Komolyan fél?
- Bármit csinálsz élvezni fogom. Amúgy is, senki sem profi elsőre. - bíztattam. Megcsókolt ami elég nyálasra sikeredett, aztán a lábam a vállára rakta. A feje a lábam között volt és már borzasztóan vágytam rá, hogy elkezdje. Lassan bevett a szájába. A kezét is használta egy kis segítség képp. Először a makkomat kezdte kényeztetni mire halkan nyögtem párat. Felbátorodva engedte beljebb a tagom és érzékien nyalogatni és szopogatni kezdte. Automatikusan előre toltam a csípőm mire a fejét elkezdte rajtam mozgatni. Többször is feltoltam a csípőm amit a szája befogatod és olyan hangok jöttek ki a számon aminek a létezéséről nem is tudtam. Pillanatok kérdése lett volna, hogy beleélvezzek a szájába de egyszerűen nem mertem. Ezt biztos észre vette, ugyanis a marka megtelt a fenekemmel. Markolászta miközben a farkamon dolgozott. És még az is hozzá tett, hogy a combommal is szórakozott. Egy hangos nyögéssel élveztem a szájába. A legtöbbet lenyelte de azt sem hagyta csak úgy ott ami visszafolyt a tagomon egészen az alhasamig. Ezeket lenyalta és a tagomat simogatva nézett a szemembe. Lihegtem mint az állat és megnyaltam az ajkam. Feljött és megcsókolt az oldalamat cirógatva.
- Elképesztő voltál. - suttogtam az ajkára.
- Te meg finom vagy. - mondta és megnyalta a szája szélét amitől zavarba jöttem.
- Legközelebb én akarom csinálni. -
- Majd meglátom. -
- Fiúk, vacsi. - szólt be Evie. Dan rám mosolygott és a sapkám alatt összeborzolta a hajam aztán levette és megnézte a szarvam. Megsimította és elmosolyodott.
- Tényleg élvezted. - mondta szórakozottan és megpuszilta a szarvaim. Eloldozott és felvettem az alsóm és a nadrágom. A sapkám Dan húzta a fejemre. Egy puszit adott az ajkaimra és kézen fogva mentünk le. Leültünk az asztalhoz mind a négyen és enni kezdtünk. Láttam hogy David végig mér és egy kicsit aggódni kezdtem. Dan biztos észre vette mert a kezét a combomra rakta.
- David, nem akarsz valamit mondani nekik ahelyett, hogy halálra rémíted szegény Felixet? - kérdezte Evie.
- Csak próbálom feldolgozni, hogy a fiam meleg. -
Bűntudatosan néztem az ételem.
- Apa tudom hogy ez nektek nehéz, de nem fogok kiszeretni Fexből mert néhányan nem akarják elfogadni. - mondta magabiztosan Dan.
- El fogom fogadni csak kell egy kis idő. - mondta David és egy enyhe mosolyt eleresztett Dan felé aztán rám pillantott. - Bocs ha megijesztetelek. Nem ítélem el a melegeket csak nem gondoltam volna, hogy a fiam is az. - mosolygott bátorítoan.
Bólintottam és ettem tovább kicsit nyugodtabban. Miután végeztünk a vacsorával beszélgettünk egy kicsit többek közt arról is, hogy mióta vagyunk együtt. Elmondtuk a lényeges dolgokat aztán mentünk fürődni. A fürdőbe érve vetkőzni kezdtem és észre sem vettem, hogy nem vagyok egyedül. Mikor már pucéran álltam akkor tűnt fel Dan. Semmi ruha nem volt rajta. Végig néztem a testén és egy értelmes szót nem tudtam kinyögni.
- Még bámulsz egy darabig vagy végre fürdünk is? - kérdezte közelebb lépve.
- Inkább a víz alatt folytassuk. - mondtam perverz vigyorral. Megfogta a kezem és beültünk a kádba. Maga elé ültetett, így a hátam a mellkasához tapadt. A hasamon kezdte fel-le húzni az ujját ami rettentően jó érzés volt. Sóhajtottam néhányat becsukott szemmel és éreztem a kezét a combomon. Nem ért a férfiasságomhoz, sőt a combomom külső felét simogatta.
- Annyira örülök, hogy végre nem vagy veszélyben. - mondta és a hasamon körbe fonva a kezét ölelt meg. A tarkójához nyúltam és megcsókoltam. Olyan jó érzés újra vele lenni. Soha sem fogom elengedni. Az egyik kezét a hasamról a szarvamra rakta és érzékien kezdte simogatni, majd miután elváltunk megpuszilta.
- Annyira gyönyörú vagy Fex. - mondta ámulattal végig nézve rajtam.
- Köszönöm. - mondtam szégyenlősen. Már olyan vörös voltam mint egy paradicsom. A hajamba túrt majd kiemelt a kádból menyasszony pózban és kiszállt ő is. A derekára csavart egy törölközőt, majd az enyémre is, és megfogta a kezem. Visszamentünk a szobájába ahol leültetett az ágyra. A szekrényében kezdett keresgélni és élő húzott egy boxert. Megfordult és a hátamra döntött. Letekerte a törölközőt rólam és felhúzta a combomig. Megemeltem a csípőm így teljesen felhúzta rám az anyagot. Kulcsra zárta az ajtót és befészkelődtünk a takaró alá. A hátamat a mellkasának préseltem miközben a hasamat simogatta.
- Jó éjt Fex. - suttogta és belepuszilt a nyakamba.
- Neked is Dan. -
VOCÊ ESTÁ LENDO
Más vagyok mégis szeret
Fantasia+18-as rész a végén, boyxboy és egy csipet fantasy. Saját story, ha bármi hasonlóságot talál a kedves olvasó, bármilyen filmből/sorozatból/könyvből az csupán a véletlen műve. Eléggé kezdő vagyok a témában és bármit rosszul írtam, légyszi jelezzétek...