehyung! Senden nefret ediyorum! senin hayatını mahvetmeye geliyorum tıpkı senin ve annenin benim hayatımı mahvettiği gibi.
En acısı da ne biliyor musunuz? Kim taehyung'un annesi ve benim annem arkadaşlardı..çocukluk arkadaşı. Birbirlerine bir söz vermişler, bize hep anlatırlardı. çocuklarının da aynı kendileri gibi çocukken tanıştırıp güzel bir dostlugu olması için her şeyi yapacaklarmış..
Ama o benim babamı çaldı!
Aishh o iğrenç adam için ağladığıma inanamıyorum. O kadına teyze dedigime inanmak istemiyorum.Kim taehyung sana aşık olduğumu kabul edemiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece bi'tık yaklaşsan yanıma?| vsoo
RomanceBir ömür yetmez ki sana doymaya ah, ah be sevgilim.