4.BÖLÜMBUZ TUTAN SÖZLER
"Kiracı , kalbin sahibine hesap sorabilir mi hiç?"
🕸️🧤
"Bir , iki , üç..."
"Bir , iki , üç..."
"Bir , iki , üç..."
Çok duyulmayacak bir şekilde , yumruklarımla ritim tutuyordum.
"Bir , iki , ü-..."
"Eflal , biraz sakin olsan diyorum?"
Yumruğum , spor koçum Çağrı sayesinde havada kaldı.
"Kaçta kaldım saydın mı?" Dedim nefesimi düzene sokmaya çalışırken.
"500'den sonra saymayı bıraktım." Dedi ima yaparak.
Boks torbasını ona doğru ittirip , ringe doğru ilerledim. Eldivenlerimi çıkartıp ringe fırlattım. Ardından , halatın içinden elimi geçirip , suyumu elime aldım. Kapağını açarken konuştum . "Sakinim zaten Çağrı."
Ellerini iki yana açarak ,"Sakin halin buysa , sinirli halini merak ediyorum doğrusu." Dedi.
Suyla işim bitince - onu hiç takmayarak- ringe çıktım.
"Nereye?"
"Görmüyor musun ringteyim."
Eldivenlerimi elime geri takmaya başladım. Aynı zamanda , "Hadi!" Diye bağırdım.
"1 saattir çalışıyorsun zaten. Yeter bugünlük." Dedi ve arkasını dönüp ilerlemeye başladı.
"Hop! Nereye ?" Diye arkasından seslendim.
Arkasını dönmeye tenezzül ettikten sonra konuştu. "Habersiz geldin, sorun etmedim ama 1 saatten fazla seninle ilgilenemem. Beni bekleyen müşterilerim var. Kendine çalışacak başka bir koç bul. Adiós!" Dedi.
"Çağrııı !"
Arkasından bağırsam da duymayıp, çoktan salondan ayrılmıştı.
Eldivenlerimin cırt cırtlarını sinirle sıkılaştırırken etrafa göz gezdirmeye başladım. Salonda toplam 3 ring vardı ve hepsi doluydu. Spor aletlerine kafamı çevirdiğimde , onların da dolu olduğunu gördüm. Sinirle ringteki atladım ve az önce yumrukladığım boks torbasının önüne geçtim.
İlk yumruğumu atmıştım ki telefonum çaldı.
"Hay ben senin!"
Ringe geri yaklaşıp , eldivenlerimi çıkartıp platformdan telefonumu aldım. Arayan asistanım Nehir'di.
Hiddetle telefonu açtım.
"Evet ?"
Yalnız kalmak istediğim zamanlarda rahatsız edildiysem - genel olarak rahatsız edildiysem- uzun cümleler kurmazdım. Bu da o anlardan biriydi.
"Şey , Eflal Hanım , sabah aramıştım ama telefonunuz açılmadı. Merak edip bir daha aradım ben de." Diye konuşmaya giriş yaptı.
"Evet , bilerek açmadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUÇ İÇİNE SIĞDIRILANLAR
Teen FictionEller , en çok günahı eller işler değil mi? Bu eller çok fazla günah gördü. Sadece gözler görmez , sadece kalp hissetmez. Bütün uzuvlarımızın görme özelliği vardır. Benim ellerim de günaha şahit olanlardan. Ben de ellerim daha fazla günah görmesin...