canın acıyor mu?

366 31 58
                                    

Jisoo ve taehyung arasındaki tartışma daha da büyümüştü. Jisoo zorla taehyung'u evden çıkarmaya çalışıyordu, taehyungda olay daha da büyümesin diye gidicekti,ama gitmek istemiyordu

"Gidiyorum ölmezsem eve gidince sana yazarım,umarım" dedi yalandan göz yaşını silen taehyung.

"Umarım benim öldürmeme gerek kalmadan sen kendin ölürsün, kendine dikkat etme"jisoo tam kapıyı kapatacaktı ki taehyung'un ayağı kapının kapanmasını engelliyordu.

"Hadi ama gidiyordun hani" dedi jisoo.

"Önce bir şey vermeliyim sana"dedi taehyung

"Haa..?" Kapıyı biraz daha araladı "Ne vereceksin"

Jisooya yaklaştı "öpücük,tatlı rüyalar öpücüğü" dedi ve jisoo'nun yanağına bir öpücük kondurdu ve koşarak en yakın otobüs durağına gitti. O sırada jisoo taehyung'un arkasından bağırıyordu.

"Aptal! Seni geberteceğim!"

×

Jisoo okula gidiyordu,okulun bahçesinde taehyung'u gördü ama yalnız değildi. Yanında bir kaç erkek vardı ve taehyung'u hırpalıyorlardı.

Ahh aşağılık veletler , kime karıştığınızın farkında mısınız ha!? diye içinden geçiriyordu, jisoo.

Ve koşarak taehyung ve zorbalık yaptığı çocuğun zorbalarının yanına koşuyordu. Evet evet çok garipti.

Ne yapıyorum ben? Ona acı çektirmek istemiyor muydun bırak dayak yesin diyen iç sesiyle kavga ediyordu.

"Kes sesini aşağılık canavar" sanırım jisoo iç sesine söz geçiremediği için bağırmıştı. Ahh gerçekten dışından mı dedin bunu, rezil olmakta üstüne yok kim jisoo iç sesini duymazlıktan geldi jisoo.

"Ne oldu jisoo yanımıza hiç gelmezdin?" Dedi jongin.

"Çek o pis ellerini benim olandan!" Niye bu kadar sinirliydim. Benim derken zorbalık yapıyordum sonuçta onun zorbasıydım böyle demem absürt olmamıştır değil mi?

"Senin olandan mı? Hah!" Anırarak kahkaha attıktan sonra nihayet susmuştu.

"Taehyungdan elini çek dedim sana" Bu sefer sesim daha sinirli ve yüksek tiz bir tonda çıkmıştı.

Tek kaşını kaldırdı,beni boydan süzdü bu çok rahatsız ediciydi "sen bana emir verebileceğini mi sandın?"

"Evet çünkü sana emir veriyorum" kendimden çok emin bir şekilde alaycı bir tonda konuşmuştum ve tamda istediğim gibi onu sinirlendirmiştim. Çünkü yumruklarını sıkıyordu.

"Hayır, senden emir almıyorum ve taehyung'la işim bitmedi eğer bana biraz daha karşı çıkarsan seninde boyunun ölçüsünü alırım." Dedi ve taehyung'un karnına bir yumruk attı

Taehyung neden karşılık vermiyordu! Canı acıdığı belliydi.

Nedenini bilmiyordum ama o acıyı iliklerime kadar hissettim. Yumruğu yiyen ben olsam daha az acırdı. Peki kim jisoo durur mu? Tabi ki de hayır.

Jisoo jongine tekme atıp yere düşürmüştü. Yeri boylayan jongin çok geçmeden ayağa kalktı.

Bahcedekiler bizi izliyordu. Bazıları jongine gülüyordu, jonginde sinirle onların suratına bakıyordu

"sen bittin kızım!" Dedi sinirle jongin.

Elini bana kaldırmayı düşünen  jonginin kolunu bükmüştüm sanırım biraz fazla bükmüştüm çünkü çok kötü bir ses geldi ve jongin yere yığıldı. Ağlıyor muydu o, cidden komikti. Bebek gibi ağlıyordu bende taehyung'un kolunu tutup koşarak okulun çıkışına gittim.olabildigince okuldan uzaklaşmıştık. Bir bank gördük ve hemen oturduk.

"Neden bana yardım ettin?"

"Sana vurmasını izlese miydim?"

"Gözlerime bak jisoo"

"Ha..Ne?"

"Gözlerime bakarak konuş, göz teması kurmayan insanlardan nefret ederim"

Gozlerimi yerden kaldırdım ve taehyungun gözlerinin içine baktım, neden bakmıştım ki "Baktım oldu mu?"

"Evet ve yardımın için teşekkürler benim için birini dovucegini hiç düşünmemiştim"

"Bende..bende düşünmüyordum ve birde Sanırım bileği kırıldı" kıkırdamıştı jisoo

"Ahh bu sefer seninle de uğraşmaya başlayacak,Keşke hiç bulaşmasaydın"

"Sanane istediğim kişiyi döverim,akıllı ol da sende bugün benden dayağını yeme" alay ediyordum

"Ohh hayır bugün yeteri kadar dayak yedim" karnını tutuyordu

"Hâlâ canın acıyor mu?"

"Neden sordun?"

"Çünkü merak ediyorum"

"Çünkü merak ediyorum"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sadece bi'tık yaklaşsan yanıma?| vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin