İyi okumalar.bölüm şarkısı Bengü ikinci hâl..
***
Anladım ki ben Batuhanla mutluydum. Eskiden çok üzüldüm. Belkide üzülmeseydim bu kadar olgunlaşamazdım. Bu kadar olgunlaşamayıncada Belki Batuhanla karşılaşamazdım. Bir masalın sonuydu yada yepyeni bir masaldı...
***
Kollarım kaşıyarak uyandım. Gözümü açıp öne doğru kalktım Batuhan yanımda yatıyordu. Kollarıma bakınca birden çığlık attım. Heryerim kabarmıs ve kızarmıştı. Benim çığlığımla Batuhan uyandı.
" Rü-rü-rüya ne oldu iyimisin."
" Bunlar ne Batuhan ?"
Batuhan kollarıma dikkatlice baktı ve sırıttı.
" Aşkım bunun içinmiydi o çığlık sadece sivrisinek ısırığı yani kamptayız doğal birşey."
" Ama çok acıyor " dedim kollarıma bakarak. Batuhan kolumu tutup herbir kızarığı yavaş yavaş öptü.
" Geçtimi ?"
"Geçti " deyip boynuna sarıldım. Oda kollarına belime dolayıp birsüre öyle kaldık.
" Seni mız mız "
" Ya ama beni ilk defa sivrisinek ıssırdı tamam mı birden su çiçegi falan oldum sandım." Batuhan büyük bir kahkaha atmıştı.
" Şaka yapıyosun aşkım sen küçükken su çiçeği olmadın mı?"
" Oldum ama birden kızardığımı görünce" koluna bo tane vurdum " sen benle dalgamı geçiyosun hem sevgiliyle dalga geçilmez şapşal." dedim. Batuhan aayağa kalkıp çadırdan çıktı bende arkasından çıktım. " zaten yok anneyle daga geçilmez yok sevgiliyle dalga geçilmez. Rüya biliyomusun annem seni gelini olarak çok sevcek" dedi sırıtarak bende sırıtmıştım. " Gerçekten mi ? "
" Gerçekten seni annemle tanıştırmak istiyorum Rüya "
Birden Duraksamıştım buna hazırmıydım bilmiyorum biraz zamana ihtiyacım vardı sadece. Hemen konuyu değiştirdim " eee kahvaltıda ne yicez ? " dedim. Batuhan anlamış olcakki yüzünü astı ve birşey söylemedi.
- BATUHAN -
Rüya sürekli konuyu değiştiriyordu. İki sebep buluyordum , ya benle ciddi düşüüyor yada eski yaşadıklarından dolayı korkuyor. Ben kendimi hep ikinci nedene alıştırıyordum. Eğer birinci nedense büyük bir tranva geçireceğim doğruydu.
***
Kahvaltıyı hazırlayıp yemeye başladık ikimizinde suratı bir karıştı. Rüya tabağıyla oynarken bende kollarımı birleştirmiş onu seyrediyordum. Üzdüğümü farkındaydım ama oda beni üzüyordu sürekli böyle konulardan kaçıyordu. Artık ciddi düşünememiz lazımdı. Artık dayanamayacaktım ve konuyu açmaya karar verdim.
" Rüya " efendim der gibi baktı sonra tekrar tabağına odaklandı.
" Gözlerime bakarmısın ?" birde çatalı sertçe bırakıp
" Ne var " dedi
" Üzüyorsun beni rüya üzüyorsun "
" Sen sanki beni üzmüyorsun Batuhan."
" Ben hep bu konuyu açtığımda sürekli kaçıyorsun yada konu değistiriyorsun sıkıldım artık tamam mı sıkıldım. "
" Sıkıldın mı? Batuhan beni anlamıyorsun benim neler yaşadığımı anlamıyorsun senle mutlu olduğum zamanlar birden aklıma eski günler geliyor üzülüyorum birgün bu mutluluk bitcek die işte bu yüzden aşka kapılarım kapalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum
ChickLitGitme dur ne olursun gitme kal yalan söyledim doğru değil ayrılağa daha hiç hazır değilim..