"Tabağını bitiriceksin dedim sana!"
"Yeter taehyung. Annem bile bana bu kadar ilgi göstermedi" gözlerimi devirdim.
"Ahh! Az önce arkanda siyah bir karartının hareket ettiğini gördüm!"dedi yalancı taehyung *-*
"Ne! Arkamda mı! Kaçalım evden ama önce arkama dönmeli miyim?"yerimde kaskatı kesilmistim ağzım aralıklıydı.
Ağzıma tabakta yarım bıraktığım rameni tıkan taehyung'un gülmesiyle kendime geldim
"Napıyorsun sen. Aklım çıktı"
"Senin aklın var mıydı? Dedi Taehyung, dalga geçerek. "Keşke kullansan"
"Aishh yeter kapa şu çeneni. Sana birey demem lazım" dedim omuz silkerek.
"Dinliyorum. Acba ne diyeceksin merak ettim. Hadi anlatsanaa" dedi meraklı taehyung.
"2 saniyecik susarsan söyleyeceğim" derin nefes aldım." Daha anneme bile bahsetmedim,zaten onunla muhattap olmak istemiyorum neyse konumuza dönelim. Babamla görüşmeyi kabul ediyorum. Babama bunu söyle "
"Babanla görüşmek sana iyi gelicek uzun zaman sonra" dedi, hiçbir şeyden haberi olmayan taehyung.
"Ben babamı gormeye hazırım, peki ya babam? Sence hazır mı ,hic konustu mu?" Dedim tedirgin ve umutsuzca
"Seninle görüşeceğinden eminmiş gibiydi, bana nelerden hoşlandığını falan sordu, bende seninle samimi olmadığımızı söyledim."
"Nasıl bu kadar emin olabiliyor,kibirli! Onun inadına görüşmeyi iptal mi etsem?"
"Saçmalama jisoo. Şirketin tamamının o damda olmasını mı istiyorsun?"
"Istemiyorum ama şirketin hisselerini babam alırsa senin için güzel fırsat. Neden böyle konuşuyorsun?"
"Babandan hoşlandığımı mı sanıyorsun? Annem için iyi geçiniyorum." Dedi taehyung. Sesi sonlara doğru yükselmişti.
"Babama kızgınsın değil mi?" Dedim gülümseyerek
"Neden kızgın olayım ki hiç bir nedeni yok" dedi taehyung. Umursamazca göz devirdi.
"Çünkü annen onu öz babandan daha çok seviyor" kıkırdadım " öyle değil mi?"
Taehyung gözlerime derin bakışlar atıyordu.
"Aklımı mı okumaya çalışıyorsun?"
"Fantastik film çekmiyoruz jisoo"
"Ohh..doğru o zaman dram mı çeksek yoksa gerilim mi?
"Romantizm"
Taehyung uçmayı buldu amknaidnvsooqxszotrhjgnsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece bi'tık yaklaşsan yanıma?| vsoo
RomanceBir ömür yetmez ki sana doymaya ah, ah be sevgilim.