1 глава

692 28 4
                                    

Здравейте! ;) Аз съм Лекси и реших да ви разкажа за моят живот.Днес е 28 Май 2014 г. и аз съм извън България,защото нашите са лекари и трябва да специализират в Англия.Аз съм на 17 години.Родена съм в Авганистан,но иначе съм чиста българка просто майка ми не е знаела,че е бременна и ме е родила там докато е била на екскурзия с баща ми.Аз съм с кафява коса и кафеви очи.Имам по-малък брат Иан.Той е на 14 и момичетата си падат по него.Ние живеем до Окото На Лондон.Гледката е невероятна.Днес е поредният ден в който аз съм на училище.Само,че забравих да кажа,че аз съм главната мажоретка и гаджето ми е футболист(на позиция нападател).Ние сме една от най-сладката двойка в гимназия "Гриин Холт".Той се казва Майк.Има перчем и е с кафява коса и сини очи.В паралелка с Английски е,а аз съм с Немски.Би звънецът за часа и аз влезнах в кабинета по Химия.Госпожата ни беше много яка.Казва се Матилда КепХард.Тя официално е най-прекрасният учител на света!Видях моите приятелки.Те също са мажоретки.Едната е с кафява коса и кафеви очи казва се Оливия,а Елма също е с кафява коса и очи.Дейзи е с руса коса и сини очи,а Лайла е с руса коса и кафеви очи.Другите ми приятелки са от други гимназии.Имахме лабораторно и започнахме с опитите.Едно момиче смеси солна киселина с натрий и всичко пламна....

Момичето с кафевите очиHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin