vazo

282 33 26
                                    

Birden taehyung'u ittim ve yüzüme yalandan bir gülümseme koymaya çalıştım.

"Ben gerçekten iyiyim, bir yüzümü yıkayıp gelice-"

"Elini görmüyor musun! Biraz rahat dur!" Diyerek hizmetlinin sonunda getirdiği ilk yardım kutusunu alıp bir eliyle de beni çekiştirdi. Salona gelmiştik, koltuğa oturmuştuk. Sessizce taeyi izliyordum. Birden bedenimde ki acıyı hissetmekle gerçekliğe dönmüştüm

"Ağğh acıyorr yavaş olsanaa!"

"Üzgünüm ancak bu kadar oluyor,mikrop kapmaması için olabildiğince hızlı yapıyorum"

Elimi sarmıştı iki elimde sargılanmıştı. Elimi taehyung'a uzatarak "bu hâlde dolaşamam ben, bu ne ya! Görende sanat elimi canavar parçaladı" dediklerime taehyung kıkırdadı. "Uslu dursaydın böyle olmazdı,şimdi sofraya geçelim. Anne biz açız,sograya geçelim"

"Tamam oğlum bizde geliyoruz"

~

Önümde duran yemeğe bakıyordum aynı şekilde yemekte bana bakıyordu. Ne yapıyordum ben bu evde ha!? Kalkıp masadaki vazoyu birinin kafasına geçirmemek için zor duruyordum. Aslında neden duruyorum ki :D

Vazoya elimi uzatmak için ayağa kalktım. Tam alacaktım ki kolumu biri tuttu. Taehyung'tu. Lânet olasıca VELET!

"Ne yapıyorsun? yemek yesene"

" ilgimi çekmişti sadece bakmak istemiştim" dedim ve yerime oturup yapmacık gülümsemem yüzüme takındım

"Yoksa.." kulağıma yaklaşıp fısıldayarak "vazoyu kafamda mı kıracaktın"bende taehyung'u biraz daha yakınıma çekerek sessizce fısıldadım. "Merak etme sana vurmayacaktım" gözlerini kocaman açıp bana baktı.

"Ne konuşuyorsunuz çocuklar öyle fısır fısır?" Dedi taehyung'un annesi

"Hiç birşey..hic birsey konuşmuyorduk" diye mırıldandım.

Chopsticklerimi tutmak için elimi uzattım ama acıdan dolayı alamadım hatta hafiften acıyla inledigim için herkes bana baktı.

"Istersen sana hizmetlilerden biri yetirebilir, jisoo" dedi babam olacak şahıs

Ben tam bu teklifi kabul edecek iken lafa atlayan maydanoz taehyung " Ben yedirtirim, hem ben doydum" diyerek pis pis sırıtıyordu.

"Bence de taehyung getirsin,zaten arkadaşlarmış. Arkadaşlar ne güne duruyor." Diyerek gülümsedi taehyung'un annesi.

Sandalyesini bana daha da yaklaştırdı,sandalyelerimiz arasında hiç mesafe yoktu, sanki aynı sandalyede oturuyor gibiydik. Chopstickimi alıp ağzıma yemek vermeye çalışıyordu. Ama birseyi unuttu. Ben ağzımı açmadan yediremez ya!

"Açsana ağzını jisoo"

"Açmıyorum zorla mı-" demeye kalmadan ağzıma tıktı yemeği taehyung.

"Ve led tae vazo yu se nin kafan da kır ıcam" yemek yerken konuştuğum için boğuluyordum az kalsın neyse ki öküz tae belime hayvan gibi vurarak kurtardı beni.

Sadece bi'tık yaklaşsan yanıma?| vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin