6. Fejezet ( Az összecsapás)

227 17 0
                                    

Sikerült el vezetnem a csapatott arra a helyre ahol érzem Gaara erős illatát. A hely ahová az illat vezet egy folyó volt és egy hatalmas szikla amin egy pecsét tátongott.

- És most mennyünk és mentsük meg Gaarat – mondta a szőke el tökélten, de Kakashi meg fogta a narancssárga felsőjét és vissza rántotta.

- Meg várjuk az erősitést Naruto – mondta az ezüst hajú.

- Nem várhatunk annyit Sensei mi van ha éppen kinózák őt vagy nem is tudom – látszodt rajta hogy aggódik a barátjáért.

- Nem törhetünk csak úgy be Naruto, és ha túl erőben vannak ? ...Gondulkodjunk tiszta fejjel – Kakashi szava olyan könnyűnek tűntek.

Ekkor hirtelen Naruto le ugrott a folyóba de a viz fel szinén megállt, majd mindenki követe.Én haboztam be kell hogy valljam félek a magas helyeken főleg ha le kell ugrani onnan.Nagy levegőt vetem és le hunytam a szemet, sikerülni fog, bátor vagyok, de még sem fog kész vagyok bárkivel s bármivel megküzdeni,de ugrani nem merek.

- Minden rendben van? - jött vissza Kakashi. Emlékszem rá ahogy oda állt mellém, és ahogy a karjaiban tartott és újra elő jött az a két érzés.

Melegség és bizsergés.

- Makoto figyelsz rám? - integetett a férfi az orrom előtt.

- Ó igen bocsánat... csak tudod – néztem le a folyóra – Nem igazán birom a magasságot, és nem nagyon merek le ugrani – éreztem hogy el pirulok szégyenemben.

- Tudod kevés az idő és látom Naruton hogy nem bir magával, ha bizol bennem akkor ugorjunk együtt – mondta és a kesztyűs kezét felém nyújtotta.

A szívem megint vad kalapálásba kezdett ahogy ezek a szavak el hagyták a száját.Azt akarta hogy bizak benne, de mivan ha meg sérülök ha meg bizom benne?Mi van ha el itél ha meg ismer?Meg ráztam a fejem és meg fogtam erős kezét, az ujjainkat össze fonta és le ugrottunk.Be hunytam a szemem ha esetleg a viz alá érkeznék, de hirtelen egy kezet éreztem az arcomon, a szemeim azonnal ki pattantak.

- Meg csináltad Makoto – mondta Kakashi, a keze még mindig az arcomon volt, szinte bele olvadtam a kezei érintésébe.

De a pillant köddé vált mivel hirtelen meg jelent egy magas fekete hajú férfi zöld ruhában, majd egy ugyan olyan fiú is meg jelent, egy lány kinek két kontyba volt barna haja és még egy személy kinek a tekintette tiszta fehér volt be vallom még sosem találkoztam olyannal akinek volt Byakuganja.

- Jöttünk ahogy csak tudtunk Kakashi – mondta a magas férfi.

- Örülök hogy ide értetek Gai – mondtam Kakashi.

Itt most nem volt be mutatkozás nem is volt rá elég idő sem, mindenki a hatalmas sziklára nézet és a rajta lévő pecsétre. Az ezüst hajú fel ugrott és tanulmányozni kezdete a papír fecnit, végül vissza jött.

- Úgy gondolom hogy ebből még van négy darab valahol.

- Úgy érted ezt drága riválisom hogy egyszerre kell le tépni őket?

Kakashi bólintott.

- Rendben van Neji néz körül, hátha meg találod a többi pecsétet – a hosszú hajú férfi elő lépet majd egy kézjelet mutatott majd megszólalt:

- Byakugan!........Meg van az egyik nem messze az erdőben, a másik egy sziklás részen, a harmadik nem messze egy tisztáson, a negyedik egy folyó mellett a sziklán helyezték el.

- Szép volt Neji, és akkor hogyan legyen Kakashi.

- Gai itt menjetek a négy pecséthez, én itt maradok ennél a pecsétnél, amikor le húztuk egyszerre a fecniket akkor Sakura be töri a sziklát.

Csak Még Egy Fejezet ( Hatake Kakashi fanfiction)Where stories live. Discover now