- Mikor lett egy ilyen kivánatos paliból buzi? -
- Vázolom a helyzetet. - kezdte és ördögi mosolyra húzta a száját - Dönthetsz. Vagy ma este játszunk egy kicsit, vagy kikerül ez a gyönyörű fotó az internetre. -
Előhúzta a telefonját és mutatott egy képet. A képen éppen az a pillanat van megörökítve ahogy megnyalom Daniel ajkait. És igen a szarvam is látszik.
- És hogy bebiztosítsam a sikert a kép egy részletét elküldem drága jó bátyámnak. -
Meglepődtem milyen nyugodtan fogadtam a tényt, hogy azt kéri basszam meg. És nem is tudja, hogy életveszélybe is sodorhat
- Cica fülekkel sokkal szexibben néznél ki mint ezzel a ronda szarvval. - mondta fintorogva. - Az órák végéig kapsz időt a választásra. - vigyorgott majd távozott. Fapofával álltam, pedig belül pánik fogott el. Nem is kicsit. Néhány percig sokkban álltam a teremben, majd mikor felédredt az agyam kiviharzottam a teremből. Az első amit megláttam az Keren volt. A földön. Arrébb vezettem a tekintetem és megláttam Daniel hátát.
- Daniel! - mondtam neki mire összerezzent és egy pillantra megállt. De tényleg csak egy pillanatra és ment tovább. Oda futottam hozzá és megfogtam a bicepszét, hogy álljon meg. Lerázott magáról én meg hangosan koppantam a padlón. Aggódva rám néztett és ökölbe szorította a kezét. A fogait is összeszorította. A szemébe néztem félve ami vágyat és megbánást tükrözött, viszont a testbeszéde azt mutatta, hogy mindjárt összezúz valamit.
- Mi a... - be se fejezhettem mert tovább haladt. Ezt már nem tudtam tűrni. Tudni akartam miért olyan amilyen. Az úttesten értem utól.
- Daniel mi a franc bajod van? -
- Hagyj békén! -
- Biztos hogy nem. -
Gyilkos pillantást vetett felém, de nem foglalkoztam vele. Hallottam egy autó hangját, de mire feleszmélhettem volna csak annyi időm maradt, hogy ellökjem. Így az autó engem talált el. Erőtlenül estem a földre és szinte tejlesen biztos voltam abban hogy agyrázkodásom lett. Hallottam Daniel ijedt hangját és a kezeit éreztem magamon. Bár homályosan láttam az még meg volt, hogy a sofőr felhívja a mentőket.
- Nem lesz baj. Csak bírd ki egy kicsit. - hallottam Daniel nyugtató hangját. Az utolsó hang amit hallottam még viszonylag ,,józanul" a mentő autó szirénája, csipogás és összemosodó hangok tömbkelege. Aztán sokáig semmi. Majd mikor újra nagyjából magamnál voltam meghallottam egy beszélgetést Daniel és egy lány közt.
- ...de szeretem. -
- Akkor miért kellett hogy megjátszam magam? Joshnak igaza volt beszari alak vagy. -
- Tudod mit? Nem kell többet a barátnőmet játszanod. -
- Na végre. Gyűlöltem a sok kiéhezett kanos faszt. -
- Azért köszi. -
- Ha nem szerzed meg magadnak akkor bajban leszünk. És ne verd meg még egyszer a húgod. -
- Még amiatt se amit csinált? -
- Elég lett volna ha egy kicsit megtéped. -
- Legközelebb kikérem a
véleményed. -
Hallottam ahogy az ajtó csukódik. Aztán éreztem, hogy egy meleg kéz a hajamba túr és megsimítja az arcom.
- Minden rendben lesz. Mindjárt itt lesz Zack és Tara meg az apja. - mondta még mindig az arcom simogatva. Aztán elvette a kezét és megint ajtó nyitodást majd csapodást hallottam. Kinyitottam a szemem és értetlenül néztem magam elé.
- Felix, te hülye homokos barom. - hallottam meg Tara hangját.
- Én is örülök neked. - mondtam.
Óvatosan átölelt, amit viszonoztam. A szobában kettőnkön kívül még ott Zack, Ray és egy orvos.
- Daniel miatt? - kérdezte Tara felmutatva a fejemre.
- Igen azt hiszem. -
- Sokkal jobban nézel ki ezzekkel az izékkel. - szólt Zack is. Csak most esett le, hogy ő is és az orvos is látja milyen vagyok.
- Ne nézz ilyen ijedten. Tud rólunk és megtartja a titkot ahogy Zack is. - mondta Ray az rémült arcomat látva.
- Mikor akartad elmondani ezt és azt, hogy meleg vagy? - kérdezte szigorú tekintettel Zack.
- Most biztos undorodsz tőlem, és az meg hab a tortán, hogy pont Danielbe. -
- Te hülye vagy drága barátom. - röhögött ami egy kicsit megnyugtatott.
- Őszintén fiatal ember le a kalappal. Bármennyire is más vagy nem kéne ilyen gyorsan gyógyulnod. - mondta az orvos
- A jó hírem az, hogy csak két hétig fogsz lábadozni, a rossz pedig, hogy a szüleid itt hagytak téged. Kiköltöznek külföldre. - mondta szomorkás hangon Ray.
- És akkor hol fogok lakni? Egyedül nem akarok élni. -
- Nem is fogsz lakótárs. - vigyorgott Tara. - A házad eladhatod ha akarod és a befolyó pénz a tiéd lehet, de bárhogy döntesz velünk fogsz lakni. - mondta és megszorongatta a kezem. Elmosolyodtam ezen és megakadt a szemem a kívülről figyelő Danielen. Az üvegen keresztül is láttam a kisírt szemét. Mikor észre vette, hogy észre vettem őt idegesen elhúzta a csíkot. Lelépett. Megint.
ESTÁS LEYENDO
Más vagyok mégis szeret
Fantasía+18-as rész a végén, boyxboy és egy csipet fantasy. Saját story, ha bármi hasonlóságot talál a kedves olvasó, bármilyen filmből/sorozatból/könyvből az csupán a véletlen műve. Eléggé kezdő vagyok a témában és bármit rosszul írtam, légyszi jelezzétek...