Kaç Kere Sevdiğimi Unuttum-11-

49 4 0
                                    

İyi okumalar :) Bölüm şarkısı Hasretinle Yandı gönlüm

Birden odaya daldım ağlıyordum.

" Benim bir kardeşim ni vardı ?"

Babam ve annem şaşkınlıktan birbirlerine bakıyorlardı.

" Bana bir cevap verin " bağırmıştım. Abim odaya koşarak geldi.

Abim " Rüya ne oldu " dedi

Ağlayarak " Abi bizim bir kardeşimiz daha varmış adıda Nisa "

" Nee ne diyon sen Rüya "

" Duydun işte abi şimdi babam bize anlatcak seni dinliyom baba."

Abim şaşkınlıkla babama bakıyordu annemde ağlıyordu.

Babam " Nisa senin 2 yaş küçüğünbkızım sen iki yaşındayken biz seni 1 yıl hala götürmüştük ya o zaman annen hamile kaldı bizim durumumuz zaten iyi değildi halanada seni o yüzden vermiştik sonra kardeşin doğdu abininde haberi yoktu oda küçüktü Amerikada tanıdığımız bir aile vardı ona verdik aklı ermeye başladığında herşeyi anllatık bizi haklı buldu bir kısımda hiçbir zaman bana kin tutmadı. Hatta bir ara onu tekrar almaya karar verdik sizede sölicektik diğer ailesini bırakmak istemedi. Heray ona parada gönderiyoruz yine ona babalık yaptım Kızım özür dilerim affet beni."

Annemde babamda ağlıyordu.

" Baba ben 20 senedir kardeşsiz büyüyorum. Onu merak ediyorum hergece keşke benimde bir kardeşim olsaydı diyorum."

Abim " Baba böyle birşeyi bizden nasıl saklarsın?"

" Oğlum yaptım bir hata pişmanım lütfen affedin beni "

" Tamam o zaman pazar günü hep beraber Amerika ' ya gidicez beni kardeşimle tanıştırcaksın. "

Babam itirassız " tamam " dedi.

***

Sabah kalktığım da gözlerim ağrıyordu. Yarın Amerikaya gidecektim yeni bir hayata başlıcaktım. Kardeşimle tanışacaktım babama bu konuda hala sinirliyim 20 senedir kardeşim olduğunu bile bilmiyordum benden 2 yaş küçüktü NİSA. Güzel bir isimdi keşke en başından tanısaydım. Onunla çok güzel vakit geçirirdik. Amerikaya gitceğimi Batuhaninda bilmesi gerekliydi.

***
- BATUHAN-

Rüya benden ayrılalı 2 gün olmuştu odamdan dışarı çıkmadım. Spor salonuna bile gitmiyordum. Sigara dumanından önümu göremiyordum. Telefonuma 70 cevapsız arama 180 mesaj vardı hiçbirine geri dönmedim. Telefinum çaldığında Rüya arıyordu açıp

"Efendim " dedim

" Seninle konuşmam lazım ama yüz yüze."

" Bu sefer ne buldun Rüya canımı yakmak için?"

" Batuhan konuşma öyle birsey söylemem gerekli bilmeni gerektiğini düşündüm."

" Tamam o zaman Büyük parkta bulişalım "

" Tamam geliyorum. "

Telefonu kapatıp odamdan çıktım. Leş gibi kokuyordum. Saçlarım dağınıktı. Arabama atlayıp parka gittim. Geçen yaz spor salonunda bir kızla tanışmıstım sonunda beni sevdiğini söyledi ama kıza karşı bir ilgim ya da bir antipatim yoktu. Şimdi kız yine mesaj atmıştı.

" Batuhan ben NİSA biraz konuşalımmı "

" Şuan işim var ben sana geri dönücem "

" Peki"

Kaç Kere Sevdiğimi UnuttumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin