10. Fejezet ( Csak még egy fejezet)

201 15 2
                                    

A reggeli incidens ki készitett az a nővér mért simogatta Kakashi karját és az a banga mért engedte. Ez nagyon zavart sőt egyszerűen dühitett. Mikor az ezüst hajú ki küldött a düh csak nagyobbra nőt bennem.Most Konoha utcáin sétálgatam ha jobban bele gondolok még nagyon nem is néztem körül a faluban, csak az itteni illatokkal ismerkedtem. De azért bennem volt a félelem, mivel éreztem a farkas vagy kutya illatot és nem akartam egyikkel sem találkozni. Be kell hogy valljam Konoha egy szép falu volt, körülöttem az emberek beszélgetek, nevetek és szórakoztak, a gyerekek vidáman játszodtak és nézegeték a játékokat a standoknál.Végül találtam egy kisebb boltot ahová be is tértem. A helység nem volt nagy de meg található benne az amire nekem szükségem volt.Mikor két szatyoral a kezemben mentem tovább hirtelen meg torpantam és a mellettem lévő könyveket kezdtem el nézegetni,imádtam olvasni és természetesen irni is, igaz mostanság nem irtam semmit sem a könyvembe. Ahogy nézem a szebbnél szebb könyveket meg akad az egyiken a szemem, fel vettem és bele olvastam a történet egy férfiről szólt és a szerelemi történetéről. Be vallom nem voltam oda a romantikus könyvekért, de ez az egy nagyon ismerős volt. Végül be villant hogy Kakashi is ezt a könyvet olvasta.

Hm. Édes lépes mézes. Milyen kis romantikus.

A mosolyom azonnal a fülemig ért fel, ki gondolta volna hogy az ezüst hajú egy romantikus alkat?

Végül meg vettem a könyvet és indultam haza.

Be léptem a házamba amikor hirtelen beszélgetésre lettem figyelmes, el indultam a hang irányába a férfi hang a konyhából jött. De mikor be néztem hirtelen meg szeppentem, a Hokage és egy férfit találtam a konyha közepén.

- Öhm ..izé... Mi járatban jöttek ? - kérdeztem zavaromban.

Éreztem hogy az arcom vörösödik.

- Makoto ez az úr itt egy festő művész akinek a szülei itt éltek Konohaban, ez az ő házuk volt, azt mondta hogy nem rég ért haza a vándor útjáról. - mondta a Hokage és mérgesen nézet a férfira.

- Igaz azt se tudtuk hogy ez a lakás lakott volt, először is sajnálom hogy ilyen helyzetbe hoztalak, de sajnos ki kell öltöznöd ebből a lakásból. - nem is tudom hogy most ideges legyek vagy szimplán dühös, én is a férfira néztem aki ijedtébe be húzta a nyakát.

De bátorságot vett magán és oda lépet elém.

- Hölgyem estéig maradhat de utána távozzon – mondta majd el sétált mellettem.

A Hokage a kezét a vállamra tette majd úgy mondta :

- Sajnálom – majd ő is ki ment a lakásból ami már nem az enyém volt.

Mikor a bejárati ajtó be csukodott még ott álltam banbán a konyhában.

Ma este nem lesz hol aludnom, igaz hirtelen be villant hogy Kakashi újra fel ajánlota hogy aludjak vele, az ajánlat hivogatott, de reggel mégis hová fogok haza jönni? Lettem a szatyrokat az asztalra majd be mentem a szobába és össze pakoltam a cuccomat még azt a keveset is ami volt. Majd az ágyra vettem magam és elő vettem a könyvet és olvasni kezdtem.

Mikor be fejeztem a könyv olvasását teljesen el voltam varázsolva ez a könyv maga volt a tökély. Mivel lassan úgy is este lesz fel vettem a táskámat amiden az amúgy kevés cuccomat hoztam, majd a konyhából ki hoztam a két szatyrot, és el indultam kifelé igaz fájó szivel de nem volt más választásom.Az estéji utcákon haladva mentem Konohan keresztül, a tekintettem hirtelen meg találta azt a könyves standot ahol ezt a nagyszerű könyvet vettem, oda rohantam de az már be volt zárva.Fel sóhajtottam, a lábam azonnal az erdő felé vezetett de a fő kapunál meg álltam, mért is mennék el innen, hisz nem egyszer aludtam már a szabad ég alatt most az teljesen mindegy hogy ezt egy faluban vagy egy erdőben teszem meg nem?...Vissza fordultam és elindultam a legközelebbi padhoz. Leültem majd a könyökömet a térdemre tettem az arcomat a kezembe temettem.

Csak Még Egy Fejezet ( Hatake Kakashi fanfiction)Where stories live. Discover now