9.Bölüm

1 1 0
                                    

   MERHABA

3 YIL ÖNCE

"Baba nereye gidiyorsun yine?"

"Kızım dedim ya işlerim var diye."

"Baba seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Aynı şeyleri tekrar yapma. Lütfen." Babam yanıma gelip saçlarımı öptü. Hüzünle bakıyordu bana sanki yaptığı şeyin acısını çekiyormuş gibi.

"Ben de seni çok seviyorum benim güzel kızım. Eğer elimde olsa senin dedikleri yapmaz mıyım?" sarıldı bana kokumu içine çekti. Dış kapıya doğru yürümeye başladı ardından arkasını döndü ve bana baktı.

"Beni affedecek misin kızım ? Hiç istemedim böyle olmasını. Okyanusta yüzerken derede boğuldum." diyip kapıyı çekip gitti.

....Günümüz....

Başımda müthiş bir ağrı, kulağımda saniyesini şaşmadan tıkırtısını devam ettiren saat susmadan.

Tik tak
Tik tak
Tik tak

Gözlerime sanki bir fil oturmuş gibi asla açamıyorum sol elimi kaldırıyordum ki bir şey battı koluma.

"Ahh bu ne ya?" deyip gözlerimi açtım.
Kolumda bir serum yine aynı odadayım.

MEMELERİM NEDEN AÇIK TİŞÖRTÜM NEREDE!

Sütyenimin hemen altında bir sargı var.

"Sen ne tür bir insansın?" Fatih burada. Gerizekalı adam beni ne hale getirdi bir de dediğine bak.

Hiç bir şey demedim onun gibi boş bakışlar attım.
Artık şundan emindim yakışıklı olduğu kadar da kaba ve hayvan bir kişiliği var.

Kollarını göğsünde çapraz bir şekilde bağlayıp arkasına yaslandı. Ne dememi bekliyorsa.
Artık onunla asla konuşmayacağım o evreyi geçeli çok oldu. Eğer onu sinir etmem gerekiyorsa susarak yapacağım bunu.

"Sana zamanımı harcayamam bana istediklerimi ver özgürsün sonra." bunları sakin bir şekilde söylüyordu.

Gözlerimi onun gözlerinden çekip ellerime diktim.
Artık ona bakmayacağım.
Ona artık ne bakmak istiyor ne de sesini duymak istiyorum.

"Off..." Bir takırtı duydum ama ne olduğuna asla bakamayacağım.

"BANA BUNLARIN CEVAPLARINI VERMEZSEN BURADAN HİÇ BİR YERE GİDEMEZSİN!" Dedi.

Asla asla ona nedenini sormayacağım.
Çünkü amacım susarak onu sinirlendirmek ve onun patlamasını beklemek.

"Bana cevap ver?"
Sessizlik....

"O zaman kız kardeşini ve anneni başka yollarla ararsın ama asla bulamazsın o zaman da ben sana cevap vermeyeceğim." Dedi.

"SANA HİÇ BİR ŞEY BİLMEDİĞİMİ SÖYLEDİM ZATEN KIT BEYİNLİ MADEM BU KADAR KARARLISIN HASAN'I ARAŞTIR O ZAMAN!" Artık sinirden serumu kolumdan çıkartıp onun üstüne doğru yürüdüm.

Ona doğru yumruklar atıyordum ama beni zaten tek eliyle durduruyor.

Nefes alamıyorum . Başım dönüyor ellerimi kendime çektim hemen oturmam lazım yoksa düşeceğim.

Elimi sağ tarafıma götürdüm belimden tuttu o da oturttu beni yatağa ellerimin ıslandığını hissettim.
Boyumdan tuttu sonra sert bir şekilde yatırdı yatağa beni, aşağıya doğru sallanan ayaklarımı da hızla tutup düzeltti.

Tam dönüp gidecekti ki kolundan tutup kendime çektim onu daha önce hiç olmadığımız kadar yakındık birbirimize şimdi. Onun nefesini dudaklarımda hissederken şunları söyledim ona

"Sana yemin ederim ben Hasan'ın adamı değilim, onunla tek bağlantı sebebim babam eğer doğruyu istiyorsan düzgün araştır. Fatih."

Umutsuz ve anlamsızca bakıyordu gözlerime. Hiç bir tepki vermedi arkasını dönüp çıktı gitti odadan.

Kafamı kaldırıp yaraya baktım kanama başlamıştı muhtemelen dikişlerim açıldı.

Acı hayat bana da güler mi yoksa beni oradan oraya sürüklemeye devam mı edecek? Yeter artık.

Aysel hanım girdi içeriye.

"Ahh sonunda uyandın beklemekten kök saldım kızım."
Ya bir git başımdan kadın bana yapılan onca şeye şahit bir de bana kızım diyor.

"Ben senin kızın falan değilim git başımdan."

"Olur mu öyle şey ben sana yardım ediyorum."

Aşağılayıcı bir gülümseme sundum ona.

"Eğer bana gerçekten yardım etmek istiyorsan benim buradan çıkmama yardım et"

Yanıma doğru yürümeye başladı ilk başta hüzünle koluma baktı sonra elimle tuttuğum yarama baktı.

Acıyarak baktı bana diğer insanlar gibi.

Bir elini diğer eline vurarak vah vah dedi.
"Doktoru getireceğim bekle kızım."deyip dönüp gitti.

Aradan çok az bir süre geçtikten sonra tekrar geldi yanında yaşlı bir adamla.

"Aysel hanım yardım edin de yaraya bakalım "
"Tamam edeyim"

Sargıyı kesip gazlı bezle yarayı temizledi canım aslında çok yamıyordu çünkü yaralarım sanki iğleşmeye yüz tutmuş gibi görünüyordu.

"Dikişi ne zaman çıkaracaksınız acaba?"diye sordum.

"Bakın iyileşmekte olan yaranızın neredeyse dikişini patlatıyormuşsunuz dikkat etmeniz gerekiyor."

"Ettirenler sağolsun ." diye mırıldandım.
Adam işini halledip gitti.
Aysel hala başımda.

Bana kızgın ve büyük kır kırgınlıkla bakıyordu.
Umrunda mı tabiki de hayır.

"Kızım sen aralıksız beş gündür uyuyorsun farkında mısın?" dedi.

Bir saniye
Durun
Nasıl yani?

"Ne?" Ağzımı daha önce hiç bu kadar açmamıştım sanırım.



.......

Kızzzzz  neler oldu böyleee

Kız anam sol alt köşeye basacaksınız kızzz💅

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SekizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin