1.3

357 41 9
                                    


Chaeyoung spor ayakkabılarını giyinip kapıyı kapattığında markete gitmek için hazırdı.

Jimin'e kahvaltı hazırlamak istiyordu fakat buzdolabında pek bir şey olmadığı için markete gitmeye karar vermişti.

Markete geldiğinde kendine bir sepet aldı. Etrafına bakınıp ne alabileceğini düşünürken arkasından gelen ses ile göz devirdi. Charlie sihir bozucu sesi ile yine bir şeyler söylüyordu.

"Ne istiyorsun, Charlie? Gördüğün gibi işim var." dedi Chaeyoung göz devirerek.

Charlie gülümsedi. "Jimin ile sevgili olmuşsun. Bakıyorum da artık benden vazgeçmişsin."

Chaeyoung kahkaha atmaya başladı. "Ben senden vazgeçeli çok oldu, Charlie. Artık umurumda değilsin, hayatımda bir yerin yok. Çöpden bir farkın yok benim için."

Charlie kafasını salladı. "Ne tesadüf benim için de öyle."

Chaeyoung kaşlarını çattı. "Ne yani, artık beni ve Jimin'i rahat mı bırakacasın?"

"Evet, buradan taşınıyorum. Amerika'ya gideceğim, orada bir iş bulacağım. Buralardan uzaklaşmak istiyorum. Sana bunları demek için geldim. Kendine iyi bak Chaeyoung."

Charlie arkasını dönmüş giderken son anda duraksadı ve geri döndü. "Sana ve Jimin'e yaşattıklarımdan dolayı özür dilerim. Beni affetmeyeceğini biliyorum ama yine de özür dilerim. Umarım mutlu olursunuz, hoşça kal."

Chaeyoung'un bir şey demesine izin vermeden gittiğinde, Chaeyoung şaşkınca etrafına bakındı. "Az önce yaşanılanlar rüya mıydı? Lütfen, olmasın."

Gülümsedi ve alışverişine devam ettti.

💘

Eve geldiğinde poşetleri masaya bıraktı ve hızla ellerini yıkadı. Markette çok oyalanmıştı. Jimin uyanmadan masayı hazırlamalıydı.

Son gaz işine devam ederken beline sarılan kollar ile irkildi. "Hey, neden uyandın? Sana sürpriz yapacaktım."

Jimin güldü ve Chaeyoung'un yanağına öpücük kondurdu. "Beraber hazırlayalım."

Chaeyoung güldü ve kafasını salladı.

💘

instagram.

saçlarımı kırmızıya boyatmama dakikalar kala

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


saçlarımı kırmızıya boyatmama dakikalar kala. @parkjimin. 💗

2,002 beğeni, 65 yorum.

lalalalisa_m: kırmızı çok yakıştı, chae! mükemmelsin. ❤️

parkjimin: ❤️

sooyaa__: best çiftim. 😚

jennierubyjane: tatlıı. 🥰

kimtaehyung: 🥳

jeongguk: kalp kalp kalp.

kimnamjoon: güzel. ❤️

junghoseok: 😚❤️❤️

minyoongi: harika.

seokjin.wwh: en yakışıklı benim.
↪️parkjimin: her postun altına şunu yazmayı kez artık.

💗

sizi seviyorum.❤️

treat u betterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin