P.O.V Lucy
Ik zit gewoon wat te scrollen op twitter en besluit op het account van Michael te kijken. Ze krijgen steeds meer bekendheid en fans. Natuurlijk ben ik SUPER trots op ze (5sos), maar ik wil zelf niet bekend zijn. Dan denkt iedereen weer "oh kijk, dat is het tweelingzusje van Michael Clifford van 5sos!" En dat wil ik niet. Opeens komt Michael binnenstormen. "Hey, Lucy zullen we naar de starbucks gaan?" Vraagt hij. "Nee, zometeen zien paparazie mij lopen met DE Michael Clifford."
"Ah kom nou, ik ga me goed vermommen zodat ze me niet herkennen. Please??" Hij trekt er ook nog een pruil lipje bij. " *zucht* oke vooruit we gaan naar de starbucks."
"Yesssss!! Oke Luus trek snel je jas en schoenen aan, dan kunnen we vertrekken."
"Oh en nog 1 dingetje Luus, neem je zonnebril en snapback ook maar mee. Zometeen zien paparazie jou en denken ze dat ik het ben. We zijn tenslotte tweelingen."
"Goed dat je het nog zegt, mister Gordan." ( gorden is zijn 2e naam voor als iemand t niet wist.)
"Heee, noem me niet zo! Je weet dat ik mijn tweede naam haat." En hij begint ook nog is nep te huilen.
"Oke, oke het was maar een grapje. Ben je al klaar?"
"Ja kom we gaan." nu huppelt hij nog door de gang naar buiten. Soms vraag ik me af of er iets mis met hem is. Maar hij blijft mijn broer en ik hou van deze idioot.
"Luus kom je nog?" Vraagt hij met een bekakt stemmetje. Ik schiet in de lach. "Ja ik kom eraan!" We lopen naar de starbucks en gaan zitten aan een tafeltje. "Wat wil je bestellen?" Vraagt Michael. "Doe mij maar frappucino (geen idee hoe je het schrijft) en een muffin." "Oke. Ik ben zo terug."
Ondertussen kijk ik of ik nog whatsapp berichtjes heb. Tot mijn verbazing heb ik er eentje van Luke. Wat zou die zeggen?
Luke: Hey Lucy, wil je ff aan Michael zeggen dat we over een uurtje bandrepetitie hebben? Jij mag ook meekomen als je dat wil.😊
Lucy: We zijn nu bij de starbucks ik zal het doorgeven aan Michael en het lijkt me leuk om mee te komen.☺️
Luke: Oke tnx dan zie ik jullie over een uurtje. Doeiii en veel plezier. X
OMG hij stuurde een x terug. Snel antwoord ik.
Lucy: Dankje doeiii. X
Zo verzonden. Net op dat moment komt Michael aan lopen met onze bestelling. "Met wie appte je?"
"Met Luke, hij zei dat jullie over een uurtje bandrepetitie hebben en dat ik ook mag komen." "Yeeeey eindelijk wordt het eens gezellig bij de repetitie!" Ik schiet in de lach. "Is het dan zo saai?" "Ja, Luke die ligt altijd op de bank met zijn IPhone, Calum zit op een stoel op zijn IPhone, Ashton hetzelfde en ik ook. Als jij erbent wordt het stukken leuker." Alweer schiet ik in de lach en dit keer lacht Michael mee. "Laten we maar beginnen met onze starbucks bestelling Luus, het word al koud." Als alles op is lopen we richting huis. En opeens hoor ik een paar meisjea gillen en op ons afrennen. "Mike wat gebeurt er?" Fluister ik naar Michael. "Volgens mij hebben ze me herkent." Oh nee he niet dit, zometeen vragen ze wie ik ben wat moet ik dan doen? En natuurlijk wordt er gevraagd: Michael wie is dat meisje met wie je liep? "Eh dat gaat jullie niks aan." Gelukkig zegt hij niet dat ik zijn tweeling ben. "Is ze jou vrindinnetje?" Zegt een andere fan. "Nogmaals dat gaat jullie niks aan! Wij moeten gaan."
Mikey trekt me mee naar de taxi waar de andere jongens al zitten. "Hoe was het?" Vraagt Ashton. "Niet zo als gepland, ik wad bijna herkent." (Dat rijmt😆)
"Oh, oke vergeet dat maar op naar de repetitie. We willen geen verdrietige Lucy hebben."
"Ja als het nog een keer gebeurt is Cal-Pal er om je te redden!" Iedereen schiet in de lach. "Oke op naar de repetitie!"______________________________________________________
A/N
Hey peeps!
Hoe vonden jullie het eerste hoofdstuk? Ik kan toch weer een beetje schrijven dus ik dacht ik update maar. Het gaat steeds beter met mijn hand. Woensdag mag ik mijn hegtingen laten knippen. Er komt denk ik nog een update op donderdag. Tot dan peeps! Doeiiiii
JE LEEST
Twins ft. Michael Clifford
FanfictionLuciana; beter bekend als Lucy, is de tweeling van Michael Clifford. Niemand wist dat behalve Michael, Luke, Calum en Ashton. Maar ze werd gezien met Michael in de stad en haar hele leven veranderde. En krijgt Lucy gevoelens voor een van de jongens...