0.1

688 62 45
                                    

selam! 🙋🏻‍♀️
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍
diğer kurgularıma bakmayı unutmayın! 🤍

🍄🍄🍄

jimin: chae, ne yapıyorsun sen?

siz: ne oldu?

jimin: ne ne oldu?
jimin: elindeki o şeyi çabuk geri bırak.
jimin: böyle kötü alışkanlıklar edinme.

siz: sigara beni öldürmez, jimin.
siz: ben böyle iyiyim.

jimin: saçmalama ve direkt bırak onu.

siz: hayır.

jimin: ya sen iyi misin?
jimin: öldürmez dediğin şey insanları öyle bir hâle getiriyor ki.
jimin: vücudun her geçen gün ölüyor ve sen bunu fark etmiyorsun.

siz: jimin, lütfen.
siz: beni rahat bırak.
siz: zararı da kendime, yararı da.

jimin: eğer 3 saniye içinde bırakmazsan, onu elinden alacağım.

siz: sen burada mısın?

jimin: 1.
jimin: 2.
jimin: 3.
jimin: geliyorum.

Genç adam, genç kadının yanına geldiği gibi elindeki sigarayı aldı ve yere attı.

Chaeyoung, yanındaki adama döndü ve yüzüne baktı. Oldukça yakışıklı biriydi. Küçük bir yüzü, orantılı bir burnu, dolgun dudakları ve güzel saçları vardı. Üstündeki basit sıradan bir tişört ve altındaki siyah kot pantolonla iyi görünüyordu.

Jimin, Chaeyoung'un ellerini tuttu. "Neden yapıyorsun bunu kendine? Neden? Ölmek mi istiyorsun? Söyle bana!"

Chaeyoung, Jimin'e baktı. Sadece baktı. Söyleyecek bir şeyi yoktu. Sadece ağlamak istiyordu.

Jimin, sinirli yüz ifadesini bıraktı ve sakinliğine geri döndü. Şefkatle bakmaya başladı, Chaeyoung'a. Nazik olmalıydı ona karşı. O çok kırılgan biriydi. Ellerini daha nazik bir şekilde tuttu bu sefer.

"Söyle bana, Chaeyoung. Neden yapıyorsun bunu kendine? Bir şerefsiz uğruna değer mi?"

Chaeyoung'un gözünden yaş akmaya başladı. "Onu yine başka biriyle gördüm."

Jimin'in yüzü asıldı. O an ne yapacağını bilemedi, ne diyeceğini de. "Chaeyoung, bana mutlu olduğunu söylüyorsun ama değilsin. Bak hâline, yine ağlattı seni."

Chaeyoung, üzgünce baktı Jimin'in yüzüne. Haklıydı, binlerce kez yapmıştı bunu. Ama o seviyordu, Charlie'yi. O ne yaparsa yapsın, onu affediyordu. Bazen çok kızıyordu kendine, neden böyle yapıyorsun diye. Ama her zaman dönüp dolaşıp yine Charlie'ye kanıyordu. İki güzel lafına seviniyordu. Bana iltifat etti diye mutlu oluyordu.

Chaeyoung, tek elini Jimin'in elinden kurtarıp gözyaşlarını sildi. "Benim hayatım da böyle, Jimin. Charlie'yi çok seviyorum, onsuz yaşayamam. Ne yaparsa yapsın onu affederim."

Jimin, Chaeyoung'un yüzüne baktı bir süre. Konuşmadan onu izledi. Yüzünü inceledi. Çok güzel bir kızdı. Mutlu olmayı hak eden bir kızdı. Neden üzüyorlardı onu? Ne yapmıştı o insanlara? Tek suçu sevmekti.

Chaeyoung, gülümsedi. "Yanıma geldiğin için de teşekkür ederim. Sigarayı hiç sevmem aslında ama üzgün olduğumda içiyorum. Artık her elime aldığımda sen geleceksin aklıma ve bırakacağım. Emin olabilirsin. Tekrardan teşekkürler, iyi akşamlar."

Chaeyoung, uzaklaşırken Jimin ona el salladı. "İyi akşamlar, Chae."

🍄🍄🍄

selam! 🙋🏻‍♀️

• isim bir türlü bulamadım, ne yapayım diye. sonra dedim ki charlie olsun. ne olacak? yaptım öyle işte cölsşsşsşşsşs

• bu arada jimin'i yiyeceğim. o kadar kibar ve düşünceli ki. 🥺

• neyseee, diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın lütfenn. 🤍

• sizi seviyorum, kendinize çok iyi bakın. 🤍

treat u betterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin