"Canım acımıyor" dedi taehyung.
"O zaman çocuk gibi karnını tutarak zırlama" dedi jisoo
"Zırlayan kim ha"
"Neyse sana neden karışıyorlardı? Ne yaptın onlara?" Dedi umursamaz bir tavırla jisoo
"Hiç birşey"
"Ne!"
"Hiç birşey yapmadım onlara!"
"O zaman neden seni yumrukladı ha?!"
"Aslında suçlu kendi sevgilisi, tabi günah keçisi yine ben oldum" dedi göz devirerek taehyung
"Ne? Düzgün anlat şunu!" Sinirlenen jisoo bağırmıştı.
"Jonginin eski sevgilisi bahçede bana çıkma teklifi etti,jonginden ayrılmış. Jongin de buna sinirlendi geldi hırsını benden çıkardı."
"Kabul ettin mi?" Merakla sordu jisoo. Âdeta diken üzerinde sorunun cevabını bekliyordu.
"Neyi?"
"Çıkma teklifini!"
"Hayır tabi ki de."
"Ahh iyimiş" geniş geniş gülümseyen jisoo, taehyung'un kendisine tıp tıp bakmasını fark edince gülümsemeyi bıraktı "yani şöyle demek istedim, jonginin kız arkadaşıyla çıksaydın olay çok daha büyürdü, sana ben bile yardım edemezdim"
"Sevmedigim biriyle neden çıkayım ki, deliler gibi aşık oldugum biri varken"
"Deliler gibi aşık oldugum biri mi? Ne ara boyle aşık oldun velet"
"Bana velet deyip durma,sanane"
"Hah! Sanane mi? Keşke bıraksaydım da bir güzel dayak yeseydin!"
"Aç mısın?" Çantasından 2 sandiviç çıkardı taehyung.
"Evet açım!" Jisoo işe çantasından süt çıkardı ve pipeti takıp içmeye başladı.
Taehyun jisooya sandiviçin birini uzatarak "süt ile kârın doymaz al ye bunu"
"Sen kendin ye!"
"Al dedim sana" der ve sandiviçi jisoo'nun ağzına sokar.
"Vel et çoçuk bogu lucam"
"Ağzındakini bitirse ye canım arkadaşım"
Bts'in yeni şarkısı Butter ı nasıl buldunuz? ben bayıldım
Hoseokun sarı saçına bir tek ben mi düştüm lan 😾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece bi'tık yaklaşsan yanıma?| vsoo
Lãng mạnBir ömür yetmez ki sana doymaya ah, ah be sevgilim.