final.

456 44 6
                                    

sanırım final yapmak en iyisi.

💗

"Hayatım, hadi! Geç kalıyoruz!"

Jimin'in sesini duyan Chaeyoung, aynadan son kez kendine baktı. Yatağın üstünde duran çantasını alıp kapıya yöneldi.

Aşağıya indiğinde, Jimin'in gözlerini üzerinde buldu. "Çok güzel olmuşsun, her zamanki gibi." dedi büyülenmişçesine Jimin.

Chaeyoung utanarak gülümsedi. Jimin'in iltifatları onu utandırıyordu. "Sen de farklı sayılmazsın. En yakışıklı erkekler listesine girmeye hak kazandınız!"

Jimin kahkaha attığında, Chaeyoung da kahkaha attı. "Hadi gidelim, bu sefer gerçekten geç kalacağız."

"Tanrım, eminim Jisoo çok güzel olmuştur." dedi Chaeyoung arabaya bindiğinde.

Namjoon ve Jisoo, bugün evleniyorlardı. Sonunda evlenmeye karar vermişlerdi. Chaeyoung onlar adına çok mutluydu.

"Kesinlikle, Namjoon da çok iyi olmuştur." dedi Jimin. Chaeyoung ona katıldığını belirtircesine kafasını salladı.

"Hadi bakalım. Bekle bizi Namsoo çifti!" diyerek arabayı çalıştırdı Jimin.

💗

Düğünün yapılacağı yere geldiklerinde gözlerine inanamadılar. Burası gerçekten çok iyi olmuştu. Jisoo, kır düğünü istemişti. Bu yüzden açık alanda yapılacaktı düğün.

Her yer rengarenk çiçeklerle doluydu. Yanlarda duran yuvarlak masalar ve tam ortada duran kocaman bir gelin-damat masası vardı. Burası tam da Jisoo'nun istediği gibi olmuştu.

Jimin, Chaeyoung'un kulakına eğildi. "Belki bir gün biz de böyle bir yerde evleniriz. Ne dersin?"

Chaeyoung gülümsedi. "Artık bir hayalim var, o da kır düğünü yapmak."

Jimin güldü. "İstediğin kır düğünü olsun. En güzelini yaparız." deyip Chaeyoung'un saçlarına öpücük kondurdu.

Yoongi'lerin durdukları masaya ulaştıklarında sohbete başladılar. Masadaki herkes birbirinden güzel olmuştu. Chaeyoung hepsine tek tek iltifat etti ve gülümsemelerine neden oldu.

"Gelin ve damat geliyor! Alkışlayın!"

Herkes bir anda konuşmayı bırakıp Namjoon ve Jisoo'ya döndü. Jisoo ve Namjoon etraflarına gülücük saçarak ilerliyorlardı. Arkalarında onlara çiçek atan küçük çocuklar da gülücükler dağıtıyorlardı.

Sonunda masaya ulaştıklar ve nikah memuru ile aynı anda oturdular. Nikah memurunun onlara yönelttiği sorulara cevap verdiler.

"Siz Kim Jisoo, Kim Namjoon'u eş olarak kabul ediyor musunuz?"

Jisoo, çığlık atarcasına bağırdı. "Evet, binlerce kez evet!"

Bahçede alkış koptu. Aynı soruyu Namjoon'a da sordu. "Siz Kim Namjoon, Kim Jisoo'yu eş olarak kabul ediyor musunuz?"

Namjoon, gülümsedi. "Evet, binlerce kez evet!" diyerek Jisoo'yu taklit etti.

Bahçede yine büyük bir alkış koptu. Alkışlar eşliğinde ayağa kalkan nikah memuru gülümsedi. "O hâlde ben de sizleri karı-koca ilan ediyorum."

Namjoon ve Jisoo ayağa kalktılar. Namjoon, Jisoo'nun dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı. Bahçede gelen çığlıklar ve bağırışlar Namjoon ve Jisoo'yu gülümsetti.

Jungkook bağırdı. "Yürü be Namjoon! Kim tutar seni?"

Namjoon eline mikrofonu aldı. "Merhabalar. Şimdi dansa geçeceğiz fakat ondan önce küçük bir isteğim olacak. Lütfen, dans etmeyen kimse kalmasın."

Mikrofonu bırakıp Jisoo'ya yaklaştı. Dans etmeye başladılarında, herkes onlara katıldı.

Jimin ve Chaeyoung da dans etmeye başladılar. Chaeyoung, Jimin'e gülümsedi. "Ne kadar güzel değil mi?"

Jimin, kafasını salladı. "Evet, her şey çok güzel. Aynı senin gibi."

Chaeyoung gülümsedi. "Seni çok seviyorum, iyi ki o gün bana mesaj atmışsın."

Jimin gülümsedi. "Seni çok seviyorum, iyi ki o gün sana mesaj atmışım."

Chaeyoung dudaklarını Jimin'in dudaklarına yaklaştırdı. Jimin, Chaeyoung'u öptüğünde kafasına gelen şey ile uzaklaştı. Kimin attığına bakarken bu kişinin Jisoo olduğunu fark etti.

"Düğünümde öpüşmeyin sizi terbiyesizler!"

Jimin ve Chaeyoung kahkahalarla gülerken bir kez daha dudaklarını birleştirdiler.

son.
💗

selam.

sonunda final oldu. gerçekten hiçbir şekilde devam ettiremiyordum. yazacak bir şey bulamıyordum. benim için zor oldu ama böyle olması daha iyi oldu.

kısa bir kitap oldu, umarım bana çok kızmazsınız.

destek veren herkese çok teşekkür ederim. iyi ki varsınız.💘

sizleri çok seviyorum.❤️

treat u betterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin