Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum-12-

19 1 0
                                    

Sabah annemlerimi geeçirdikten sonra Nisayla ilk önce okuluma gittik. Şato gibi bir yerdi. Çok büyüleyiciydi. Kayıt odasına gidip işlemleri halletik bir miktar para ödeyip seçmeli derslerimi seçtik ve okuldan ayrıldık.  İngilizce  kursu alacağım yere gittik oradaki işlemleride halledip Nisayla bir cafeye oturduk. Değişik birşeyle yiyip içtik. 

Nisa

'' Abla beni Türkiyeye götürürmüsün  ''

'' Ne zaman ''

'' En kısa zamanda "

" Hayırdır sen neden Türkiyeye gitmek istiyorsun.?"

" Abla benim sevdiğim çocuk orada onu görmek istiyorum."

" Wayy Nisaa ben burdan bulursun saniyordum şasırdım şimdii." dedim ve gülüştük.

" Ayy abla çok tatlı , çok yakışıklı."

" Hım adı ne bakalım."

" B-".

" Yardım ediiin kız bayıldı" ingilizce bir şekilde söyledi ben anlamamıştım Nisa bana çevirmişti koşarak kızın yanına gittik. Ambulansı arayıp kızı hastaneye götürdük yanında bende gitmiştim. Kız kahvaltı yapmadığı için bayılmıştı uyandığında bana baktı.

" Nerdeyim ben "dedi ingilizce bir şekilde. Yarım yamalak anlayıp cevap verdim.

" Hastanedesizin açlıktan bayıldınız. " dedim yarım ingilizcemle.

" Teşekkürler beni buraya sizmi getidiniz ?"

" Evet "

" Adınız nedir ?"

" Rüya sizin " dedim.

" Ashley " dedi.

" Bu benim numaram bir sıkıntınız olursa beni arayabilirsiz. "

" Teşekkürler" dedim ve hastaneden çıktım.

Nisayı aradım.

" Nisacım nerdesin ?"

" Evdeyim abla buraya gelsene film falan izleriz. Takılırız beraber. "

" Tamam kuzum geliyorum."

Telefonu kapatıp taksiye bindim telefonumu alıp Batuhan'ın sayfasına girip paylaştıklarına baktım ablasıyla fotoğrafları vardı genellikle. Çok özlüyordum onu gözlerim dolmuştu..

***

-Batuhan -

Rüya gidile tam 3 gün olmuştu ve hâlâ onsuzluğa alışamamıştım. Canım çok çok yanıyordu. Onu özlüyordum ablam sürekli yanımdaydı. Eski günlerimizi çok özlemiştim. Şimdi benden çok uzakta. Onun fotoğraflarına bakarken Nisa aradı onada bir kere söz verdik sürekli arayıp duruyordu.

" Efendim."

" Nasılsın."

" İyiyim sen nasılsın.?"

" İyi bende napıyorsun."

" Evdeyim sen "

" Ablamı bekliyorum beraber film izliciz."

" Hım iyi eğlencelr."

" Teşekkürler. Seni ablamla tanıştırcam. "

" Nisaa ya gerek yok istemiyorum kimseyle tanışmak."

" Neden böyle davranıyosun. "

" İstemiyorum Nisa istemiyorum" dedim ve yüzüne kapattım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaç Kere Sevdiğimi UnuttumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin