kalbini ortadan ikiye eriteceğim

312 33 57
                                    

Jimin ile jisoo beraber bir kafeye gelmişlerdi. Karınlarını doyurduktan sonra tatlı siparişi vermiş sohbet ederek yiyorlardı.

"Bileğine eve gidince bakacağım. Bakalım gerçekten küçük bir yaramıymış göreceğim." Dedi jimin.

"Yha! Yeter Jimin. Acımıyor zaten hem biliyorsun canım acısa burada durmam bile." Dedi yüzündeki kocaman yapay gülümseme ile Jisoo.

"Yalan soyluyorsun" ağzına attığı son dilimi yiyerek homurdandı jimin

"Hah! Söylemiyorum." Neden her yalan söylediğimde anlıyorsun jimin! Diye içinden jimine sitem ediyordu.

"Chu.." aegyo yaparak devam etti jimin, "pastandan bir çatalcık yiyebilir miyim hım.."

Jiminin bebek gibi konuşması, dolgun dudaklarını büzmesi çok komiğime gidiyordu. Açıkçası çok tatlı ve sevimli duruyordu.

Çatalı jiminin ağzına uzatınca jiminde bana doğru yaklaştı ve minik pasta parçasını yedi.

O sırada garsonun tepsisi yere düşmüştü ki çok yüksek bir ses çıkmıştı. Garson kafenin kapısından hızla çıkan birine öfkeyle "önüne baksana p*ç herif! Kahretsin!" Diye bağırıyordu.

Biz ne olduğunu anlamamıştık, pek te takmamıştık. Hesabı ödedikten sonra kafeden çıkmıştık biraz yürüdükten sonra katkın karşısındaki bank'a gidip oturduk.

"Chu şu veletlere baksana" kıkırdıyordu jimin. " Ne olmuş bu minik veletçiklere" dedi jisoo jimine gülümseyerek. "Bize benziyorlar" gülmeyi kesip,jisooya dönmüştü jimin. Sonra merakla çocuklara döndü jisoo.

Bir erkek çocuğu cebindeki lolipopu arkadaşına vermiş beraber yiyorlardı.

"Lolipop.." yüzünde tebessüm oluştu jisoo'nun "bizim arkadaşlığımız..minicik bir lolipop ile başlamıştı"

"Canım lolipop istiyor" diye somuttu jimin.

"Hey! Dişlerinin bir daha çürümesini mi istiyorsun" diyerek kahkaha atmıştı jisoo.

"Artık dişlerimi fırçalıyorum chuu!"

"Tamam tamam şurada bir bakkal var gidip iki tane alıp geliyorum biraz bekle" diyip, jiminin saçlarını küçük bir çocuk gibi karıştırdı jisoo.

Ve koşarak bakkala girdi. Bakkalda karşılaşmayı beklemediği birini gördü. Taehyung, elindeki su şişesini kafasına dikiyordu ki jisooyu görünce suyun birazını üzerine döktü.

"S-sen de mi buradaydın jisoo?bende yürüyüşe çıkmıştım"

"2 çilekli lolipop lütfen" jisoo taehyung'u görmezden gelmişti.

Taehyung işe buna sadece göz devirmişti ve hemen bakkaldan çıkarak uzaklaşmıştı ya da jisoo öyle sanmıştı.

"Al bakalım,minik veledim"

"Hey! Ben velet değilim. Ayrıca senden hem boy olarak hemde ay olarak büyüğüm!"

(Gerçekte jisoo büyük ama benim kurgum olduğu için değiştirdim)

"Bende senden zihinsel olarak büyüğüm" diyerek kahkahalara boğulan jisoo, somurtan kimine bakıyordu.

Elindeki lolipopun paketini açıp ağzına soktu jimin. Jisoo gelmeden önce açmıştı zaten.

"Şimdi ne yapmak ister benim piyemsesim" yine bebek taklidi yapmaya başlamıştı Jimin.

"Seni öldürmek" ciddi bir şekilde söylemişti jisoo, kahkahalar atmamak için kendini zor tutmuştu.

Sadece bi'tık yaklaşsan yanıma?| vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin