oy ve yorum!! 💖💗
🧚🏻♀️
"Siz eve geldiğinizde oturma salonunu böyle buldunuz, yani?"
Jimin, polis memurunun dediklerini onayladı. Eve geldiklerinde, ikisi de böyle bir şey görmeyi beklemiyordu.
Oturma salonunu dağıtan kişinin, Charlie olduğundan emindiler. Başka yapacak birisi yoktu. Fakat ellerinde kanıt olmadığı için bunu polis memuruna söylememişlerdi.
"Tamam, anladım. Arkadaşlarımız her yeri incelesinler. Parmak izi, saç teli vesaire herhangi bir şey bulurlarsa size haber verirler."
"Biz eve giremeyecek miyiz?" dedi Jimin, Chaeyoung'un kolunu tutarken. Chaeyoung, olanlardan kendini sorumlu tuttuğun için buraya gelmeden önce ağlamıştı. Jimin, kolundan tutarak ona destek vermeye çalışıyordu.
"Maalesef, hayır. Birkaç saat giremeyeceksiniz."
Jimin, kafasını salladı. "Tamam, sorun değil. Haber verirsiniz o zaman. Size iyi çalışmalar." diyerek Chaeyoung'un elinden tuttu.
Karakoldan çıktıklarında arabaya doğru yürüyeceklerdi ki Chaeyoung, Jimin'in elini bıraktı. Jimin, arkasına dönüp Chaeyoung'a baktı. "Bir şey mi oldu, Chaeyoung?"
Chaeyoung, dolan gözlerini sildi. "Sen git, Jimin. Senin yanında olduğum sürece, başın hep derde giriyor."
"Hayır, Chaeyoung. Sen de benimle geliyorsun. Olanlar senin suçun değil, o Charlie denen herifin suçu. Sen ondan ayrılmak istedin ama o istemedi. Bu yüzden de peşine düştü. Şimdi evimize zarar vererek seni benden uzaklaştırmaya çalışıyor. Buna kanma."
Chaeyoung, ellerini yüzüne götürdü. Ağlamaya başladığında, Jimin ona sarıldı. Chaeyoung, kollarını Jimin'in boynuna sımsıkı sardı. Jimin, Chaeyoung'un saçlarını okşadı. "Hiçbir şey senin suçun değil, Chae. Hiçbir şey senin suçun değil, güzelim."
🧚🏻♀️
"Şerefsize bak, bir de evine mi girmiş?" dedi Taehyung sinirle.
Olanlardan sonra, Taehyung ve Jennie'nin evine gelmişlerdi. Taehyung ve Jennie yaklaşık 2 aydır evlilerdi.
Jimin, kafasını salladı. "Daha da kötüsü, Chaeyoung kendini suçluyor."
Seokjin, kafasını olumsuzca sağa sola salladı. "Onun hiçbir suçu yok ki. Hepsi Charlie'nin suçu. Evine izinsizce girmesi yasal bir şey değil. Eminim ki evde ona ait bir şey çıkacaktır. Sonra da şikayetçi olursunuz."
Hoseok, onayladı Seokin'i. "Aynen, şikayetçi olup kurtulursunuz."
"Neyse, içeriye geçelim."
Oturma odasına geçtikler. Chaeyoung, Lisa'nın bacaklarına kafasını koymuştu. Lisa, saçlarını okşuyordu. Jennie ve Jisoo ise onun rahatlaması için bir şeyler söylüyorlardı.
Chaeyoung, Jimin'i gördüğünde kalkıp ona doğru adımladı. "Jimin, olanlardan sonra senden özür dilemem gerektiğini fark ettim. Sen ne kadar karşı çıksan da, olanlarda benim suçum var. Eğer ben seninle yaşamaya başlamasaydım, bunlar başına gelmeyecekti."
Jimin, gülümsedi. Chaeyoung'un saçlarını okşadı. "Tekrar ve tekrar söyleyeceğim, Chae. Senin suçun yok. Kendini daha fazla üzme. Üstesinden geleceğiz."
Chaeyoung, kafasını salladı ve Jimin'e sarıldı. Jimin de ona karşılık verirken, bir kez daha gülümsedi.
🧚🏻♀️
selamlar.
bölüm bayağı gecikti, farkındayım. bunun için özür diliyorum.
sizi seviyorum, kendinize dikkat edin. 💖💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
treat u better
Fanfiction"sana onun davrandığından daha iyi davranabilirim. her kadın gibi sen de bir centilmen hak ediyorsun." jimin & chaeyoung.