Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum... 3. Bölüm

411 5 0
                                    

Sabah huzurlu bir şekilde uyandım. Bugün hafta sonu ne kadar hafta sonu diye mutlu olmam gereksede olamamıyorum. Neden mi? Çünkü annemin ısırarından dolayı spor salonuna yazılacaktım. Üzerime çiçekli elbisimi geçirip altına dolgu topuklu ayakkabılarımı giyip hafif makyaj yapıp saçlarımı saldım. Odamı toplayıp aşağıya indim.

Annem;

-Günaydın bitanem

+ Günaydın annecim...

- Hazırsın demi spor salonuna kayıt yaptırmaya gideceğiz.

+ Hazırım annecim de kayıt olur olmaz spor yapmaya başlayabilirmiyim?

- Tabi kızım

+ Tamam o zaman bekle spor Çantamı hazırlayıp geleyim.

- Tamam bende hazırlanıyorum.

Odama çıkıp spor Çantamı açıp spor kıyafetlerimi, spor ayakkabılarımı, Bi parça iç çamaşırı ve havlu koydum. Çantam bir parfüm ve birde su attım sonra aşağıya indim. Annem hazır beni bekliyordu.

+ Tamamdır anne. Gidebiliriz

- Tama sen arabaya geç ben geliyorum.

Ben arabaya binip annemi bekledim. Annem geldiğinde arabayı çalıştırıp spor salonın önünde arabayı durdurduk. Spor salonun kapısının üstünde DEMİRKAN SPOR SALONU yazıyordu. Annem beni meşhur Demirkan holdingin spor salonuna kayıt ettiriyor. Şaşkınlıkla tabeleya bakarken annemin sesiyle affalndım.

-Kızıım Hadii.

+ Geldim.

İçeriye girip kaydımızı yaptırdıktan sonra orada çalışan kız bana giriş kartımı verip annemi uğraldım. Soyunma odasına girip üzerimi değiştirdim. Spor salonuna geçip koşu bandına bindim telefonuma kulaklığımı takıp şarkı açtım. John Legend all of me şarkısını açıp dinlemeye başladım aynı zamanda koşu bandının hızınıda artırıyordum. Koşu bandından indiğimde Arkama döndüğümde gözüme saçlarını kurulayan bir kas hayvanı çarptı. ( evet kas hayvanını GB den aldım :))

Bu neydi böle ya sanki rabbim özene bözene yaratmışdı. Gözümü hiç çevirmeden ona şaşkınlıkla bakıyordum... Dalmışım. Bir sesle afallandım...

-Ağzını kapa içime düştün yidin bitirdin beni sen ya. Tamam biliyorum hani bana hiçbir kız alakoyamıyor ama sen bi farklı baktın.

+ Ukala..

- Hayır beni yiyip bitiren sensin ukala olan benim ha çok güzel.

+ Sabır sabır ya sabır. Neyse ben seninle uğraşamıcam ben gidiyorum umarım birdaha karşılaşmayız.

- Canım, sen bu spor salonuna geldikçe karşılaşmamamız mümkün değil...

+ Of ya sabır. Birincisi ben senin canın değilim ikincisi sana şuandan itibaren uyuz oluyorum.....

- bende sana bayılıyorum....

Hemen oradan uzaklaştım. Ne kadar yakışıklı olsada uyuzun tekiydi.... Ama gözümden kıskandım resmen çocuğu...Neyse ya benim onunla işim olamaz soyunma odasına giderken tekrar gözüme çarptı kafamı hızlıca başka yöne çevirdim...

Kaç Kere Sevdiğimi UnuttumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin