Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum... 1. Bölüm

190 6 0
                                    

Çantamı alıp çıktım telefonumu alıp "K" harfine basıp Kerem ismine tıkladım.Kerem'e ne diyeceğimi bilmiyorum.

- Aşkım.

+ Canım.

Sesim ağkamaklı bir şekilde çıkıyordu. Boğazımı temizleyip;

+ Seninle buluşmamız lazım Kerem.

- Tamam aşkım bizim yerimizde buluşalım.

+ 10 dk ya ordayım.

-Tamam.

Kaç gündür bu günün provasını yapıp duruyorum ve bir bok beceremiyorum. En sonunda Keremin yanında aklıma geleni söylemeye karar verdim. Parka vardığımda bizim masamıza oturdum.Burada o kadar çok anım var ki anlatamam. Bu ağaç,bu masa, bu taşlık yol... Benim 1,5 yılım burada Keremle geçti. Masaya kazdığımız ismimiz ve kızımızın ismi hep kalacak. Kızımızın ismi.Evet.Bizim tatlımı tatlı şirin mi şirin bi kızımız yaşama sevincimiz olacaktı.Elinden tutup onu bu masaya getircektik. O pamuk şekerini yerken bizde onu izlicektik. Ama artık hiçbir şey gerçekleşmiyor. Ben bunları düşünürken Kerem 'in sesiyle afalladım.

- Rüyaa.

+ Kerem.

- Aşkım napıyorsun sen ağladınmı?

Hemen gözyaşlarımmı sildim.

+ Evet

- Neden? Ne oldu?

+ Seninle önemli bir konu hakkında konuşacağım Kerem.

-Ne oluyor ya beni korkutuyorsun.

+ Babam...Babamın tahini İstanbul'a çıktı. Biz bugün İstanbul'a gidiyoruz seninle vedalaşmaya geldim.

-Rüya ne diyosun sen ne dediğinin farkında mısın?

Gözlerimden yaşlar pıtır pıtır dökülmeye başladı. Bir şey diyemedim.

-Senin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi,ne sanıyorsun?

+ Bende bitmesini istemiyorum ama mecburum.

-Mecbur falan değilsin ailen gitsin sen benle kalırsın beraber kalırız olmazmı?

Kerem'in gözlerinden yavaş yavaş yaşlar inmeye başlamıştı aniden boynuna sarıldım ellerini bellime hiç böyle sarmamıştı. Kulağına;

+ Olmaz. diye fısıldadım.

-Ne olacak Rüya? 1,5 yılımız? Bu masa,bu ağaç,bu yol,kızımızın ismi,hepsi boşa mı? Beni bırakıp gidiyorsun sadece beni değil buradaki herşeyi bırakıp gidiyorsun. Beni sensizlikle sınama lütfen... Ağlayarak masaya oturdum.

+ Benim de elimden gelen birşey yok babamı biliyorsun kafaya taktığını yapar ve bunuda kafaya takmış durumda.

- Nihat amcayala ben konuşursam belki fikri değişir.

+Sanmıyorum aşkım...

-Bana aşkım deyişini özleyeceğim.

+ Söz veriyorum seni her hafta sonu görmeye geleceğim.Akşama kadar bu masada oturacağız. Hergün seni arayacağım... Sakın beni unutma Kerem.

- Seni unutmak mümkün mü Rüya'm. Gitme!Beni bırakıp gitme.... Boynuna atlayıp kocaman sarıldım dünyam başımda dönüyordu sanki..

Kaç Kere Sevdiğimi UnuttumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin