6.

462 41 2
                                    

P.O.V. Lucy

"Jongens mijn geduld raakt echt op. zeg nou maar snel wat jullie me willen vertellen!" "oke oke Luus rustig aan, ga zitten en dan beginnen we." Zegt Michael. "We hebben goed en leuk nieuws." vervolgt Luke. "We gaan op tour!" zeggen ze alle vier tegelijk. Mijn ogen worden groot. Ze gan op tour!! Spookt er door mijn hoofd. "Voor hoelang?" vraag ik stotterent. "Het is een wereldtour, dus minstens een jaar." zegt Ashton nu. Voor EEN JAAR!!!! omg dit overleef ik NOOIT!! Ik kan niet zonder ze, niet zonder Michael, niet zonder Luke, niet zonder Ashton en niet zonder Calum. Het zijn mijn besties en nu verlaten ze me voor minstens een jaar! "Maar; we hebben nog beter nieuws!" o nee dit word vast nog erger! "JIJ MAG MEE OP TOUR!!" schreeuwen ze alle 4. wat?! OMG zo cool! Ik mag gewoon met ze mee op tour!! AAAAAAH!! "Menen jullie het? Als dat niet zo is he, dan verbouw ik jullie kop een voor een!" "Nee nee nee!! Het is echt waar!! Je mag mee!!" "YEAAAAAAH!!" roep ik blij. "Wanneer vertrekken we?" vraag ik. "Over een dag of twee. Pak je koffers maar vast. En je weet wel dat dit een zwaaaare tijd wordt met deze gekken, he!" zegt Michael. "Nou, nou, Michael jij bent mischien wel de allergekste van de vier hoor!!" zegt Calum verontwaardigdt.

P.O.V. Calum

We hebben het net aan haar verteld. Ik dacht dat ze ging weigeren om me te gaan, maar gelukkig gaat ze mee. Als ze niet meeging zou het echt saai zijn in de bus. "Luus kom op, snel je koffers pakken we gaan overmorgen al weg. Neem mee wat noodzakelijk is want we gaan morgen nog ff shoppen, dan hebben we gelijk ook nieuwe kleren voor de tour." zegt Ashton met een grijns. Oh oh, ik denk dat ie iets van plan is. "He Lucy schiet je wel op? Ik denk dat als je klaar bent HELEMAAL geen plaats is voor nieuwe kleren!" dat zag ik aankomen. "Oja? Ik dacht dat jou koffer al laaaaang vol was! Weet je wel HOEVEEL kleding Ash heeft?!" die zag ik ook aankomen. geloofme als je iets begint met Lucy, dan maakt zij het a voor je. nu is Ash gelijk stil en kijkt naar beneden. 'Mijn koffer heeft nog wel een beetje plek hoor." "Voor hoeveel? Een tandenborstel?" daarna barst ze in lachen uit en ik, Luke en Michael ook. Even later doet Ash toch mee. Oke Luus ga jij, wacht laten we allemaal onze koffers maar vast pakken, dan hebben we wat tijd om te bespreken naar welke steden we faan enzo." Zegt Michael. "Ja goed idee." zeg ik. Iedereen stemt in. Na ongeveer een kwartiertje is iedereen al klaar. "Zo dat was snel." zegt Luke. "Ja, soms zijn we echt UNPREDICTEBLE!" Schreeuwt Lucy. "Lucy wil je pls niet zo hard schreeuwen?! En ik denk dat we beter kunnen slapen, want dan hebben we morgen wat meer tijd om te shoppen en alles te bespreken." "Ja goed plan." Zegt Ashton. Iedereen mompelt wat in die richting en gaat richting zijn / haar slaapkamer. "TRUSTE!" Schreeuwen we allemaal tegelijk, waardoor we in lachen uitbarsten. Ik kleed me snel om en doe mijn avond rutieeltje en stap dan in mijn warme vertrouwde bedje. "Welterusten." fluister ik me zelf toe.

A/N
Heeeey unicorns! Sorry dat ik zooo lang niet update, maar ik heb het best wel druk met school enzo. GELUKKIG heb ik geen huiswerk. Yeah!!!! Dit was t voor nu, jullie weten eindelijk wat de jongens haar wilden vertellen ;) tot de volgende update dan maar. Doeiiii :)))

Twins ft. Michael CliffordWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu