Sabah kahrolası zilin sesine uyandım. Yatağımdan hiç kalkasım yoktu. Mecburdum tabiki. Yatağımdan kalkıp Banyoya girdim siyah tayt pantolonumu ve gri tşörtümü giyip saçlarımıda salık bıraktım. Aşağıya inip annemi ve babamı öpüp evden çıktım. Telefonumun kilidini açıp gelen mesajları okudum. 8 mesaj içinden gözüme.çarpan Batuhan'ın mesajı oldu. Mesaja tıklayıp okudum.
" Günaydın. bugün müsaitsen birşeyler içelim mi? "
Nedense anlamsız bir şekilde sevinmiştim. Ne yani hayatıma birini daha mı sokacaktım. Keremi ne zaman unuttum ben ya? Saçma saçma düşünürken mesaja cevap verme gereği duydum.
" Olabilir ama benim bugün önemli bir sınavım var. okul çıkışı olurmu ?"
Okula girdiğimde ayça ve toprak beni bekliyorlarmış.
"Günaydın "
" günaydın rüya "
" napıyoruz "
" kahvaltı yaptınmı?"
dedi ayça
" hayır yapmadım ya siz?"
" bizde yapmadık Hadin kahvaltı yapalım "
Kantine geçip çay ve tost aldık kahvaltı yaptık.
" ben bugün sınavdan sonra gideceğim sizden notları alırım " dedim.
meraklı toprak hemen atlayıp.
" nereye gidiyorsun ki?"
" Batuhanla buluşacaz da."
" vay vay havada aşk kokusu var" dediği andan toprağun bacağna tekmeyü çaktım. ah diye inlerken
" bidaha öyle bir şey dersen bacağına vurmakla kalmam kafanı kırarım." dedim. Ayçaya döndüğümde sesiz bir şekilde kıkırdıyordu.
" sende gülme be" diyerek bağırdım.
çaylarımızı yudumlarken zil çaldı.
Sınıflara geçip hoca sunav kağıtlarıyla içeri girdi. Kağıtları dağıtıp soruları çözmeye başladım. Sınav bitince kağıdı hocaya verip kızlara dönüp el salladım. Telefonumu çıkarıp batuhana mesaj attım.
" ben okul kapısının önündeyim bekliyorum "
" tamam 10 dk ya oradayım. " diye cevap verdi.
10 dk boyunca onu bekledikten sonra okulun önünde ani bir dönüş yaptı. Bu kadar havalı olmak zorundamıydı. yaa ne diyorum ben. Neyse. arabadan inip merhaba dedi. merhaba diyerek kapımı açtı. Arkama döndüğümde ayça ve toprak bana bakarak kıkırdıyorlardı. Onlara göz kırpıp arabaya bindim.
" merhaba rüya."
" merhaba Batuhan nasılsın. "
" iyiyim sağol sen?"
" iyi bende " diyerek ikimizde sustuk. çok resmi bir konuşma geçti aramızda farkındayım.
Batuhan
" ee nereye gidelim? "
" fark etmez kafana göre takıl."
" peki o zaman açmısın? "
" Hayır"
" o zaman kahve içelimmi."
" olur " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum
ChickLitGitme dur ne olursun gitme kal yalan söyledim doğru değil ayrılağa daha hiç hazır değilim..