1.Bölüm

29 2 0
                                    

Hikayeme ve dünyama hoşgeldiniz.

İlk defa böyle bir çılgınlık yapıyorum umarım beğenirsiniz.

Dilerseniz hemen okumaya başlayın

      Annem için her şeyi yaparım. O benim dünyam onu çok seviyorum. Üç yıl öncesine kadar her şey normaldi ben her kız gibi annesiyle anlaşamayan, ondan gizli gizli her şeyi yapan, yeri geldiğinde onu öpüp okşayan, sürekli ruhsal ve bedensel değişimleri olan ergen kızlardan biriydim.

      Üç yıl önce annem temizlik yaparken camdan aşağı düştü, aylarca ölmesin ya da felç kalmasın diye küçük kardeşimle gitmediğimiz hastahane, götürmediğimiz doktor kalmamıştı. Fakat  Allah'ın taktiridir ki annemi bize bağışladı ama onu felç bıraktı.

      Şimdi ise hem anneme bakıyor hem de 13 yaşındaki kız kardeşimi okutmaya çalışıyorum. Bu benim için zor değil asıl zor olan babamın ölmesiydi onu çok severdim ama o hiç anlayamadığım bir şekilde fazla alkol kullanır nerede it kopuk insanların olduğu yerlerde borcu olurdu kendi öldükten sonra bize bıraktığı tek miras ödenecek binlerce liraydı.

       Birden otobüste olduğumu unutup birinin bana çarpmasıyla kendime gelebildim. Bu gün de diğer günlerdeki gibi para kazanmak için bir iş görüşmesine gidiyordum. İneceğim durağın düğmesine basıp otobüsten indim. Sonrasında karşı tarafa geçeceğim anda yolun tam ortasında toparlayarak kaldırıma çıkmaya çalışan bir kedi gördüm ve hemen oraya doğru koşmaya başladım. Arabalar umrumda değildi, çünkü ufacık da olsa onun da bir canı vardı.Kediye ulaştım derken kulaklarımı tırmalayan fren sesi beynime işledi bir kucağımda kedi diğer kolumda çantam birden yere düştüm.

      Kafamdan çeneme doğru akan bir sıcaklık hissettim, ayak bileğim de ise çekilmez bir ağrı vardı, bunları hissediyordum ama sesimi çıkaramıyordum. Kafamı sol tarafa kediye bakmak için çevirdimde ise yanağıma dokunan buz gibi bir el hissettim. Gerisi karanlık.




       Hikayemi beğendiyseniz yıldızlamayı unutmayın ve bol bol yorum yapıınn:)

SekizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin