0.4

514 56 27
                                    


kahraman: geldim, chae. aşağıya inebilirsin.

siz: tamam, inerim birazdan.

🍄🍄🍄

Chaeyoung, elindeki valizi ile otelden çıktı. Yaklaşık bir haftadır otelde kalıyordu ve açık konuşması gerekirse buraya alışamamıştı. Belki de Jimin ile yaşaması onun için daha iyi olacaktı. Jimin, iyi biriydi. Gerçekten iyi biriydi. Kadınlara karşı çok duyarlı ve kibardı. Onun bu hâllerini seviyordu.

Jimin, Chaeyoung'un geldiğini görünce hızla yanına gitti ve elinden valizi aldı. Chaeyoung, arkasından baktı. "Gerek yoktu, Jimin. Ben taşırdım."

Jimin, gülümsedi valizi bagaja koyarken. "Sorun değil, Chae. Ben koydum işte. Hadi otur sen koltuğa."

Chaeyoung, kafasını salladı ve koltuğa oturdu. Jimin de geldiğinde son kez baktı otele. "Gidiyoruz, emniyet kemerini tak."

Chaeyoung, emniyet kemerini taktı ve Jimin arabayı çalıştırdı.

Yaklaşık yarım saate Jimin'in evine geldiklerinde, Chaeyoung arabadan indi. Jimin ise Chaeyoung'un valizini bagajdan çıkarıyordu.

Eve girdiklerinde Jimin gülümsedi. "Üst katta odalar var. Ben sen gelmeden odanı ayarlamıştım. Odayı da kız arkadaşlarım Jennie, Jisoo ve Lisa sayesinde biraz süsledim. Umarım hoşuna gider, gel çıkalım."

Chaeyoung, gülümsedi. Demek odayı onun için düzenlemişti. Hoşuna gitmişti. Fazlası ile.

Jimin, kapıyı açtı ve odaya valiz ile girdi. Chaeyoung, odaya baktığında içten bir şekilde gülümsedi. Oda gerçekten çok ferah ve hoştu. Duvarlar beyaz renkte ve üstelerinde notalar vardı. Yatağın başında bir gitar vardı. Yatağın hemen karşısında bir makyaj aynası ve üstünde çeşitli makyaj malzemeleri vardı.

Jimin, saçlarını karıştırdı. "Biz konuşurken bana gitar çaldığını söylemiştin. Bu yüzden odana bir tane gitar koymak istedim. Belki çalarsın diye. Bir de arkadaşlarım makyaj masasının gerekli olduğunu söyledi. Bu yüzden onu da koydum."

Chaeyoung, gülümsedi ve Jimin'e baktı. Çok ince düşünceli diye geçirdi içinden. Bir anda Jimin'e doğru ilerledi ve ona sarıldı. "Çok teşekkür ederim, Jimin. Sen çok iyi birisin."

Jimin de gülümsedi ve Chaeyoung'a sarıldı. Elini beline çok değdirmeden koymaya çalıştı. Temastan dolayı rahatsız olabilir diye düşündü. "Rica ederim, Chaeyoung. Sen yerleş istersen."

Chaeyoung, kafasını salladı ve ayrıldı. Jimin, odadan çıkarken Chaeyoung ona seslendi. "Çok teşekkür ederim, Kahraman. Sen harika birisin."

Jimin, gülümserken kapattı kapıyı ve çıktı. Koridorun başında duran aynaya baktığında 32 diş sırıttığını gördü. Kendine tokat attı. "Alt tarafı teşekkür etti, Jimin. Niye hemen sırıtıyorsun sen? Sanki önemli bir şey dedi de."

Kafasını olumsuzca iki yana sallayıp oturma odasına indi.

🍄🍄🍄

jimin, çok iyi kalpli. 🥺

sizi seviyorum. 🤍

treat u betterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin