P.O.V Lucy
Vandaag is het zo ver, de tour gaat beginnen. Ik heb er zo veel zin in! Ik stap snel uit bed en ga douchen, na 15 min ben ik klaar en droog me af. Ik doe gewoon makkelijke kleren aan en ga naar beneden om te ontbijten. Daar tref ik de jongens aan. "Haii jongens!"
"Hey, zo te zien ben je heel enthousiast!" Zegt Calum. "Jaa dit word zo leuk. En ik krijg eindelijk de kans om bekende plekken te bezoeken." "Ga je alleen daarom mee?" Vraagt Michael en gaat nep huilen. "Nee natuurlijk niet ik vind het ook heel leuk dat ik tijd met jullie door kan brengen hoor!" Zeg ik en geef hem een knuffel. We gaan snel ontbijten en maken ons klaar voor vertrek. Er word aangebelt en Ashton doet open. "Jongens pak jullie spullen we gaan!"
"Okayy!!" We pakken snel onze spullen bij elkaar en proppen het in de tour bus. We sluiten het huis af en stappen de bus in. Voordat we gaan, gaan we nog onze families bezoeken en afsheid nemen. Als we dat hebben gedaan, stappen we in de bus en rijden de snelweg op. "Tour here I come!" Roep ik. En de jongens beginnen te lachen.
We claimen onze slaap-plekken en zetten onze spullen neer. ik loop naar de lounge room en pas aan op de bank. De jongens komen erbij zitten en dan vraagt Michael; "Wat gaan we doen? Ik verveel me." "Laten we een FIFA-battle houden!" Roept Calum. "Okay, maar ik maak jullie in!" Zeg ik. "Zullen we zien!" Roepen ze terug. "Wie beginnen er?" Vraagt Luke. "Zoiezo ik!" "Ik ga wel als eerste tegen Mike!" De jongens beginnen te O-en. "Dat ga je nooit winnen, Luus!" "Gaan we zien, ik maak je in!"
Zo gezegd, zo gedaan, ik heb gewonnen met 5-3.
"Wat heb ik gezegd?!" De jongens kijken me met open mond aan. "We wisten niet dat je zo goed was! Nu ga ik!" Roept Luke en komt naast me zitten.
En ik versla hem ook met 3-1.
Weer word ik aangestaard met open monden. "Jongens doe jullie monden dicht, jullie vangen vliegen." Zeg ik lacherig. "Nu ga ik tegen je en wedden dat je niet wint?" "Oke Cal we spreken dit af, als ik win trakteren jullie mij met McDonalds, als jij wint trakteer ik jullie 4en met McDonalds. Deal?" "Deal!" Roepen ze tegelijk. Ze doen alles voor wat eten. Al snel scoor ik het eerste doelpunt. "1-0!" Kort daarna scoort Calum ook zijn eerste doelpunt. "1-1!"
"Ik maak je alsnog in!" "Gaan we zien!"
En na een half uurtje scoor ik nog een punt precies in de laatste minuut. "2-1! Ik zei toch dat ik ging winnen!"
"I need some ice for this burn."
Ashton zat al de hele tijd in de keuken met de buschauffeur, tour tijden bespreken denk ik. Blijkbaar heeft hij Calum gehoord aant hij komt binnen met een zak ijsklontjes en gooit het naar Calum. "Hier heb je je ijs!" We liggen allemaal plat van het lachen. "Ashton wil je ook een keertje?" Vraag ik. "Nahh ik hou niet echt van FIFA en ik weet toch dat ik ga verliezen. Trouwens onze eerste stop is Sydney (ze wonen in Sydney en nu gaan ze naar de andere kant van de stad) bij een groot concert zaal. Maar voor het concert hebben we nog een dagje vrij, en we komen over een uurtje ongeveer aan." "Okay, wat zullen we gaan doen als we er zijn?" Vraag ik en kijk ze aan.
"Laten we gewoon wat door de stad wandelen enzo, een parkje bezoeken."
Antwoord Calum en we knikken instemmemd. "Ik ga ff een uurtje proberen te slapen, wek me maar als we er zijn." "Kay!"
Ik loop naar mijn 'bed' toe en ga liggen, de jongens gaan nog door met spelen.~ n̾a̾ 1 u̾u̾r̾t̾j̾e̾ ~
Ik word wakker gemaakt door Michael en zegt dat we er zijn. Ik spring uit bed en fatsoeneer mijn haar en make-up; wat bestaat uit mascara en een beetje eyeliner, en pak mijn Iphone en portemonee en loop naar de jongens.
"Zullen we gaan?" "Ja hoor!"
We lopen de bus uit en zien een restaurantje verderop en lopen er naar toe. "Wat wil jij bestellen?" Vraagt de ober. "Ehm, doe maar pizza pepperoni met Arizona graag." "Okay." Hij neemt de bestelling van de jongens ook en loopt weg. Natuurlijk hebben de jongens ook pizza betelt, want ja wie houd er nou niet van pizza?! Na 15 min komen de pizza's en we beginnen als een gek te eten. "Dit is echt een van de lekkerste pizza's die ik gegeten heb!" Zeg ik en de jongens knikken instemmend. Als we klaar zijn rekenen we af en lopen naar buiten. En natuurlijk moeten de jongens weer de kleiters uithangen en rennen ze naar een speeltuin dat iets verderop is. Ik ren achter ze aan en plof hijgend op het bankje neer als ik ben aangekomen. Calum komt naar me toe en vraagt of ik ook mee speel. "Nah ik ben uitgeput van dat rennen achter jullie stelletje kleuters ik blijf ff zitten." "Okayy, en we zijn geen kleuters!" En hij rent weer naar de andere jongens. Ik zie dat Ashton wordt gebeld en loop naar hem toe. "Oke we komen er zo aan, tot zo!"
En hij hangt op. "Whats up?" "We moeten terug naar de bus, voorbereiden voor morgen enz." "Oke"
"Laten we de kleuters maar roepen."
"Hoe wil je dat gaan doen, 1 ze gaan je echt niet horen, 2 die gaan echt niet zo snel weer weg." "Zo snel? We zijn hier al 3 kwartier!" "Ja dat is weinig voor hun." "Ik weet hoe we ze mee kunne krijgen. JONGENS DE BUS STAAT IN BRAND EN ONZE SPULLEN LIGGEN ER NOG!!!" Gelijk komen ze aanrennen en sleuren mijn en Ash mee.
Pas als we bij de bus zijn zien ze dat ze in de maling zijn genomen. "De bus staat helemaal niet in brand!" "Nou Luke, dit was de enigste manier om jullie bij die speeltuin weg te krijgen."
"Waarom weg te krijgen? We hebben toch een vrije dag?" Nu antwoord Ashton op zn vraag. "De buschauffeur belde, hij zei dag we iets dichter het concertgebouw gaan rijden en als we nu gingen konden we ons voorbereiden op morgen enz." "Ooooh."
"Ja schiet nou maar op, anders vertrekt hij zonder ons." "Jaja we komen al."
We stappen de bus in en hij begint te rijden. Na een kwartier ofzo stopt hij al en ik denk dat we er zijn. Het is al 10 uur en we moeten goed uitgerust zijn voor morgen dus ik besluit te gaan slapen. "Jongens ik ga slapen, zie jullie morgen weer." "Okayy, slaap lekker!"
Roepen ze me na. Ik ga in mijn bunk liggen, met de gedachtes dat morgen het eerste concert is val ik al snel in slaap...@@@@@@@@@@@@@@@@
A/N
нєєу ρєєρzz
Ja ik weet het ik heb al heel lang niet geupdate maar ik had het heel erg druk. Dit was het voor nu tot de volgende keer! Toedels
JE LEEST
Twins ft. Michael Clifford
FanfictionLuciana; beter bekend als Lucy, is de tweeling van Michael Clifford. Niemand wist dat behalve Michael, Luke, Calum en Ashton. Maar ze werd gezien met Michael in de stad en haar hele leven veranderde. En krijgt Lucy gevoelens voor een van de jongens...