"Arka daş mı gö tüne gir sin o ke limeğ" jisoo ağzı dolu iken konuşuyordu taehyung ne dediğini pek anlamamıştı
"Her neyse şimdi ne yapıcaz okula illa ki gitmeliyiz"dedi taehyung. "Ben kendimi korurum sen kendini düşün kim taehyung!" Dedi jisoo,sinirle. "Beni korumazsan zorbalık yapacağın bir taehyung'un olmaz" diyerek zaferle gülümsedi taehyung. "seni kendi ellerimle gebertecegim,sadece o günü bekle" sütü bitirip yere atıp üzerine basarak ezdi jisoo.
Hiç birşey demeden okula doğru gidiyorduk. Okula gittiğimizde herkes müdürün bizi odasına çağırdığını söyledi. Bizde müdürün odasına gittik tabi.
"Jisoo çocuğun bileği gerçekten kırıldıysa ne yapacaksın! Senden şikayetçi olmaması için gidip onu ziyaret et ve özür dile!"
Müdürün odasından çıkmıştık ben koridorda bağırıyordum
"BEN! KİM JISOO! O PİÇTEN! ASLA! ÖZÜR DİLEMEM! AİSHHH!!"
"Deli gibi bağırmayı kes" taehyung ile bağırmalarım kesilmişti.
"Kendin diyorsun ben deliyim! Laf anlamayan bir deli!"
"Kes artık herkes bize bakıyor!"
"Bize bakmayı kesin!" Ayaklarımı yere vurarak konuşuyordum.
"Tüm okulu yıkmayı mı düşünüyorsun!?"
"Evet!"
×
"Hadi ama jisoo. Hanı bana birkaç gün iyi davranacaktın? Şimdi suratıma bakmıyorsun" dedi aegyo yaparak taehyung
"Suratına şlap diye çarpmak istiyorum yapma şöyle hareketler!" dedi jisoo
"Beni döversen rahatlayacak mısın?" Dedi Taehyung
"Hırsımı birinden çıkarmak iyi olurdu. Hele ki o kişi SEN isen!" Dedi sinir ve öfkeyle jisoo.
"O zaman vur bana istediğin gibi, izin veriyorum hadi" ayağa kalktı ve kolunu iki yana açtı gözlerini kapatıp
"Cidden mi?" Ayağa kalktım, bir kaç dakika boyunca onu izledim gözlerini sıkıyordu. " böyle hiç eğlenceli değil vurmak istemiyorum sana" dedi jisoo. "Lütfen jisoo, böyle davranman beni üzüyor" dedi yüzünü buruşturarak taehyung. " ilk baştan beri amacım seni üzmekti zaten, beter ol" çok sakince demişti jisoo.
Neden böyle durgunsun jisoo? Amacın bu değil miydi! Onun kalbini kırmak hatta paramparça etmekti! Hatta bir ara onu öldürüp hapise girmek bile istiyordun! Noldu o aptal beynin çalışmıyor mu? jisoonun iç sesi bunları diyordu ama jisoo sanki karşısında biri ona bunları diyor gibiydi. Hareketsizce durup iç sesini dinliyordu.
"Bana böyle diyerek,beni kendinden uzaklaştırabilecegini düşünme jisoo" dedi taehyung umursamaz bir tavırla.
Hiç birşey demiyordum ama içten içe beni ciddiye almadığı için mutluydum
×
"Direkt eve gitmeyelim. Çok sıkıcı birşeyler yapalım" diye mızmızlanıyordu taehyung
"mızmızlanmayı kesmezsen seni burada bırakıp kaçarım."
"Tamam, nereye gidice-"
Taehyung'un sözünü kesen tam önümüzde arabada duran, deli gibi kornaya basan annemdi. Şok olmuştum. ilk defa okuluma gelmişti ilk okuldayken bile gelmezdi. Asla toplantılara katılmazdı. Her zaman annemi kapıda beklerdim ama asla gelmezdi.
"Arabaya atla jisoo" camı açıp bunu dedikten sonra tekrar camı kapamıştı
"Taehyung üzgünüm gitmeliyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece bi'tık yaklaşsan yanıma?| vsoo
RomanceBir ömür yetmez ki sana doymaya ah, ah be sevgilim.