Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum2. Bölüm

102 7 0
                                    

Sınıfa girip yerlerimize oturduk. Arkadan toprak geldi ve yüzümüze bile bakmadı.

Ben;

+ Toprak, canım, bitanem, balısım...

Diyerek yanına oturdum.

- Gidermisin lütfen yanımdan rüya..

+ Gidemem canım

- İyi o zaman sen otur ben giderim.

ayağa kalktığında aniden kolundan tuttum.

+ Ya toprak bende kendimce haklıyım. Her yanına geldiğimizde Aliyi anlatıp duruyorsun..

-neyse tamam bu konuyu kapatalım..

+ eee çıkışta nabıyoruz?

AYÇA;

- Canlar ben gelemiyorum kusura bakmayın anneme söz verdim onunla alışverişe gideceğim de.

+ iyi peki o zaman yarın bişiler yaparız.

- olur canım..

Ders çıkışı herkes evlerine dağıldı. Eve geldiğimde üzerimi değiştirip tabletimle oyalanmaya başladım. Daha

sonra salona inip babamın işten gelmesıni bekledim. Kapı çaldığında heyecanla kapıyı açtım. Babam karşımdaydı. Kocamam sarıldım babama

+ hoşgeldın babacım

diyerek yanağına öpücük kondurdum.

- hoşbulduk kızım

Diyerek oda benim yanağıma bir öpücük kondurdu.

+ karnın açmı babacım?

- valla aç bebeğim.

+ peki o zaman ben mutfaktq bişiyler hazırlayayım bu arada annem iş yemeğine gitti.

- biliyorum kızım bende üstümü değiştirip gelirim yanına.

Babam üzerini değiştirmeye giderken bende mutfağa geçip ne yapacağımı düşündüm aklıma hiçbir şey gelmiyordu çünkü ben hiç yemek yapmamıştım.

Şurada tarif kitapları vardı onlardan birşey seçip yapmaya karar verdim o sırada babam geldi.

- yaa rüyacım sen mi bana yemek yapacaktın?

+ evet nihat beyciğimm. beğenemedinizmii??

- yok rüyacım beğendim beğendim de sen yorulma boşverr.

+ babaaaaaa ilk deneyimim olabilir ama kendime güveniyorum

- Nee ilk deneyiminmi?? Ahh Hanım ahh kaç kere dwdim sana şu kıza yemek yaptır die. Kızım bak ben hadi beni geçtim sen ölmek için daha gençsin...

+ babaaa karışma bendeee :D

- iyi bakalım güveniyorum sana...

Dolaptan domates ve biberleri çıkardım. yıkadıktan sonra doğramaya başladım ama doğramak sayılmaz herhalde saçma sapan bi şekilleri vardı. Sonra tavayaa atıp kavurdukdan sonra patlıcanları soyup ortalarını açtım. Babamda domates ve biberlerin içine kıyma atıp kavurmaya devâm etti. onlar kavrulduktan sonra patlıcanların içine koyduk sonra fırına saldık. Babam meşhur salatısını yaparken bende tatlı olarak kek yapmaya karar verdim. Unu çıkarıp bir kaseye koydum üzerine süt ve yumurta kırıp mikserle çırpmaya başladığım An bende dahil herywr un ve yumurta oldu meğerse derin bir kaba konulması gerekiyormuş...

Kaç Kere Sevdiğimi UnuttumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin