Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum-8-

58 1 0
                                    

Arkadaşlar kusura bakayın bir önceki bölümü paylaşmıyacaktım yanlışlıkla paylaştım.çok kısa oldu ama bu bölüm dahada uzun olacak iyi okumalar :))

***

Telefonun sesiyle gözlerimi açtım. Göz kapaklarım beni uykuya davet ederken ben uyumamak için kendimi zorladım. Telefonun kilidini açıp gelen mesaja baktım "BENİMKİ" nden gelmişti. Hemen mesajı okumaya başladım.

" Prenses uyandın mı ?" yazmıstı bu istem dışı bir tebessüm oluştu yüzümde hemen mesaja cevap verdim.

" Uyandım sevgilim."

" Peki o zaman hazırlan kahvaltıya gidicez." Biraz üzülmüştüm biraz sevinmiştim pazar günüde uyuyamazsam bida ne zaman uyuvaktım yoğun bir süreç içindeydim. Sınavlara hazırlanıyordum okula gidiyordum ve bide bunun yanında Batuhana vakit ayırıyordum. Nede olsa sevgilimdi. Birden tekrar mesaj sesiyle afalladım. Açıp okudum.

" Bugün pazar uyusam iyi olcak bida ne zaman boyle uyurum bilmiyorum ama Batuhanida görmek istiyorum düşüncelerinden çık ve hemen yanıma gel seni çok özledim. "
Hunharca sırıttıktan sonra bu çocuk beni iyi öğrenmiş düşündüklerimi bile okuyor

" Şapşal " yazıp gönderdim . Hemen yataktan kalkıp dolabı açtım kot kaprimi çıkarıp üzerine gri üzerinde cool yazan düşük omuzlu t-şörtümü geçirip saçlarımi at kuyruğu yaptım. Hemen odamdan çıkıp seke seke mutfağa girdim annem ve babam kahvaltı hazırlıyordu beni fark etmemişlerdi babam ve annem gülüşüyorlardı çok mutlu görünüyorladı en özendiğim ciftlerden birileriydi 25 yıl geçmesine rağman hâlâ aşkları ilk günkü gibiydi. Babam annemin ağzına salatayı uzatacağı zaman beni fark etti biraz utandı. " Oo bizim çifte kumrular burada ne yapıyolar bakalım " dedim ve kahkaha attım. Babam " Rüyaaa" " tamam peder tamam kızma " dedim ve yanağıma sulu bir öpücük kondurulurken korkmuştum. " Deniz yaa şöyle öpme en sevmediğim şey gıcık oluyorum. " Ve tekrar aynı şekilde öptü " Buda bana Deniz dediğin için ben senden büyüğüm ve bana abi diceksin." dedi ve sırıttı.
" 2 Yaş büyüğümsün."
" Olabilir icraata bakcaksın canım ben senden daha önce olmuşum canım."
" iyi be öff" dedim zafer ben gibisine sırıttı pislik.

" Benim sayın aileciğim bugün sizinle bu güzel kahvaltıya eşlik edemicem kusuruma bakmyın arkadaşlarla kahvaltıya gidicez de. "
Dedim şirinlik yaparak. Babam ters bir bakıs atti ve Denizde benim dediklerimi tekrarladı. Annem birden " ikinizde defolun biz eşimle yeriz " dedi ikisinide öptükten sonra deri cektimi giyip cantamı aldım ve çıktım Abim beni Baruhan'ın dediği yere bıraktı. Ben arabadn inreken " Birgün o çocukla tanışacağım Rüya." dedi ve göz kırptı. Onu öpüp indim.

***

Kahvaltı tabaklarımız geldiğinde yemeye başladık. Gülerek mutlu bir kahvaltı yaptık kahvaltıdan sonra sahile inip biraz dolaştık.
Batuhan " Spor salonundaki arkadaşllarla kampa gideceğiz sende gelsene benimle " Güzel bir fikirdi ama babamizin verirmiydi bilmiyordum. Düşünceli bir bakış attım. " Pekala o zaman babandan bizzat ben izin alacağım." " Ne- ne ne sen mi delirmuşsin seni babam öldürür o beni kıskanır manyak herif ne diyon sen dediklerini farkındamısın.?"
" Lan sevgilim ben farkındayımda sen degilsin galiba Manyak Herif ne lan?"

" Manyak herif die bi cümle kurmadım ben hadi ordan hem sen bana ni lan dion odun."
Kollarımı birbirine dolayıp arkama döndüm. Belime sarılıp beni kendine çekti." Aşkım ben halledeceğim. Hem ben sana hep lan diyorum.Yani başkasina demem kıymetini bil." Hemen yüzümü ona döndüm ve " Hele bi zaten başkasına de senin o kaşlarını yolarım cimciklerim seni."
Batuhan erkeksi bir şekilde güldü elimden tutup yürümeye başladık. Yanımzdan bir pamuk şekerci geçti gözüm pamuk şekerlere kaydı Batuhan farktmiş olcak ki adamı durdudup pamuk şeker aldı. Bana uzatıp " Sevgilimin canı sanırım pamuk şeker istedi." " Sanırım " dedim ve yanağına öpücük kondurdum. Arada onunda ağzına tutuyordum. Beni kolunun altına aldı ve evime kadar yürümeye devam ettik.

***

" Efendim 3 günlük kamp planımız var eğer muüsade ederseniz Kızınızıda götürcez bizzat herkesin ailesinden ben izin alıyorum bütün masraflar bizden. Kızınızın saçının teline zarar gelmeyecek."

Batüluhanın dediklerine çok şaşırmıştım rolünü gayaet iyi yapıyordu.
Babam " Pekala kızıma bir zarar gelirse sizi dava ederim ona göre dikkat edin ." " Peki efendim Rüya Hanım siz çantanızı hazırlayın isterseniz ben bekliyorum sizi." dedi tamam anlamında kafamı sallayıp odama çıktım sırt çantamın icine bir kac parça birsey koydum. Kol çantamada gözlüğümü , cüzdanımı , şapkamı , kremimi , saatimi , telefonumu koyduktan sonra hazırdım aşşağıya inip " Ben hazırım dedim". Babama ve anneme sarılıp evden çıktık.

***

Kamp alanına vardığımzda baya kalabalıktık 15-20 kişi vardi tabi bizden hariç başka kişilerde. Biz Batuhanla aynı çadırda kalacaktık Batuhanla ikimiz çadırımızi kurduk ve çantalarımızı içeri koyduk ben spor kıyafetlerimi giyip çıktım Batuhanla el ele tutuşup gezmeye başladık. Yüksek bir yer görünce beraber oraya tırmandık. Batuhan " Hadi aklından geçen şeyleri bağırarak söyle kimse bizi duyamaz. Şaşkın şaşkın Batuhana baktım. Batuhan birden bağırmaya başladı. " Heyyy Ben bu yanımdaki prensese deliler gibi aşığım o hayatıma girdi gireli herşey değişti onu çok seviyorum." " Şapşal " dedim gülerek. " Sıra sende" Tamam anlamında kafamı salladım. Ve bağırmaya başladım. " Heyyy. Beni iyi dinleyin bu yakışıklı var ya benim , anladınızmı benim kızlar Batuhana yan gözle bakanın kalbini sökerim bida kimseye aşık olamazsınız. O benim Dünya gelecekteki eşim çocuklarımin babası olacak insan onu herşeyden çok seviyorum. Arada beni sinir etsede ona aşığım. " Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında bende ona karşılık verdim " seni seviyorum prenses " " seni seviyorum şaşpşal " ....

Arkadaşlar bölüm sonu yorum ve votelerinizi bekliyorum

Kaç Kere Sevdiğimi UnuttumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin